Entisiäkin olisi vielä pakasteessa vuoden tarpeisiin. Eilen käynnistin uuden marjapakastimen ja laitoin sinne mansikoita. Tuo mansikkapaikka on 15-20 metrin päässä keittiön ikkunan alta, lähellä ja kovalla maalla. Nuo hillat hieman etäällä, hamsterina kuitenkin sinne hyökkään aamutuimaan, en ihan vielä.
Ikävä juttu kun hillat lopultakin nopeasti kypsyy
15
133
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vielä olleet kypsiä, mutta parin päivän päästä alkaa näköjään tulla marjaa!
- Anonyymi
Vasta kuulemma kukkivat joten taitaa aika monelta jäädä hillat tänä vuonna saamatta.
En minä tarvi muutaman litran ja EN KYLLÄ ALA MYYNTIIN KERÄÄMÄÄN MITÄÄN MARJOJA!
Se on kunnianloukkaus, koska minä olen kerännyt aikoinaan marjoja ja myynyt!- Anonyymi
Niin. en minäkään huijareilla marjojani myy kun ne mitään niiden eteen tee. Mansikoita, viinimarjoja, hilloja, mustikoita ja puolukoita annan sukulaisille ja kavereille. En mitään peri kun ne ei minullekaan maksaneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. en minäkään huijareilla marjojani myy kun ne mitään niiden eteen tee. Mansikoita, viinimarjoja, hilloja, mustikoita ja puolukoita annan sukulaisille ja kavereille. En mitään peri kun ne ei minullekaan maksaneet.
Rosvoja nuo marjojen ostajat ovat!
He myyvät marjat monin kertaisella hinnalla eteenpäin.
Poimikoot itse marjansa sinne kauppoihin kerta eivät raski edes SUOMALAISILLE maksaa kunnon hintaa!
Jos 50euroa saa marja kilosta niin kyllä minä sitten voin poimia myyntiin.
Aikoinaan sain 50 markkaa hilla kilosta, kun keräsin myyntiin.
Olin 12-13 vuotias ja minä ostin niillä 900 markan polkupyörän. Äitini oli joutunut 12 markkaa laittamaan omasta pussistaan, koska tuo 12 markkaa oli postimaksuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poimikoot itse marjansa sinne kauppoihin kerta eivät raski edes SUOMALAISILLE maksaa kunnon hintaa!
Olin 12-13 vuotias ja minä ostin niillä 900 markan polkupyörän. Äitini oli joutunut 12 markkaa laittamaan omasta pussistaan, koska tuo 12 markkaa oli postimaksuja.Just noin, kyllä moni ennen marjarahoilla osti pyörät ja mopot. Nykyisin köyhät maaorjat thaimaalaiset tuodaan tänne poimimaan marjat 100 tuntia viikossa satoi tai paistoi. Hinnat poljettu alas ja uskon että ahneille tulee lopuksi paskainen loppu. Näin korvessa tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin 12-13 vuotias ja minä ostin niillä 900 markan polkupyörän. Äitini oli joutunut 12 markkaa laittamaan omasta pussistaan, koska tuo 12 markkaa oli postimaksuja.He myyvät ne mehu marjojen mäskit hienoina KYLMÄPURISTETTUINA MARJAJAUHEINA joita ihmiset ostavat kalliilla hinnalla niin saavat laittaa laitta vettä sekaan ja juoda niitä hienoja HYVIN VOINTI JUOMIAAN.
Minä otin mehu-Maijasta ne marja mäskit ja laitoin pakasteeseen annoksiin niin minä sain tehdä TERVEYS SMOOTIETA sekä noita samoja Hyvin vointi juomia TEHOSEKOTTIMELLA.
Sen lisäksi oli vielä normi mehua heille jotka niitä mehuja juo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He myyvät ne mehu marjojen mäskit hienoina KYLMÄPURISTETTUINA MARJAJAUHEINA joita ihmiset ostavat kalliilla hinnalla niin saavat laittaa laitta vettä sekaan ja juoda niitä hienoja HYVIN VOINTI JUOMIAAN.
Minä otin mehu-Maijasta ne marja mäskit ja laitoin pakasteeseen annoksiin niin minä sain tehdä TERVEYS SMOOTIETA sekä noita samoja Hyvin vointi juomia TEHOSEKOTTIMELLA.
Sen lisäksi oli vielä normi mehua heille jotka niitä mehuja juo.Näin ja nämä paskamarjat sammioissaan pistetään loppumäski vielä jugurtin sekaan. Ihan täydestä menee, mutta meille syrjäytyneille poikamiehille.
- Anonyymi
Ne on lakkoja.
- Anonyymi
Suomuuraimiksi sekä VALAKOIKSI hilloja myös kutsutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomuuraimiksi sekä VALAKOIKSI hilloja myös kutsutaan.
Eiköhän nuo ihan samoja.
- Anonyymi
Anna marjoja köyhille, jos on ylimääräisiä.
- Anonyymi
Niin olen aina tehnyt, ei ne kaikki köyhiä, mutta ei huijareille.
- Anonyymi
Marjat on hyviä
- Anonyymi
Täällä pohjois-pohjanmaalla keräsin marjoja viime vuonna, sain 3e kilo.
- Anonyymi
Etelä-Lappiin ei tule hilloja. Ettäs tiijätte etelän naakat. m>n
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078