Olen jo vuosia haaveillut, että saisin imettää miestä. Mielestäni ajatuskin on kiihottava ja uskallanpa kysyä mielipiteitä teiltä.
Miten löytää samasta asiasta kiinnostunutta miestä? En siis tarkoita, että pitäisi johtaa seksiin (ainakaan joka kerta). 😄
Aikuisen imetys
22
327
Vastaukset
- Anonyymi
Olen 28v mies. Rakastan imeä. Laita viestiä kikissä niin jutellaan lisää mazzaaa6
- Anonyymi
Minä taas olen jo kauan halunnut saada imeä maitotissejä.
Vaimolla oli ihanat isot raskaat maitotissit vuosia sitten.
Hän kiihottui aina kun otin rinnat kouriini ja aloin lutkuttaa .
Joskus pienessä kännissä hän antoi myös vieraiden miesten imeä rintojaan,mikä kiihotti minuakin.
Saisinpa vielä joskus ison maitoa täyden tissin kouriini
Hki M57 - Anonyymi
M55 186 90 terve savuton raitis haluais ja unelmoi rintojen imemisestä,olen oulun seudulla.
- Anonyymi
Mimä olen 56v mies ja asun Helsingissä. Mitä Tykkään ja nautin kun nainen imettää ja tissittää minua. Saan imeä ja lutkuttaa naisen rintoja vuorotellen pitkään. Tissityksen ei tarvi aina johtaa seksiin. Kiihotun siitä myös kun nainen tissittää minua imetysliivien tai imetyspaitansa kautta ja on jalassaan stey-ap sukat ja kiiltävät mustat piikkikorkoiset kiiltonahka tai Latexipäällyssteiset avokkaat.
- AnonyymiUUSI
Oliskos Varsinaissuomessa aikuista naista joka imettäis tissiä myös pillun nuolentaa jos haluaa.02 AL.
- AnonyymiUUSI
Olis hienoa imeä nänniä luonnossa.Molemmat alasti iäkkäämpi mies. 02AL.
- AnonyymiUUSI
ihanaa imeä maitoa vaimon tissistä samalla kun hän runkkasi minua
- AnonyymiUUSI
Tykkään todella paljon imeä maitotissiä.
Olen 45v mies. KIK Wellu79 Hei. Aihe kiinnostaa hyvin paljon. Ei pelkästään tässä se fyysinen kontakti vaan mielestäni tässä on kyse paljon enemmän myös henkisestä yhteydestä jota imetyksellä voi luoda. Olisitko kiinnostunut keskustelemaan asiasta?
Minuun saa yhteyden joko kik @mistametykkaamme tai telegramissa @kettune- AnonyymiUUSI
Uuuhh, mun rintoja saa myös imeä! Nuolla saisi muualtakin
- AnonyymiUUSI
Olen tämä iäkkäämpi mies voisin tehdä sinulle juuri noin.
- AnonyymiUUSI
Oletko missäpäin?m55 kiinnostaisi imeä rintojasi ja nuolla koko kroppaa....
- AnonyymiUUSI
Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi😋
[email protected] - AnonyymiUUSI
Te kaikki jotka jaatte tota Kik!!
Mistä saan toimivan kik sovelluksen??- AnonyymiUUSI
Se täytyy ladata sinne.
- AnonyymiUUSI
Lisää sit mazzaaa6 jos oot nainen
- AnonyymiUUSI
Olen 31v nainen. Koitin ladata play kaupasta mutta ei löydy. Ei myöskään googlen kautta. Harmittaa, kun haluaisin jakaa pikkukivaa privasti ;) auttakaa!!
- AnonyymiUUSI
Kirjoita puhelimen hakukenttään. KIK
- AnonyymiUUSI
Jos onnistuu laita viestiä. hoitovoide
- AnonyymiUUSI
Telegram @Wellu79
- AnonyymiUUSI
38v mies Helsinki rakastaa rintojen imemistä.
Telegram @nikkemanvan
Tai [email protected]
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553603- 181904
- 371881
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171691Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251452Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401412- 611349
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901105- 1281065
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221063