Odotan tää alasti!
Naiselle
Mieheltä
Huh kun on kuuma!
33
364
Vastaukset
- Anonyymi
Pitääkö poliisina tulla paikalle? Pamputtaa lakia päähän?
- Anonyymi
Miten nii? Siitäkinkö saan syytteen?????
- Anonyymi
Mitä väärää hän on tehnyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko aiemmin saanut syytteitä? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat syytteen kaikesta mistä haluat beib
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä väärää hän on tehnyt?
Eihän se muuta teekkään ku väärää ja laitonta,esiintyy virkavaltana ym! Tää gubbe!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se muuta teekkään ku väärää ja laitonta,esiintyy virkavaltana ym! Tää gubbe!
Just…ihme dorka
- Anonyymi
Shhhh. Ole varovainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Shhhh. Ole varovainen
Tuleeko muuten innostunut sonni?
- Anonyymi
Mulla on alushousut pelkästään
- Anonyymi
Dodii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dodii
🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤮
Puss
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤮
Joku vihreä avaruusolio on kiipeämässä väkivalloin sun suuhun. Kannattaa pitää suu kiinni ettei aivot katoo yön aikana
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku vihreä avaruusolio on kiipeämässä väkivalloin sun suuhun. Kannattaa pitää suu kiinni ettei aivot katoo yön aikana
SivustaHöpötystä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpötystä
Eikä ole ihan itse tollaisen kuvan laittoi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole ihan itse tollaisen kuvan laittoi
Niin laitoin 😂 ja se on höpötystä.
- Anonyymi
Kakkaset🤮🤮
- Anonyymi
en mä ny hurraata huutele
- Anonyymi
M>M!
- Anonyymi
☝️
- Anonyymi
Rakas 🩷
-M - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas 🩷
-MKai muistit sun lääkkeet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai muistit sun lääkkeet
Mä en syö sun lääkkeitä!
- Anonyymi
Kikkelikalle Gubbe
- Anonyymi
Rakas Ruma Turjake Äijäni täällä toivottaa virtuaalisesti ÄMMÄNSÄ tervetulleeksi kotia!
Tuntuu, että on ollut KOVA ISO IKÄVÄ 😮💨🥰😘❤️🔥💞🙏🏻😇❤️- Anonyymi
Lähetäänkö ilta-ajelulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuutkos hakemaan?
Minun pitäs nimittäin käydä ensin suihkussa niin kehtaan edes mihinkään lähteä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt voit ajaa ferrarin ulos tallista… kävin suihkussa ja öljysin ihan sinua varten 😘
- Anonyymi
Nakuttaja naket 😙🍩🤡🤡
- Anonyymi
A naistako odottelet?
- Anonyymi
Varo ettei pikku nakki pala.
- Anonyymi
Mutta onhan meillä S24 ja Suomen kesä🇫🇮👍☀️iloitkaamme..kaanonissa maan korvessa kulkevi lapsosen tie🎶
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063250Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus961488- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.52855