Voin vaan kuvitella miten se nainen

Anonyymi-ap

Naureskelee sen huume porukkansa kanssa kun saivat pilattua elämän

40

487

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä ne heidänkin hymyt ja naurut vielä hyytyy.

• Anonyymi

Kuvittelet vaan. Oikeesti kukaan oo tahallaan pilannut mitään.
        Kaikki ei pyöri sun ympärillä etkä oo maailman keskipiste.

• Anonyymi

Jaa kuka niistä noita löytyy suomestakin vähintäänkin satoja jollei jopa tuhansia eikä tarvi ongelmaa huumeiden tai edes alkoholin kanssa jos kyseessä on narsisti se riittää nauttivat erityisesti kun saavat toisen parisuhteen tai elämän jollain tapaa pilattua haluat saada narskun kierroksille ni et reagoi mihinkään mitenkään et sano mitään et vastaa mihinkään mitään ja siihen lisäät päälle vielä armottoman vittuilin ni ai että suuttuu narsku kivasti

• Anonyymi

Olen todennut saman. Siksi en reagoi mitään narsistiin.,, vastaan viiveellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen todennut saman. Siksi en reagoi mitään narsistiin.,, vastaan viiveellä.

Si jos haluaa narskun kanssa tulla toimeen ni paraiten selviää kun myötäilee vaan että voi edes kuvitella että hän on se jolla on ohjat käsissään

• Anonyymi

Toivottavasti k nainen ottaa vastuun tekemisistään. Opettaa lapsistaan samanlaisia olemattomia paskoja.

• Anonyymi

H mieskö se siellä kateuttaan vinkuu etkö saanu rikosrekisterisi takia taapaamisoikeutta edes omiin lapsiisi

• Anonyymi

Toi huume juttu on keksittyä propagandaa kyl.

• Anonyymi

Niin ja mitä siitä si vitustako sitä täällä kukaan edes tietää ketä aloituksella tarkoitetaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja mitä siitä si vitustako sitä täällä kukaan edes tietää ketä aloituksella tarkoitetaan

Puhut vähän mutta asiaa!👍

• Anonyymi

Ei se ämmä ois mitään ilman sen rikkaita kavereitaan

• Anonyymi

Rikkaita? Aaa, ohi. Tai no K nainen on kyl pummi. Huumeista en tiiä.

• Anonyymi

No eipä ne sen rikkaat kaveritkaan tee siitä mitään yhtään sen enempää

• Anonyymi

"Sana "smart" on peräisin muinaisenglannin sanasta smeortan, joka tarkoittaa "aiheuttaa tai kärsiä kipua", erityisesti terävää fyysistä kipua tai pistoa. Tämä termi on peräisin protogermaanisesta sanasta smarta-, jonka sukulaisia löytyy keskihollannin, muinaisyläsaksan ja saksan kielistä, ja jotka kaikki liittyvät ajatukseen kivun aiheuttamisesta tai puremisesta."

Täs mun mielestä älykkäimmät ihmiset. Mä itse pysty edes alkamaan.
      https://m.youtube.com/@LuciferLooshi/videos

• Anonyymi

Paras kohta oli se/tuo MYYTTI niin kuin ihan kaikki tuosta shaipasta mitä tekstien mukaan sisältävät (väittämiä ilman mahdollisuutta tai edes kykyä tutkia niiden todenperäisyyttä)

• Anonyymi

Mikä porukka

• Anonyymi

No semmonen huumeporukka. Nauraa semmosta aivan inhottavaa huumenaurua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten pelkäätkö että ne käy sun päälle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten pelkäätkö että ne käy sun päälle

No me käydään jo vähän toistemme päälle. Ollaan hippejä, niin naijaan keskenämme. Itse peitetehtävissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista olla varovainen ettei tapahdu mitään tuommoiselle yksinäiselle ihmiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista olla varovainen ettei tapahdu mitään tuommoiselle yksinäiselle ihmiselle.

Ketä uhkailet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä uhkailet?

Naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuule, jos tässä jotain hurjaa tapahtuu, niin se on semmoista, että menen ulos, haen kolme viinapulloa, kutsun pari miestä tosta ryyppäämään, kuunnellaan toistemme jutut ja lähden kotia selviämään. Toista se on sulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naista.

Minkälainen mies uhkailee naisia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinasitteko tappaa vai r.iskata? Vai hakata?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinasitteko tappaa vai r.iskata? Vai hakata?

Saa ansionsa mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa ansionsa mukaan.

Sairasta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä uhkailet?

Sitä samaa mitä uhkailtu Toukokuusta lähtien 2023.Sitä kuka kaipas kuumaa miestä.Liian kuuma oli.Nisti akka oli myös siihen rakastunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa ansionsa mukaan.

Eli joku nunna saa nunnan kohtalin.Muistappas sitte tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät että joku on yksinäinen?Ihmisethän on muutenkin älylaitteiden tullessa ns.yksinäisen oloisia.
        Olin kerran ihmeissäni kun luulin yhtä ihmistä yksinäiseksi kun hänen seurassaan ei koskaan näkynyt ketään kun tällä olikin todella paljon ystäviä ympäri maapallon.

• Anonyymi

Aloitus alkoi elämään omaa elämää tv alottaja 😁

• Anonyymi

Ei se nainen halua sua. Jatka elämää. Pääset linnaan vielä.

• Anonyymi

Kyllä tää gubbe sais olla jo vankilassa! On skitsoaffektivinen satuttaja! Ihan hirvee,miten ihminen voi viedä toiselta tavaroita ja kuka on niin ilkeä,että ostaa tolta varastettuja asioita! Kuulkaa,luoja näkee kaikki teidän pahat teot,vaikka kuinka salassa yritätte tehdä tota pahaa! Olette machiavellistejä sosiopaatteja!

• Anonyymi

Nainen tuhoo elämiä ja saa kartanon
        Mies joutuu linnaan sanomalla faktat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen tuhoo elämiä ja saa kartanon
        Mies joutuu linnaan sanomalla faktat

Tämä!! Ja tähän asti syytelty heitä, jotka välitti ja rakasti aidosti...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä!! Ja tähän asti syytelty heitä, jotka välitti ja rakasti aidosti...

Jatkoa, olen erään ex

• Anonyymi

Eihän se nauru ollut pointti.Sehän saa seksuaalisen tyydytyksen tästä.Sehän on pitänyt yhtäkin miestä etä kumppanina vuosi tolkulla jotta se hurmaa ,huijaa tyttäriä itseensä(ei vaikeaa, komea on).Näin kituvat tyttäret saa sen naiskumppanin mahlat valuun.

• Anonyymi

Kuulemma aina parempi jos joku tyttäristä tekee itsarin sen saalis miehen takia.Nistillä on vielä muutama vuosi aikaa nauttia ja elääkin nyt sen mukaan,lujaa menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulemma aina parempi jos joku tyttäristä tekee itsarin sen saalis miehen takia.Nistillä on vielä muutama vuosi aikaa nauttia ja elääkin nyt sen mukaan,lujaa menee.

*saalisetäkumppanin vuoksi.

• Anonyymi

Tämmönen ketju saa olla täällä, mutta ihan normi aloitukset ja viestit poistetaan.
      Ihme touhua!!!!!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      97
      3664
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      30
      3180
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      58
      3145
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      61
      2935
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      63
      2788
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      64
      2750
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2484
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2301
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2152
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2148
    Aihe