Vettä voisi myydä janoisille.
Kaivoksen vesi
16
373
Vastaukset
- Anonyymi
Sen joka juo sitä vettä, jota minä annan, ei tule ikinä jano!
- Anonyymi
Sanooko emoji taas, viitaten jonkun sanaan?
Vesi tulee monen yhtälön sekoittamana, taivaan kehästä, ilman "jonkun" sanaa.
Voi, että näitä lausumia sataa kuin taivaasta konsanaan.
- Anonyymi
Kaikkien janoisten sankari...kuka lie ?
- Anonyymi
Grand oli sukunimi muistaaksein en ole varma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kari Grandi alias Viktor Kalborrek alias Eeki Mantere.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gary, se oli tuo komea urho.
- Anonyymi
Elohopealla kirkastettu, kulahtaa kurkusta kuin, vesi hanhen selästä.
- Anonyymi
Sukeltajille hyvä harjoitelupaikka
- Anonyymi
Missä se kaivoksen uusiokäytöntoteutus viipyy? Jukkkaaa
- Anonyymi
Jukan vaalilupaus Pyhäjärven Sanomissa" Kaivoksen infrastuktuurin hyväksikäyttö.Järjestän päätökseen tulevista asioista informaatio tilaisuuksia""Katteettomia lupauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jukan vaalilupaus Pyhäjärven Sanomissa" Kaivoksen infrastuktuurin hyväksikäyttö.Järjestän päätökseen tulevista asioista informaatio tilaisuuksia""Katteettomia lupauksia.
Eli lupaukset Kaivoksen infrasruktuurin uusiokäytöstä (Laguna, Pumppuvoimala yms. Avaruusmadot) ovat olleet pelkkää Kepulaista HörönLöröä. Hyvin on vedätetty kaupungilta rahaa ja mitään toistan mitään ei ole saatu aikaiseksi. No kaupungin väkiluku vähenee tasaisesti ja velkamäärä kasvaa kiihtyvästi. Olisikohan vanhojen kuntapoliitikkokalmukkien aika siirtyä sivummalle ja antaa tilaa nuoremmille osaajille?
- Anonyymi
Juuukkkaa on kaljalla, anna olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli lupaukset Kaivoksen infrasruktuurin uusiokäytöstä (Laguna, Pumppuvoimala yms. Avaruusmadot) ovat olleet pelkkää Kepulaista HörönLöröä. Hyvin on vedätetty kaupungilta rahaa ja mitään toistan mitään ei ole saatu aikaiseksi. No kaupungin väkiluku vähenee tasaisesti ja velkamäärä kasvaa kiihtyvästi. Olisikohan vanhojen kuntapoliitikkokalmukkien aika siirtyä sivummalle ja antaa tilaa nuoremmille osaajille?
Ei meillä ole nuorempia, ne on pullalla syötetty kaljalla kyllästetty, cannabiksella maustettu, ei tule mitään.
"Antakkee olla."
- Anonyymi
Sukelluskeskus
Ensin syvyyssukellus 1400 metriin, sitten vinotunneleita pitkin ylös.
Ilman lisähappea ja happi laitteita.
Helppo juttu tultiinhan sieltä hölkkäämälläkin ylös. Kyllähän sitä jokainen muutaman tunnin jaksaa hengitystä pidätellä.
Intialainen Fakiiri on pidätellyt hengitystään
jo vuodesta 1949. Liekö maailmanennätys? - Anonyymi
Kaivoksesta voisi tehdä maailman isoimman paskakaivon
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512