Kiusaaminen työpaikalla

Anonyymi-ap

Olen naisvaltaisessa työpaikassa, jossa yksi nainen on ottanut minut silmätikuksi.
Rsimies näkee kyllä tilanteen, mutta ei halua puuttua.
Mitä tässä voi tehdä. Olen koettanut vältellä sitä outoa naista, olen koettanut käyttää huumoria.. Mikään ei auta.

6

89

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

SANO SUORAT SANAT ONKS SULLA MUA, JOTAKIN VASTAAN JA ODOTA VASTAUSTA VARMAAN PELÄSTYY KUN NOSTAT KISSAN PÖYDÄLLE JA JÄTTÄÄ RAUHAAN KOKEMUSTA ON TOIMISTO TYÖNTEKIJÄNÄ 😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Hitsi että sotket tekstin noilla isoilla kirjaimilla , tajuatko että se vaikeuttaa lukemista. Kun lasten tavalla käytät versaaleita. .
        Kyllä se sinun asiasi näkyy vaikka kirjoittaisit kuten on opetettu jo ala luokilla. En jaksanut lukea kun eka rivin silmät ei kestä,
        Sinulle on sanottu siitä monet kerrat mutta jotenkin et tajua vaan että sinua koskee samat kirjoitus säännöt kun muitakin . Säännötkin on tehty aina jostain syystä,

• Anonyymi

No voihan sitä kokeilla, mutta en usko, että hän edes vastaa. Yleensä ei vastaa. Huitaisee vain kädellään ja menee menojaan.

• Anonyymi

Sinun. Pitöisi sanoa lujasti kun saat siihen tilaisuuden sano että hön voi lopettaa ilkeilynsä sinua kohtaan än, ja että se häiritsee sinua .muuta eåjoksosessa naisvaltaisessa työpaikassa on aina yksi joka saa aikaan ainoastaan pahaa . Minunkin työpaikassani oli sellaisnen. Mutta hän ei ehtinyt eläkkeelle edes kun kuoli ,
      Sen jälkeen oli osastolla hauska työskennellä kaikki viihtyvät työssään

• Anonyymi

Jos nyt oikein muistan, niin jokaisella tietyn kokoisella työpaikalla täytyy olla kiusaamista ehkäisevä suunnitelma. Sen suunnitelman voi pyytää vaikka työsuojeluvaltuutetulta.

Siinä on ohjeet, kuinka menetellä, esimerkiksi silloin jos lähiesihenkilö ei ota asiaa hoitaakseen, tai jos kiusaaja on lähiesihenkilö. Käytännössä ohjeissa yleensä siirrytään aina seuraavalle esihenkilöasteelle.

Viimekädessä se on hallituksen puheenjohtaja jolla on lakiin perustuva velvollisuus kitkeä kiusaamista.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4378
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      149
      3165
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      48
      2482
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      50
      2407
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      98
      2065
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1616
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1612
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      154
      1451
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1253
    Aihe