Onko näitä yhtäkään Tuusniemellä? Voiko sitä olla emäntä ja isäntä, jos ei oo ees oikeaa maatilaa. Vai onko jo kesätorpissa asujatkin jo maatilojen emäntiä ja isäntiä.
Emäntä, isäntä, maatila
5
158
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi olla, mutta Tuusniemellä pikku mökkiläisten perintöä odottavat ovat isänniksi ja emänniksi.
- Anonyymi
Lieneekö Tuusniemellä kuinka yleistä aikuisen pojan jättäytyminen isän ja äidin peräkamariin loisimaan?
Omalla kotikylläkin vuosikymmenien mittaan melkoinen joukkio oli arkajalkoja joilla ei ollut rohkeutta omille poluilleen lähteä ja jos oli niin vuosien kuluessa yksin palasivat vanhan äidin passattavaksi suuret puheet tuliaisinaan. - Anonyymi
Hommaisi metukalle ilmalämpöpumpun ,helteisten kesäpäivien varalle. Puutarhatonttu voi ite viettää öitä viileässä vaunussa. Voipi olla tukala olo vanhuksella ja eikös siellä ollu ongelmaa rakenteissa ja siten sisäilmassa.
- Anonyymi
Lie tuolla Tuusniemellä ihan oikeita maatiloja vaan he eivät varmaan jouda näillä palstoilla roikkumaan.
Muuten tuo itse miestä sanotaan isännäksi ja vaimoa emännäksi. Se ei maatilaa tarvitse. - Anonyymi
Että sanotaan,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953849
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473225Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362520
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572470- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090