Naureskelee sen huume porukkansa kanssa kun saivat pilattua elämän
Voin vaan kuvitella miten se nainen
40
487
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne heidänkin hymyt ja naurut vielä hyytyy.
- Anonyymi
Kuvittelet vaan. Oikeesti kukaan oo tahallaan pilannut mitään.
Kaikki ei pyöri sun ympärillä etkä oo maailman keskipiste.
- Anonyymi
Jaa kuka niistä noita löytyy suomestakin vähintäänkin satoja jollei jopa tuhansia eikä tarvi ongelmaa huumeiden tai edes alkoholin kanssa jos kyseessä on narsisti se riittää nauttivat erityisesti kun saavat toisen parisuhteen tai elämän jollain tapaa pilattua haluat saada narskun kierroksille ni et reagoi mihinkään mitenkään et sano mitään et vastaa mihinkään mitään ja siihen lisäät päälle vielä armottoman vittuilin ni ai että suuttuu narsku kivasti
- Anonyymi
Olen todennut saman. Siksi en reagoi mitään narsistiin.,, vastaan viiveellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen todennut saman. Siksi en reagoi mitään narsistiin.,, vastaan viiveellä.
Si jos haluaa narskun kanssa tulla toimeen ni paraiten selviää kun myötäilee vaan että voi edes kuvitella että hän on se jolla on ohjat käsissään
- Anonyymi
Toivottavasti k nainen ottaa vastuun tekemisistään. Opettaa lapsistaan samanlaisia olemattomia paskoja.
- Anonyymi
H mieskö se siellä kateuttaan vinkuu etkö saanu rikosrekisterisi takia taapaamisoikeutta edes omiin lapsiisi
- Anonyymi
Toi huume juttu on keksittyä propagandaa kyl.
- Anonyymi
Niin ja mitä siitä si vitustako sitä täällä kukaan edes tietää ketä aloituksella tarkoitetaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja mitä siitä si vitustako sitä täällä kukaan edes tietää ketä aloituksella tarkoitetaan
Puhut vähän mutta asiaa!👍
- Anonyymi
Ei se ämmä ois mitään ilman sen rikkaita kavereitaan
- Anonyymi
Rikkaita? Aaa, ohi. Tai no K nainen on kyl pummi. Huumeista en tiiä.
- Anonyymi
No eipä ne sen rikkaat kaveritkaan tee siitä mitään yhtään sen enempää
- Anonyymi
"Sana "smart" on peräisin muinaisenglannin sanasta smeortan, joka tarkoittaa "aiheuttaa tai kärsiä kipua", erityisesti terävää fyysistä kipua tai pistoa. Tämä termi on peräisin protogermaanisesta sanasta smarta-, jonka sukulaisia löytyy keskihollannin, muinaisyläsaksan ja saksan kielistä, ja jotka kaikki liittyvät ajatukseen kivun aiheuttamisesta tai puremisesta."
Täs mun mielestä älykkäimmät ihmiset. Mä itse pysty edes alkamaan.
https://m.youtube.com/@LuciferLooshi/videos- Anonyymi
Paras kohta oli se/tuo MYYTTI niin kuin ihan kaikki tuosta shaipasta mitä tekstien mukaan sisältävät (väittämiä ilman mahdollisuutta tai edes kykyä tutkia niiden todenperäisyyttä)
- Anonyymi
Mikä porukka
- Anonyymi
No semmonen huumeporukka. Nauraa semmosta aivan inhottavaa huumenaurua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten pelkäätkö että ne käy sun päälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten pelkäätkö että ne käy sun päälle
No me käydään jo vähän toistemme päälle. Ollaan hippejä, niin naijaan keskenämme. Itse peitetehtävissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista olla varovainen ettei tapahdu mitään tuommoiselle yksinäiselle ihmiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista olla varovainen ettei tapahdu mitään tuommoiselle yksinäiselle ihmiselle.
Ketä uhkailet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä uhkailet?
Naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuule, jos tässä jotain hurjaa tapahtuu, niin se on semmoista, että menen ulos, haen kolme viinapulloa, kutsun pari miestä tosta ryyppäämään, kuunnellaan toistemme jutut ja lähden kotia selviämään. Toista se on sulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naista.
Minkälainen mies uhkailee naisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinasitteko tappaa vai r.iskata? Vai hakata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinasitteko tappaa vai r.iskata? Vai hakata?
Saa ansionsa mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa ansionsa mukaan.
Sairasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä uhkailet?
Sitä samaa mitä uhkailtu Toukokuusta lähtien 2023.Sitä kuka kaipas kuumaa miestä.Liian kuuma oli.Nisti akka oli myös siihen rakastunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa ansionsa mukaan.
Eli joku nunna saa nunnan kohtalin.Muistappas sitte tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät että joku on yksinäinen?Ihmisethän on muutenkin älylaitteiden tullessa ns.yksinäisen oloisia.
Olin kerran ihmeissäni kun luulin yhtä ihmistä yksinäiseksi kun hänen seurassaan ei koskaan näkynyt ketään kun tällä olikin todella paljon ystäviä ympäri maapallon.
- Anonyymi
Aloitus alkoi elämään omaa elämää tv alottaja 😁
- Anonyymi
Ei se nainen halua sua. Jatka elämää. Pääset linnaan vielä.
- Anonyymi
Kyllä tää gubbe sais olla jo vankilassa! On skitsoaffektivinen satuttaja! Ihan hirvee,miten ihminen voi viedä toiselta tavaroita ja kuka on niin ilkeä,että ostaa tolta varastettuja asioita! Kuulkaa,luoja näkee kaikki teidän pahat teot,vaikka kuinka salassa yritätte tehdä tota pahaa! Olette machiavellistejä sosiopaatteja!
- Anonyymi
Nainen tuhoo elämiä ja saa kartanon
Mies joutuu linnaan sanomalla faktat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen tuhoo elämiä ja saa kartanon
Mies joutuu linnaan sanomalla faktatTämä!! Ja tähän asti syytelty heitä, jotka välitti ja rakasti aidosti...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä!! Ja tähän asti syytelty heitä, jotka välitti ja rakasti aidosti...
Jatkoa, olen erään ex
- Anonyymi
Eihän se nauru ollut pointti.Sehän saa seksuaalisen tyydytyksen tästä.Sehän on pitänyt yhtäkin miestä etä kumppanina vuosi tolkulla jotta se hurmaa ,huijaa tyttäriä itseensä(ei vaikeaa, komea on).Näin kituvat tyttäret saa sen naiskumppanin mahlat valuun.
- Anonyymi
Kuulemma aina parempi jos joku tyttäristä tekee itsarin sen saalis miehen takia.Nistillä on vielä muutama vuosi aikaa nauttia ja elääkin nyt sen mukaan,lujaa menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulemma aina parempi jos joku tyttäristä tekee itsarin sen saalis miehen takia.Nistillä on vielä muutama vuosi aikaa nauttia ja elääkin nyt sen mukaan,lujaa menee.
*saalisetäkumppanin vuoksi.
- Anonyymi
Tämmönen ketju saa olla täällä, mutta ihan normi aloitukset ja viestit poistetaan.
Ihme touhua!!!!!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as973664Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna303180- 583145
- 612935
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)632788Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642750On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632484Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802301- 452152
- 692148