mutta en jaksa tai viitsi.
Tuntuu kuin jotain olisi kadonnut tai poistunut, tai ehkä säästän sen vain sinulle.
Mutta ethän sinä sitä tarvitse, et kaipausta, et runoja, et ikävää.
Koska olen sinut jo löytänyt.
Tiedän myös, että olet mustasukkainen.
Ja se mikä on sinulle, et tahtoisi minun sitä muille jakaa.
:/
Nainen, taas voisin runoilla sinulle
25
404
Vastaukset
- Anonyymi
Jätin runon pois sinua varten.
siitäkin voimme keskustella sitten kahden kesken.
:/- Anonyymi
Sulla vähän muistikin pätkii…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla vähän muistikin pätkii…
Sulla pätkii kaikki kun yrität niin kovasti touhata tämän palstaäijän monologien ympärillä. Parempaa jatkoa sulle/teille. Tee
- Anonyymi
Toivottavasti keskustelet hänen kanssa yhdessä, kahden kesken tuosta runosta.
Ja kaikesta muustakin.
Mullekin taidettiin luvata runoja,
ja jotain muutakin joskus mutta....
En sitten ikinä saanut mitään,
en niitä runoja enkä muutakaan mitä odotin,
eikä enää ole mahdollista saadakaan.
Ei mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla pätkii kaikki kun yrität niin kovasti touhata tämän palstaäijän monologien ympärillä. Parempaa jatkoa sulle/teille. Tee
Ei kyllä pätki vaan minä en jaksa istua tietokoneella kirjoittamassa.
Ne ovat minun HENKILÖKOHTAISIA ASIOITA joita minä olen hoitamassa.
Tuo Ruma Turjake Äijä päätti itse vääntää itsensä minulle Rumalle Turjake Ämmälle Äijäksi, mutta hänen KAUNIS NAIS TYÖKAVERINSA EI HYVÄKSYNYT SITÄ.
Hän on kuulemma saamelainen rasisti joka EI SUOSTU EDES MENEMÄÄN UTSJOEN KUNNAN POLIISIKSI VAIKKA HÄN SAIS SENTÄÄN SUOMEN POHJOISIMMAN POLIISI-PÄÄLIKÖN PAIKAN!
HÄN ON NIIN KAUNIS JA ÄLYKÄS, ETTÄ HÄN SYRJII SAAMELAISENA NAISENA POLIISI-PÄÄLIKÖITÄKIN! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä pätki vaan minä en jaksa istua tietokoneella kirjoittamassa.
Ne ovat minun HENKILÖKOHTAISIA ASIOITA joita minä olen hoitamassa.
Tuo Ruma Turjake Äijä päätti itse vääntää itsensä minulle Rumalle Turjake Ämmälle Äijäksi, mutta hänen KAUNIS NAIS TYÖKAVERINSA EI HYVÄKSYNYT SITÄ.
Hän on kuulemma saamelainen rasisti joka EI SUOSTU EDES MENEMÄÄN UTSJOEN KUNNAN POLIISIKSI VAIKKA HÄN SAIS SENTÄÄN SUOMEN POHJOISIMMAN POLIISI-PÄÄLIKÖN PAIKAN!
HÄN ON NIIN KAUNIS JA ÄLYKÄS, ETTÄ HÄN SYRJII SAAMELAISENA NAISENA POLIISI-PÄÄLIKÖITÄKIN!SE ON VALTION SALAISUUS SE KORVAUS ASIA JONKA MINÄ SAIN AVUKSI.
- Anonyymi
Mul o afasia lukihäiriö jne
Jaa ei se ollutkaan muisti vika vaan oletkin ISKENYT pääsi johonkin ja se aiheuttaa keskittimyshäiriötä sekä kaikkea muuta.
- Anonyymi
Oon sairas. Elämä pyörii seksin ympärillä
😆
- Anonyymi
Oot seksi addikti ja ongelma onkin ilmeisti DOPAMIININ puutos jota kutsutaan mielihyvähormooniksi eli sinä olet sairastanut RAKKAUDEN PUUTOKSEEN.
Vois sinua mies parkaa, kun olet ilmeisesti rakastunut vaikeaan rakkauteen ja isket PÄÄTÄSI SEINÄÄN.
Tuo pään iskeminen seinään ei tee kyllä hyvää sinun afaasialle.
Minun mummokin aina ikävissään iski päätä seinään ja hän sairastui lopulta syöpään jonka etäpesäke oli levinnyt päähän. Oli hänen oma syy, koska hän teki vaarista minun enkelin ja itkeä tihrusti itse keittiössä tuolilla.
Minä sanoin mummolle,että hän on tyhmä koska hän itkee ja ikävöi vaaria joka ENKELI sekä kokoajan täällä vaikka ei häntä voikkaan nähdä, mutta hänet voi tuntea.
Minäkin tunnen kokoajan oman ENKELI MIEHENI ja hän ei ole vaarini vaan, koska tämä ENKELI MIES on elävä. - Anonyymi
Hanki apua tai seksiä.
- Anonyymi
Niin seksiriipuvuus
Ja jotain siinäkin pahasti vinossa.
Sun mieltymykset ei oo terveellä pohjalla
Siks mä lähdin menee.. Sun piti herätä tuohon!
(Niin että tulet ajatelleeksi asiaa ihan itse
Ilman et syytä muita ympärillä )
Tajuamaan tuo. Minä tajusin jo ajat sitten.
Piti lähteä vaikka se ei ollut helppoa.
Suojelin sinuakin ... Anteeksi
Terveisin joku muu nainen svusta
Ja kaukaa jostain
Joka ei voi palata enäää
Trikkeröityisit vain huonoihin asioihin lisää
Minä ymmärrän sen nyt🥲
Rakastin niin pitkään kun kykenin
Mut nyt on molempien parhaaksi vain lopettaa se .
Älä mieti mua enää ja mun jatkoa vaan keskity paranemaan ja rakastamaan läheisiäsi
Kaikkea hyvää sinulle ja
Nauti elämästäsi ..
*Kääntyy pois ja kävelee takaisi yön
Pimeisiin varjoihin .
Mistä kerran ilmestyikin"
Rakkaudella Dominoiva Nainen.
- Anonyymi
Kukahan onnellinen mahtaa tuo sinun nainen olevan jonka kanssa mustasukkaisena runoista haluat keskustella ja ei tarvi mitään koska sinä olet hänet löytänyt ja hänellä on kaikki vaikka EI ITSE EDES TIEDÄ!?
- Anonyymi
Kiva kuulla että oot löytänyt jonkun josta välität.
Mäkin kerran löysin sellaisen ihmisen,
ihan etsimättä sattumalta tuli vastaan.
Ihmisen joka merkitsi enemmän kun mikään.
Olin aika hölmö kyllä,
kun laitoin kaiken likoon ihmisen takia,
jolle en merkinnyt mitään.
Hölmönä luulin muuta,
mutta en kelvannut sitten edes ystäväksi.
Samalla menetin kaiken,
tai luovuin kaikesta..
Turhaan........- Anonyymi
Tiedän. Rakkaus muuttaa koko elämän. Ja nyt olen itsekin pohjalla rämpimässä ja tuntemassa itseni idiooksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän. Rakkaus muuttaa koko elämän. Ja nyt olen itsekin pohjalla rämpimässä ja tuntemassa itseni idiooksi.
Et kuitenkaan ole aloittaja?
- Anonyymi
Kylhän se runo tost tulee, mutta se on niin syvällinen vaikea aihe ja seuraava päivä on jo parempi, joten miks..
- Anonyymi
Joo osuit naulan kantaan! Vahinko vaan eilinen teki pahaa jälkeä mun itsetunnolle. Oksettsva olo nytkin ja en nyt jaksa. Enkä huomenna näen asiat toisella tavalla. Anna anteeksi. 💔
- Anonyymi
Välissä on taas näköjään pari "kloonia".
On kiva ilma ulkona, lämmin ja tyyni.
En kuitenkaan ole pystynyt siitäkään nauttimaan.
Ei tässä läpeensä korruptoituneessa epäoikeusvaltiossa ihmisarvoisen elämän eläminen ole mahdollista.
Ei ole niin laitetaam vaan foliot päähän ja jatketaan synkistelyä nyt me pidetään ikävää.
- Anonyymi
Etkö sä voisi vähän välittää musta, vielä kun on mahollista.
- Anonyymi
Ei kai niillä klooneilla oo väliä, kun ei ne ainakaan mulla mennyt läpi.
- Anonyymi
Tunnustan olevani omistushaluinen mitä tulee tiettyihin juttuihin sinussa. Haluaisin kovasti että tietyt asiat olisi vaan kahdenkeskeisiä.
- Anonyymi
Hyi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556