Olen jo vuosia haaveillut, että saisin imettää miestä. Mielestäni ajatuskin on kiihottava ja uskallanpa kysyä mielipiteitä teiltä.
Miten löytää samasta asiasta kiinnostunutta miestä? En siis tarkoita, että pitäisi johtaa seksiin (ainakaan joka kerta). 😄
Aikuisen imetys
34
894
Vastaukset
- Anonyymi
Olen 28v mies. Rakastan imeä. Laita viestiä kikissä niin jutellaan lisää mazzaaa6
- Anonyymi
Minä taas olen jo kauan halunnut saada imeä maitotissejä.
Vaimolla oli ihanat isot raskaat maitotissit vuosia sitten.
Hän kiihottui aina kun otin rinnat kouriini ja aloin lutkuttaa .
Joskus pienessä kännissä hän antoi myös vieraiden miesten imeä rintojaan,mikä kiihotti minuakin.
Saisinpa vielä joskus ison maitoa täyden tissin kouriini
Hki M57 - Anonyymi
M55 186 90 terve savuton raitis haluais ja unelmoi rintojen imemisestä,olen oulun seudulla.
- Anonyymi
Mimä olen 56v mies ja asun Helsingissä. Mitä Tykkään ja nautin kun nainen imettää ja tissittää minua. Saan imeä ja lutkuttaa naisen rintoja vuorotellen pitkään. Tissityksen ei tarvi aina johtaa seksiin. Kiihotun siitä myös kun nainen tissittää minua imetysliivien tai imetyspaitansa kautta ja on jalassaan stey-ap sukat ja kiiltävät mustat piikkikorkoiset kiiltonahka tai Latexipäällyssteiset avokkaat.
- Anonyymi
Oliskos Varsinaissuomessa aikuista naista joka imettäis tissiä myös pillun nuolentaa jos haluaa.02 AL.
- Anonyymi
Olis hienoa imeä nänniä luonnossa.Molemmat alasti iäkkäämpi mies. 02AL.
- Anonyymi
ihanaa imeä maitoa vaimon tissistä samalla kun hän runkkasi minua
- Anonyymi
Tykkään todella paljon imeä maitotissiä.
Olen 45v mies. KIK Wellu79 Hei. Aihe kiinnostaa hyvin paljon. Ei pelkästään tässä se fyysinen kontakti vaan mielestäni tässä on kyse paljon enemmän myös henkisestä yhteydestä jota imetyksellä voi luoda. Olisitko kiinnostunut keskustelemaan asiasta?
Minuun saa yhteyden joko kik @mistametykkaamme tai telegramissa @kettune- Anonyymi
Uuuhh, mun rintoja saa myös imeä! Nuolla saisi muualtakin
- Anonyymi
Olen tämä iäkkäämpi mies voisin tehdä sinulle juuri noin.
- Anonyymi
Oletko missäpäin?m55 kiinnostaisi imeä rintojasi ja nuolla koko kroppaa....
- Anonyymi
Ilmottaudun vapaaehtoiseksi imemään ja nuolemaan 😋
kik Wellu79
Telegram @Wellu79
- Anonyymi
Te kaikki jotka jaatte tota Kik!!
Mistä saan toimivan kik sovelluksen??- Anonyymi
Se täytyy ladata sinne.
- Anonyymi
Lisää sit mazzaaa6 jos oot nainen
- Anonyymi
Olen 31v nainen. Koitin ladata play kaupasta mutta ei löydy. Ei myöskään googlen kautta. Harmittaa, kun haluaisin jakaa pikkukivaa privasti ;) auttakaa!!
- Anonyymi
Kirjoita puhelimen hakukenttään. KIK
- Anonyymi
Jos onnistuu laita viestiä. hoitovoide
- Anonyymi
Telegram @Wellu79
- Anonyymi
Onnistuiko.iäkkäämpi mies.
- Anonyymi
Nyt pitäs taas löytyä playstoresta.
Kik :Wellu79
Nautin rintojen imemisestä. Kun nainen kiihottuu ja alkaa voihkia, lutkutan nännejä entistäkin innokkaammin. Parasta on, jos imeminen johtaa naisen orgasmiin. M60+
- Anonyymi
Kovin vähän tuntuu olevan halukkaita.Vaikka olis tarjolla siisti hoikka mies. Eteläsuomi
- Anonyymi
Ovat niin kiireisiä kyrvän imemisessä.
Kiinnistaa kyllä. On ihana imeä kauan ja hartaasti.
- Anonyymi
Niinpä olis.
- Anonyymi
Eilen rannalla nuori nainen imetti vauvaa parin metrin päässä.
Olihan se herttainen näky ,niin luonnollinen toimitus.
Mutta irstaassa mielessäni heräsi himo saada itsekin puristella naisen pyöreää tissiä,ottaa kovettunut nänni suuhun ,saada pitkästä aikaa tuota maistaa tuota herkkua
Milkman6 - Anonyymi
Olisko kiimasta naista imettää aikuista miestä. Varsinaissuomi.
Eteläpohjanmaa mies tykkää myös imee rintoja.
- Anonyymi
Löytyykö Joensuusta naista, jota kiinnostaisi kokeilla imetys leikkejä?
- Anonyymi
Kuopiossa olisi nuorimies vailla rintaa. Köskystän nuolen kaikki paikat🤪 olen terve, urheillulinen. Naiset kik mazzaaa6
- Anonyymi
Lutkuttaisin nänniä mielelläni.Mies eteläsuomi.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001829
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa681817- 1361665
- 971401
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo321338MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3141233- 581185
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301082Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711031Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446923