Missä ne Orpon lupaamat 100000 uutta työpaikkaa ovat ?
Työttömyysjaksot ovat nyt ennätyksellisen pitkiä – ekonomisti: ”Ongelma ei ole työhaluissa, vaan työn puutteessa”
Työpaikkojen puute pitkittää työttömyyttä tilastoennätyksiin.
https://yle.fi/a/74-20171975
Työnsaaminen kestää keskimäärin 70 viikkoa, lähes 1,5 vuotta, koska työpaikkoja ei ole
9
166
Vastaukset
- Anonyymi
Mitään aktiivisia työllisyysohjelmia ei ole! Kok kekkulit vain alisuorituvat!
- Anonyymi
Eikös tuo työvoima ministeri ole pitkin hallituskautta puhunut huutavasta työvoimapulasta ? Kun maassa on läjäpäin työttömyyttä ja runsaasti yli 5 vuotta työttömänä olleita ,niin ei todellakaan maa tule nousemaan kun päättäjät eivät edes tunnista tilannetta. Millaisia kouhoja meillä on minitereiksi valittu?
- Anonyymi
Orpo lupaili työpaikkoja ja ettei velkaa oteta lisää.Tämä siis ennen vaaleja.Velkaa on otettu ennätysmäärä ja työpaikkoja ei ole.Orpo ajatteli,että kun "köyhiltä" viedään koti ja minimi tuet niin jopas pieraistaan työpaikkoihin tekijöitä.Siis mihin työpaikkoihin!Se nyt on selvää että nykyinen hallitus syytää kaikki rahat hyvätuloisille.Ainahan oikeisto on halveksinut pienituloisia ihmisiä.Samalla tavalla syövät leipää ja istuvat paskalla kuten köyhemmätkin.Ikävä että oikeisto hoitaa asiat päin helvettiä.Muuten vois nauraa näille pukupelle kekkuloille,jotka luulevat olevansa Jumalasta seuraavia.
- Anonyymi
Arton paskanpuhuminen ja bob-mainoaslauseet osoittautui tyhjääkin tyhjemmiksi mitään aktiivisia työllisyystoimia ei edes ole!
- Anonyymi
Siksihän tulee kerätä puskuria, ei kuluttaa, vähintään sen kahden vuoden verran
- Anonyymi
100000 uutta työpaikkaa ?! Se oli valhe.
Hallitus on käyttänyt luottamusasemaansa väärin. - Anonyymi
Kansanedustajuus on luottamustehtävä. Luottamus on petetty pahemman
kerran. - Anonyymi
Vaalivalheista alkoi luottamuksen pettäminen. Se on tosi rajua ja raakaa.
Ei totuudenjyvää löydy hallituksen puheista. - Anonyymi
No ei todellakaan voi aiottuja hankintoja tehdä!
Menee ainakin pari-kolme vuotta nyt ainakin, että saa kerättyä sitä paljon puhuttua puskuria!
Riittääkö vielä edes sekään aika
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432121Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151399Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141366Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3701233Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21927Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist161819Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19796Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57716- 75712
Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101665