Psykopaatti,pinnallinen ja narsistinen. Ei kannata minuun rakastua, paitsi että sinähän rakastut, olet hölmö. "I can fix him". Paitsi, että et kykene siihen, siihen kykenee vain jumalaolento nimeltä Orion. Hän ei ole kanssamme tässä maailmankaikkeudessa, koska hänellä on tärkeä tehtävä toisessa maailmankaikkeudessa.
Hänet ja minut luotiin samasta pimeästä energiasta, saatanpa olla itse Luciferille sukua, pahuus jossa raamatusta varoiteltiin, tosin en usko satukirjoihin tai humpuuki maailmaan, jossa kaikki on niin mustavalkoista kuin taivas ja helvetti.
En olekaan aivan tavallinen hirviö, vaan erittäin vaarallinen empatiakykyinen hirviö, jolla on tunteet. Psykopaatti ei ole vaarallinen, psykopaatti on ennalta-arvattava, psykopaatti kykenee vain näyttelemään, minä kykenen osoittamaan aitoja tunteita, ilman että minulla olisi kuitenkaan vahvoja omatunnon tuskia tai vastaavia tunnerajoiteita.
Kannattaa varoa, osaan olla täysin tunteeton, vaikka olenkin enkeli. Mutta muista, että enkeli oli Luciferkin joskus. Nyt kun olen varoittanut sinua, niin saat tehdä omat johtopäätökset ja ratkaisusi, johon en pyri vaikuttamaan mitenkään.
Nainen olen täysi hirviö, ei kannata minuun tutustua.
5
223
Vastaukset
- Anonyymi
Esität vaan jotain mustamaalaten.Kuka sustakaan punaparta oikein tykkäis,en minä ainakaan .tää oli sille yli 180 cm.
- Anonyymi
Mitä meinaatko tulla mun seuraksi
helveettiiki sit ku maallinen vaellus on ohi
Sen just halusinkin kuulla mies 😂❤️
Naiselta - Anonyymi
Jospa nukkuisit joskus¿
Itse heräsin just. - Anonyymi
Ja paskanmarjat. Olet jäänyt vain vaille aitoa rakkautta ja välittämistä. Joku haluaisi sen kaiken sinulle antaa mutta egosi on niin saatanan suuri. Minä näin suoraan sinun sisimpääsi ja tiedän ettet ole tuota mitä väität olevasi.
- Anonyymi
Haluan sut silti❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t765670- 353161
- 442788
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402092Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272075Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291879- 1001864
- 1751805
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241488Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171278