Onkohan sul Webasto autossa? Näil helteil ois tarvis 🥰
Oisko tontun stifla?
10
189
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä ilmastointia tarkoitat😉
- Anonyymi
Hyvä että te bensalenkkarit tiiätte kertoa meille uusia asioita. Hymähdys guben aloitukseen
- Anonyymi
Sitä ilmastointi/lämmitysversioo, mis auton ei tarvi olla ajossa.
- Anonyymi
Webastoa voi myös käyttää sisätilan viilentämiseen ennen ajoon lähtöä. Ei se ole pelkkä moottorinlämmitin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Webastoa voi myös käyttää sisätilan viilentämiseen ennen ajoon lähtöä. Ei se ole pelkkä moottorinlämmitin.
Taitaa olla joku moderni versio: koskaan kuullutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla joku moderni versio: koskaan kuullutkaan.
Ei se mikään uusi juttu ole. Siinä on puhallustoiminto erikseen. Ei se siis mikään ilmastointi ole, eli ulkoilmaa viileämmäksi sillä ei autoa saa. Se siis puhaltaa ulkoilmaa sisälle ja työntää samalla sisäilmaa ulos, eli auto ei ole sitten ihan niin kuuma pätsi ajoon lähtiessä.
Itse en tosin ole koko toimintoa koskaan käyttänyt. Tykkään ajaa ikkunat auki helteellä, siitä tulee sitä kesäfiilistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mikään uusi juttu ole. Siinä on puhallustoiminto erikseen. Ei se siis mikään ilmastointi ole, eli ulkoilmaa viileämmäksi sillä ei autoa saa. Se siis puhaltaa ulkoilmaa sisälle ja työntää samalla sisäilmaa ulos, eli auto ei ole sitten ihan niin kuuma pätsi ajoon lähtiessä.
Itse en tosin ole koko toimintoa koskaan käyttänyt. Tykkään ajaa ikkunat auki helteellä, siitä tulee sitä kesäfiilistä.Ok. Omassa Eberissä ei pelkkää puhallinta taida saada edes päälle, ellei sitten lämmitin tee temput ja kieltäydy käynnistymästä, tällöin käy pelkkä puhallin.
- Anonyymi
Ei ole autoa
- Anonyymi
Luulis loogikonkin ymmärtävän ettei kysymys ollu sitte sulle.
- Anonyymi
Lisälämmölle vai onnea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as993832Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna383286- 613271
- 683079
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)702940Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672849On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632544Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802351- 452182
Yhtäkkinen vanheneminen kasvoista?
Voiko noin 33-vuotiaana jo vanhentua kasvoista yhtäkkiä niin paljon että tuntuu että peilistä katsoo eri ihminen? Käyti1612177