Nainen olen täysi hirviö, ei kannata minuun tutustua.

Psykopaatti,pinnallinen ja narsistinen. Ei kannata minuun rakastua, paitsi että sinähän rakastut, olet hölmö. "I can fix him". Paitsi, että et kykene siihen, siihen kykenee vain jumalaolento nimeltä Orion. Hän ei ole kanssamme tässä maailmankaikkeudessa, koska hänellä on tärkeä tehtävä toisessa maailmankaikkeudessa.

Hänet ja minut luotiin samasta pimeästä energiasta, saatanpa olla itse Luciferille sukua, pahuus jossa raamatusta varoiteltiin, tosin en usko satukirjoihin tai humpuuki maailmaan, jossa kaikki on niin mustavalkoista kuin taivas ja helvetti.

En olekaan aivan tavallinen hirviö, vaan erittäin vaarallinen empatiakykyinen hirviö, jolla on tunteet. Psykopaatti ei ole vaarallinen, psykopaatti on ennalta-arvattava, psykopaatti kykenee vain näyttelemään, minä kykenen osoittamaan aitoja tunteita, ilman että minulla olisi kuitenkaan vahvoja omatunnon tuskia tai vastaavia tunnerajoiteita.

Kannattaa varoa, osaan olla täysin tunteeton, vaikka olenkin enkeli. Mutta muista, että enkeli oli Luciferkin joskus. Nyt kun olen varoittanut sinua, niin saat tehdä omat johtopäätökset ja ratkaisusi, johon en pyri vaikuttamaan mitenkään.

5

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Esität vaan jotain mustamaalaten.Kuka sustakaan punaparta oikein tykkäis,en minä ainakaan .tää oli sille yli 180 cm.

• Anonyymi

Mitä meinaatko tulla mun seuraksi
      helveettiiki sit ku maallinen vaellus on ohi
      Sen just halusinkin kuulla mies 😂❤️
      Naiselta

• Anonyymi

Jospa nukkuisit joskus¿
      Itse heräsin just.

• Anonyymi

Ja paskanmarjat. Olet jäänyt vain vaille aitoa rakkautta ja välittämistä. Joku haluaisi sen kaiken sinulle antaa mutta egosi on niin saatanan suuri. Minä näin suoraan sinun sisimpääsi ja tiedän ettet ole tuota mitä väität olevasi.

• Anonyymi

Haluan sut silti❤️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      76
      5670
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3161
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      2788
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2092
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      27
      2075
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1879
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      100
      1864
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1805
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1488
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      17
      1278
    Aihe