niin terkkuja multa.
Eräälle kauniille ihanalle kesän kukkatarhaan.
Anne, jos olet täällä
40
965
Vastaukset
- Anonyymi
Pysy siellä tampereella.
- Anonyymi
Syksy saa ja niin moni muu.
- Anonyymi
Oi kiitos rakkaani ❤️
- Anonyymi
Sua ei kukaan rakasta.
- Anonyymi
Anne on kuuluisa.
- Anonyymi
No ei ole.
- Anonyymi
On hän , voi pojat kun tietäisitte.
- Anonyymi
Tottakai tiedämme ja tietää hän .. hän se vasta tietääkin.
- Anonyymi
Muistoja muistoja vain, en koskaan sua unhoittaa voi.
- Anonyymi
Ap mee töihin niin saat muutakin puuhaa elämääsi.
- Anonyymi
En ole puutarhuri, vaikka tykkään silloin tällöin tonkia.
- Anonyymi
Lalli töihin siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lalli töihin siitä.
Olen mie uskovainen pakana.
- Anonyymi
Ei anne ole täälä risto
- Anonyymi
Mulle salainen ja salaperäinen yhtälö.
Poikkeuksellisesti täällä käyvä Anne - Anonyymi
Poikkeuksellisesti täällä käyvä Anne - Anonyymi
Poikkeuksellisesti täällä käyvä Anne
- Anonyymi
Oliko auringonkukkia?
- Anonyymi
Näinhän se on Anne että sinä se et koskaan jää yksin koska aina on soiton päässä ystävä joka ymmärtää.
Manipuloivat ja narskut eivät ole kovin kivoja ihmisiä, eiväthän ? - Anonyymi
Muutamasta kommentista johtuen on ihan pakko kommentoida että jos te muutamat "kostitte" taikka "leikitte" eräällä ihmisellä niin teillä oli väärä kohde kuten monesti sanottiin.
🌻🌺💔- Anonyymi
Mistä tälle annelle halutaan kostaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tälle annelle halutaan kostaa?
En mä tiedä kun en mä ole se Anne vaikka joku niin väittikin.
- Anonyymi
Eivät ole ja sehän tiedetään
- Anonyymi
Tottahan minä täällä olen.
- Anonyymi
Siis Anne ... eikös Anne ollut sen yhden mielitietty.... mikä hänen nimensä olikaan?
- Anonyymi
Risto?
- Anonyymi
Anne täällä, kuka kaipaa😚
- Anonyymi
Viikatemies ja haudankaivaja on kysellyt.
- Anonyymi
Risto reipas.
- Anonyymi
Hautajaidbisnes kukoistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hautajaidbisnes kukoistaa.
Joo, horsmaa kasvetaan joskus kaikki 🌸 toiset ennemmin ja toiset myöhemmin. Hullut ne haudoilla häärii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikatemies ja haudankaivaja on kysellyt.
Sun tietosi on mafialla.
- Anonyymi
Onko isilta lorahtanut vähän pissiä sekaan kun on tehty näitä muka fiksuja tänne palstalle kommentoimaan!!
Siltä vaikuttaa meinaan 🥳 - Anonyymi
Minusta on väärin että ihmistä täällä moititaan, onhan hän ollut jokaiselle rakas ja tärkeä aikansa mutta kuten todettua, rakkaus on ikuista vain kohteet vaihtelevat.
Mitä tulee siihen että joissakin tapauksissa ihmissuhteet ovat kärsineet kukkatarhassa vietetyn ajan vuoksi ja se nyt kiukuttaa niin lähteissä olette kai tienneet että niin voi käydä eikä tyttöjen hupatuksiin olisi uskominen vaikka miten osaa miehen sielua hivellä.
Nyt kesän kukat ovat lakastuneet mutta Anne kukoistaa aina vaan.- Anonyymi
Olipa ihanasti sanottu paljon parjatulle.
- Anonyymi
Syy.Fi
sivut ei turvallinen sivusto Löppönen Marttila asulla
Lääkärin todktus miksi käynnyt
Jehovalla käyttää tämä ryhmä - Anonyymi
Kaikki tietysti haluaa kuulla tämän naikkosen kesän kalavaleet. Luoja antakoot joskus niin ison vonkaleen ettei tarvitse valehdella. Kukapa sitä nyt haudanvakavia höpöttelemään…
- Anonyymi
No kova näyttää sinullekin ikävä oleva kun täällä paskaa jauhat suorastaan!
- Anonyymi
Anne muistan sen kun tulit viereeni ja sanoi hei tanssitaanko? Tavattiin vielä monasti senkin jälkeen tanssin ja muun merkeissä,oli viinien huumaa ja lempeä kuumaa.
Muistan sinut hyvällä,parasta vointia sinne kukkatarhaan elämän ehtoovuosiin. - Anonyymi
Suomalaiset ovat pikkusieluista ja kateellista kansaa, jopa ventovieraille ollaan kateellisia ja sehän tässä eniten naurattaa että pöljiä riittää ja jokainen täällä haluaa olla esillä vielä kaiken lisäksi 😂😂
No nämä heihei lapsukaiset nyt toistaiseksi täällä pyörii kun ei heitä kukaan tuolla live-elämässä viitsi katsella 🤮 erityisiä todella! Ennen niitä sanottiin apareiksi tai heikkoälyisiksi, mikä on kyllä 100% oikeampi nimitys!!
Niillä vaan oli ennen oppimisvaikeuksia nykyisin niillä taitaa olla enemmänkin mielenterveysongelmia johtuen jostain suvussa piilevistä geeni virheistä.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki1893449Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen102720Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from1042615Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä592458Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276942371Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman92100Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling401820Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.01810Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue341657- 901521