Kesä parhaillaan, hellettä jo 30 astetta mutta missä on jäätelökioski? Monelta tutulta ”etelän turistilta” kuullut ihmettelyä, että eikö Kiteellä ole ollenkaan jäätelökioskia mistä saisi pehmistä?
Jäätelökioski
13
356
Vastaukset
- Anonyymi
Pehmistä saa kotileipomon kuppilasta(keskusta)
- Anonyymi
Vuokraa itse jäätelökioski ja tuo se Kiteen keskustaan. Myyt 200-300 tuotetta kesässä ja sitten voit laskea tappiot.
- Anonyymi
Kyllä kaupasta saa jätskiä
- Anonyymi
Mistä kaupasta saa pehmistä? Varmaan Kupiaisesta?
- Anonyymi
Jätskiä saa kaupoista. Muutaman jätskin myynnillä kioskia ei pyöritetä. Voit perustaa itse tutuillesi kioskin. Kioski koneet, sähkö myytävät tuotteet, verot, jätehuolto. ym. Tuottoakin pitäs saada. Entisetkään kioskit ei toimi enää, joten ei kannata, jos tulee vain tappioita.
- Anonyymi
Mistä kaupasta saa Kiteellä pehmistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä kaupasta saa Kiteellä pehmistä?
Kaiva ple. housustas!💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaiva ple. housustas!💩
Siinä taas nähdään kiteeläinen juntti elementissään. Jos tänne halutaan turisteilta saada rahat niin pitäisi niitä palvelujakin löytyä. Jäätelökioski, edes yksi, kuuluu jokaiseen kesäkaupunkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä taas nähdään kiteeläinen juntti elementissään. Jos tänne halutaan turisteilta saada rahat niin pitäisi niitä palvelujakin löytyä. Jäätelökioski, edes yksi, kuuluu jokaiseen kesäkaupunkiin.
Muutaman turistin jätskillä ei mikään pisnes kannata, ihmettelijät voi itse perustaa kioskin. Muutama helleviikko sillä ei mitään kuluja makseta. Liian kallis harrastus turistien takia, jos joutuu itse maksamaan , kulut jää vaivat palkaksi ja velat.
- Anonyymi
Tuosta grilliltähän sitä pehmistä vasta männäpäivänä sai.
- Anonyymi
Saiko alle kympillä?
- Anonyymi
Kukaan ei uskalla enää mitään yrittää kun kaikki haukutaan maan rakoon.
- Anonyymi
Veikkaan vahvasti, että kioski kyllä tulee mutta vasta kun helteet ovat lopullisesti ohi. Näin on käynyt edellisvuosina, sitten ihmetellään kun ei ole jäätelön ja pehminsen ostajia syksyllä 😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2074416- 1862451
- 641452
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961171- 1231089
- 711036
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?951006Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a131967- 105943
Kuvaile kaivattuasi
kolmella adjektiivilla ja kolmella emojilla. Pidetään ketju asiallisena kiitos. 😁54865