Purkkarissa just nyt? Merellä? En tiedä onko sulla purkkaria luulen et ostit niiden yksien? Ihan kuin joku olisi joskus kertonut. Mut mua vanhaa räyskää kaiken nähnyttä pelottaa nyt😅karmeat salamat nousee mereltä ja vaik en ole kuin kerrostalossa meren ympäröimänä hirvittää. Ei tällasia ollut kuulee miten järkkyä tulossa. Niin että en itse haluis olla missäkään kiulussa varsinkaan missä masto tms. Joskus surffaroin purjelaudalla ja kilpailin. Jouduin ukkosmyrskyn keskelle merellä. Onneks olin kouluttautunut siihen ja jouduin melomaan itteni sieltä pois. Yllättävää mut en pelännyt olin saanut oppia mitä pitää tehdä ja selvisin. Joskus pelko lähtee jos tajuaa ettei muuta vaihtoehtoa kuin toimia. Nyt vähän erilaista tulee mereltä yleensä hajoaa ennen rantaa nyt ei iik!!! Merellä ja miks ei järvelläkin nousee joskus niin nopeasti ettei ehdi alta pois. t. tuulet oppinut mut en tätä nyt just tulevaa ehkä ei tarvi meloa nyt mutta täytyy varmaan mennä sänkyyn ja painaa tyyny korville hyvää ötyä❤️
Tykkäisitkö mies olla
6
169
Vastaukset
- Anonyymi
Mä olin kerran veneonnettomuudessa. Mutta se oli järvellä. Ajoin. Sain siitä varmaan PTSD:n ja jouduin terapiaan. Terapeutti oli vanhan koulun psykoanalyytikko
- Anonyymi
Silloin ahdistukseen määrättiin ja unettomuuteen.,Söin niitä n 8 vuotta
- Anonyymi
Huh kaikesta voi selvitä💕
- Anonyymi
Jos ostaisin veneen moottorivene. Mut ei mitää ökybotskeja. Merikelpoinen Buster tms
- Anonyymi
Mihkä sitä fyrkkaa? Ei mulla ollut meloja mukana osasin laskea maston ja kääriä purjeen sen ympärille. Kölillä pääsi melomaan jollain ihmeen kaupalla. Se Mistralin ostin omilla kesätyön säästöillä. Ne kölit oli aika isoja siihen aikaan hauberit kasvoi kun piti skuutata😃 niin tuli vaan mieleen että nyt ei hyvä heilu tuli mereltä päälle mantereelle ei yleensä🥶 ap-purjeen käärijä täältä aavan meren tuolta puolen
- Anonyymi
Mennään melomaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683139
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556