Annan sinulle vielä yhden viimeisen mahdollisuuden.
Tule huomenna juna-asemalle kello 10.
Se on viimeinen tilaisuus nähdä.
Juna-asemalla kello 10 huomenna
70
598
Vastaukset
Saatan saapuakkin, jos annat selvemmät ohjeet ja merkit siitä kuka olet.
- Anonyymi
Sinun pitää tietää se itse! Jos et tiedä niin älä tule, et selvästikään ole kiinnostunut.
- Anonyymi
Tämän pikkukaupungin juna-asemalle vai päärautatieasemalle?
- Anonyymi
No mihin luulisit! Mieti sitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mihin luulisit! Mieti sitä!
Miksi olet noin vihainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät sen kyllä. Tämä on oikeasti se viimeinen tilaisuus nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, tulen tänne juna-asemalle klo 10.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä saat tämän tulkuttavan juttu-uulan, eli palstaäijän tekstien vahvasta kokemisesta? Elämälle vierasta touhua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykö metroasema, meilläpäin ei ole juna-asemaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä saat tämän tulkuttavan juttu-uulan, eli palstaäijän tekstien vahvasta kokemisesta? Elämälle vierasta touhua
Korostus
- Anonyymi
Viimeksi et tullut paikalle, mutta nyt on oikeasti se viimeinen kerta.
- Anonyymi
Milloin tämä tapahtui? Siitä on ikuisuus. Lähdin pois, kun et tullut. 🙈
- Anonyymi
Klo 10 vielä nukun
- Anonyymi
Ohi! *_*
- Anonyymi
Ai ny mennään vai sun aika taulun mukaan mä oon sentää perheelline ihmimine
- Anonyymi
No olenko minä tärkeämpi vai se perhe. Voit ihan valita siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olenko minä tärkeämpi vai se perhe. Voit ihan valita siitä.
Palstan perusteella 😾
- Anonyymi
Älä mene näihin. Pidä huoli perheestäsi. Se on tärkeintä.
- Anonyymi
Perhe lakkaa olemasta kun lapsi täyttää 16.Olet sinä ovela hyvä esittää jotain teresaa,käytät viattomia hyväksi saadaksesi sympatiaa.Häpeä akka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perhe lakkaa olemasta kun lapsi täyttää 16.Olet sinä ovela hyvä esittää jotain teresaa,käytät viattomia hyväksi saadaksesi sympatiaa.Häpeä akka.
Naiset käyttää niitä lapsiaan kokoajan joka paikassa hyötyäkseen jostain.
Just oli kommentteja niistä rannalla bikineissä kulkevista, että lapset mukamas järkyttyy kun näkevät paljasta pintaa, vaikka itse se akka on kateelinen niille nuorille naisille sielä rannalla. Lapsethan itse heittävät heti vaatteet pois ja haluavat olla alasti, jollei kukaan ole kieltämässä niitä.
Kyllä on törkeää käyttää lapsia lyömäaseena milloin mihinkin aiheeseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset käyttää niitä lapsiaan kokoajan joka paikassa hyötyäkseen jostain.
Just oli kommentteja niistä rannalla bikineissä kulkevista, että lapset mukamas järkyttyy kun näkevät paljasta pintaa, vaikka itse se akka on kateelinen niille nuorille naisille sielä rannalla. Lapsethan itse heittävät heti vaatteet pois ja haluavat olla alasti, jollei kukaan ole kieltämässä niitä.
Kyllä on törkeää käyttää lapsia lyömäaseena milloin mihinkin aiheeseen.Se on juurikin näin. Vedotaan lapsiin, vaikka on omat epävarmuudet taustalla. Sama kuin jotkut naiset eivät voi sietää naisellisesti pukeutuvia naisia. Se on vain kateutta. Mielestäni nuoret naiset saavat pukeutua tuoden omaa persoonaansa esiin ja uimarannoilla saavat pukeutua bikineihin niinkuin haluavat. Minulla oli 90-luvulla pyöräilyshortsit ja toppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on juurikin näin. Vedotaan lapsiin, vaikka on omat epävarmuudet taustalla. Sama kuin jotkut naiset eivät voi sietää naisellisesti pukeutuvia naisia. Se on vain kateutta. Mielestäni nuoret naiset saavat pukeutua tuoden omaa persoonaansa esiin ja uimarannoilla saavat pukeutua bikineihin niinkuin haluavat. Minulla oli 90-luvulla pyöräilyshortsit ja toppi.
Se ei ollut palstasetä, eli aapee varmaankaan esteettinen näky
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on juurikin näin. Vedotaan lapsiin, vaikka on omat epävarmuudet taustalla. Sama kuin jotkut naiset eivät voi sietää naisellisesti pukeutuvia naisia. Se on vain kateutta. Mielestäni nuoret naiset saavat pukeutua tuoden omaa persoonaansa esiin ja uimarannoilla saavat pukeutua bikineihin niinkuin haluavat. Minulla oli 90-luvulla pyöräilyshortsit ja toppi.
Se on naisilla niin lyhyt se aika kun ovat nuoria ja pysyvät "rantakunnossa", kyllä silloin pitäisi olla oikeus esitellä itseään ja olla ylpeä siitä mitä on. Ilman niitä kateellisia akkoja jotka katkerasti haukkuvat nuorempiaan. Olisivat itse uskaltaneet olla esillä silloin kun olivat 25 vuotiaita, mutta eivät uskaltaneet ja nyt ovat siitä katkeria toisille. Ja silloin kannattaa ottaa kunnon valokuvia itsestään kun on nuori ja huippukunnossa, voi sitten parinkymmenen vuoden päästä muistella sitä ja olla ylpeä että on ollut nuori ja upea.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on naisilla niin lyhyt se aika kun ovat nuoria ja pysyvät "rantakunnossa", kyllä silloin pitäisi olla oikeus esitellä itseään ja olla ylpeä siitä mitä on. Ilman niitä kateellisia akkoja jotka katkerasti haukkuvat nuorempiaan. Olisivat itse uskaltaneet olla esillä silloin kun olivat 25 vuotiaita, mutta eivät uskaltaneet ja nyt ovat siitä katkeria toisille. Ja silloin kannattaa ottaa kunnon valokuvia itsestään kun on nuori ja huippukunnossa, voi sitten parinkymmenen vuoden päästä muistella sitä ja olla ylpeä että on ollut nuori ja upea.
Riippuu minkäikäisistä lapsista on kyse. Esiteineille joku alapään tai takapään paljastelu nuorilta naisilta on monelle vaan huonoa esikuvaa.
Kaikessa voi aina ottaa muita huomioon..
Mutta nämä asiat opitaan siellä lapsuudessa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu minkäikäisistä lapsista on kyse. Esiteineille joku alapään tai takapään paljastelu nuorilta naisilta on monelle vaan huonoa esikuvaa.
Kaikessa voi aina ottaa muita huomioon..
Mutta nämä asiat opitaan siellä lapsuudessa.Jos todetaan niin että alastomuus on lapsille vaarallista niin kielletään niiltä lapsilta pääsy rannalle sekä uimahalliin että saunaan. Yksinkertainen ratkaisu ongelmaan (mitä ei ole olemassa). Tämän jälkeen aikuiset voivat olla vapaasti ilman turhaa nokkimista ja valitusta.
- Anonyymi
Mennäänkö junaan, niin saat munaa!
- Anonyymi
Katsotaan sitä sitten huomenna paikan päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan sitä sitten huomenna paikan päällä.
Ohhooo
- Anonyymi
Koitahan sinäkin ryhdistäytyä siellä kaskujesi kanssa
- Anonyymi
En tuu kun et tullu rannalle, sovi assistentin kanssa
- Anonyymi
Rannalla pannaan 😂🤗🤭
- Anonyymi
Jaahas. Eduskunnan juutuubijuna valmiina puk suttaa kymmeneltä.
- Anonyymi
Viimeinen juna Vaasaan?
- Anonyymi
Taitaa olla vankivaunu.
- Anonyymi
17.07 piti jotain mullistavaa tapahtua?Oliko se opiskelupaikka kaukaa sitte.
- Anonyymi
Toivotaan ettei tänne tuu lisää laardia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan ettei tänne tuu lisää laardia.
Taitaa tulla.
- Anonyymi
Täälläkin näkys semmottin olevan vaikka ymmärtääkseni meillä ei haminassa henkilöliikennettä junalla edes ole
- Anonyymi
Guglen "duunareitten" Virkistyspäivässä ne kiertää possujunalla ympäri ämpäri pyöreetä toria. Kuulema.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Guglen "duunareitten" Virkistyspäivässä ne kiertää possujunalla ympäri ämpäri pyöreetä toria. Kuulema.
Juu juu, se voidaan kokea jopa työksi että pyörii kolmea liikenneympyrää ympäri hieman havainnoimassa ympäristöä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu juu, se voidaan kokea jopa työksi että pyörii kolmea liikenneympyrää ympäri hieman havainnoimassa ympäristöä
Ja tallukat ihailee, onpa järkevää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tallukat ihailee, onpa järkevää
Special operation sanoi yksi hännystelijä
- Anonyymi
Kiviäijien alle?
- Anonyymi
Ei ole asiallista vaatia keneltäkään anonyymisti mitään. Vinkki: Kasva aikuiseksi.
- Anonyymi
Juuri noin se on. Kannattaa unohtaa menneet ja mennä eteenpäin vaikka muille maille asumaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin se on. Kannattaa unohtaa menneet ja mennä eteenpäin vaikka muille maille asumaan!
Älä unta nää T n.
- Anonyymi
Sinäkin voisit kasvaa jo näistä palstaäijän trollitöräytyksistä yli ja kohti aikuisuutta. Tee nainen Tee samat sanat palstatodellisuudessa lillivälle peukuttajalle
- Anonyymi
Et sitten tullut. Nytpähän tiedän, että kuvittelin kaiken. 😥
- Anonyymi
Oisko sattunut vaikka sairastuun?
- Anonyymi
Keneltä kenelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän toki, että on voinut sairastua.
Mielikuvituksella on suuri voima. Olen kuvitellut kaiken ja olihan "aika utopistista", että hän olisi tullut paikan päälle. Olin pari minuuttia vaille juna-asemalla ja kävin sisältä ostamassa kahvin ja menin istumaan yksin ulos. Soitti joku heppu vakuutusyhtiöstä. n>m - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä kenelle?
💔> Lm
- Anonyymi
Miten sinä reppana luulet, että laitat tänne anonyymin viestin ja kuvittelet sen tavoittavan oikean?
Kuinka minta asemaa Suomessa on? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolemantapaus perheessä? Tuotahan opiskelijat käyttävät alibina kun tehtävät pitää palauttaa
- Anonyymi
Et laittanut mitään tunnisteita etkä kertonut edes sinnepäin mitä paikkakuntaa tai juna-asemaa tarkoitit. Vaikka kohteesi täällä olisikin ja olisi lukenut jutun, hän ei millään olisi voinut päätellä, että kyseessä olet sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinä reppana luulet, että laitat tänne anonyymin viestin ja kuvittelet sen tavoittavan oikean?
Kuinka minta asemaa Suomessa on?Älä yritä dissata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et laittanut mitään tunnisteita etkä kertonut edes sinnepäin mitä paikkakuntaa tai juna-asemaa tarkoitit. Vaikka kohteesi täällä olisikin ja olisi lukenut jutun, hän ei millään olisi voinut päätellä, että kyseessä olet sinä.
Ei minusta kukaan välitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielikuvituksella on suuri voima. Olen kuvitellut kaiken ja olihan "aika utopistista", että hän olisi tullut paikan päälle. Olin pari minuuttia vaille juna-asemalla ja kävin sisältä ostamassa kahvin ja menin istumaan yksin ulos. Soitti joku heppu vakuutusyhtiöstä. n>mJaa näinkö tässä naisia hassahtaneille ja simppeleille esittävä setämies kävi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka minta asemaa Suomessa on?Miksi sinä reppana näet niin tavattomasti vaivaa näistä palstaäijän provoista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voisi antaa enää yksinkertaisempaa kuvaa itsestäsi kun tulkutat itsestäänselvyyksiä tälle provoilevalle äijälle😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä yritä dissata.
Olet joku teini
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielikuvituksella on suuri voima. Olen kuvitellut kaiken ja olihan "aika utopistista", että hän olisi tullut paikan päälle. Olin pari minuuttia vaille juna-asemalla ja kävin sisältä ostamassa kahvin ja menin istumaan yksin ulos. Soitti joku heppu vakuutusyhtiöstä. n>mVoi olla ettei hän edes nähnyt viestiä, kokeile uudestaan jonkun ajan päästä. Laita tänne viesti hyvissä ajoin että ehtii näkemään sen. Eihän sitä koskaan tiedä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet joku teini
SivustaMitä sinä täällä teet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla ettei hän edes nähnyt viestiä, kokeile uudestaan jonkun ajan päästä. Laita tänne viesti hyvissä ajoin että ehtii näkemään sen. Eihän sitä koskaan tiedä.
Ei hän näillä palstoilla käy. Kyllä itsekin tajusin, ettei hän ole siellä. Kuollut koko asema, kun kaikki fiksut ovat mökeillä.
- Anonyymi
Juna on mennyt
- Anonyymi
Kuopiossa on festarit loppu kuusta ,sinnekköhän meni.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuopiossa on festarit loppu kuusta ,sinnekköhän meni.?
Pysyn täällä etelässä
- AnonyymiUUSI
Aika monta ovea pääkaupunkiseudun asemalla
Että kyse lienee pikku kaupungin juna- asemasta?
Tollasella vois joku tehdä jopa pilaa ja hihittelisi nurkan takana kun joku menee sinne turhaan.- AnonyymiUUSI
Varmaan on tehtykin pilaa joskus piilokameralla. Ihan sama mulle. Kävin kahvilla ja en odottanut ketään.
- AnonyymiUUSI
En ollut paikkakunnalla
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745578- 353111
- 402694
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402062Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272055Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 991839
- 1741772
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171248