Kesä parhaillaan, hellettä jo 30 astetta mutta missä on jäätelökioski? Monelta tutulta ”etelän turistilta” kuullut ihmettelyä, että eikö Kiteellä ole ollenkaan jäätelökioskia mistä saisi pehmistä?
Jäätelökioski
13
395
Vastaukset
- Anonyymi
Pehmistä saa kotileipomon kuppilasta(keskusta)
- Anonyymi
Vuokraa itse jäätelökioski ja tuo se Kiteen keskustaan. Myyt 200-300 tuotetta kesässä ja sitten voit laskea tappiot.
- Anonyymi
Kyllä kaupasta saa jätskiä
- Anonyymi
Mistä kaupasta saa pehmistä? Varmaan Kupiaisesta?
- Anonyymi
Jätskiä saa kaupoista. Muutaman jätskin myynnillä kioskia ei pyöritetä. Voit perustaa itse tutuillesi kioskin. Kioski koneet, sähkö myytävät tuotteet, verot, jätehuolto. ym. Tuottoakin pitäs saada. Entisetkään kioskit ei toimi enää, joten ei kannata, jos tulee vain tappioita.
- Anonyymi
Mistä kaupasta saa Kiteellä pehmistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä kaupasta saa Kiteellä pehmistä?
Kaiva ple. housustas!💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaiva ple. housustas!💩
Siinä taas nähdään kiteeläinen juntti elementissään. Jos tänne halutaan turisteilta saada rahat niin pitäisi niitä palvelujakin löytyä. Jäätelökioski, edes yksi, kuuluu jokaiseen kesäkaupunkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä taas nähdään kiteeläinen juntti elementissään. Jos tänne halutaan turisteilta saada rahat niin pitäisi niitä palvelujakin löytyä. Jäätelökioski, edes yksi, kuuluu jokaiseen kesäkaupunkiin.
Muutaman turistin jätskillä ei mikään pisnes kannata, ihmettelijät voi itse perustaa kioskin. Muutama helleviikko sillä ei mitään kuluja makseta. Liian kallis harrastus turistien takia, jos joutuu itse maksamaan , kulut jää vaivat palkaksi ja velat.
- Anonyymi
Tuosta grilliltähän sitä pehmistä vasta männäpäivänä sai.
- Anonyymi
Saiko alle kympillä?
- Anonyymi
Kukaan ei uskalla enää mitään yrittää kun kaikki haukutaan maan rakoon.
- Anonyymi
Veikkaan vahvasti, että kioski kyllä tulee mutta vasta kun helteet ovat lopullisesti ohi. Näin on käynyt edellisvuosina, sitten ihmetellään kun ei ole jäätelön ja pehminsen ostajia syksyllä 😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147374
- 594732
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434684- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗291812- 311799
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361547
- 1431307