Onko niin että nämä jotka asuvat vuokralla eivät välitä yhtään naapuristaan ja oman toimintansa aiheuttamista meluista. Tietysti moni vielä työtön jotka eivät tajua että joku tarvitsisi unta että jaksaa lähteä tekemään töitään.
Normaalisti hiljaisuus ohje klo 22-07 välillä, mutta päräytetään mopo ja motskari ja lähdetään yö ajelulle ja huudatetaan moottoria kierroksia otettaessa ja pakoputket paukkuu,tuntee itsensä niin villiksi ja vapaaksi.
Kaikilla ei ole juhannuksesta lomaa viisi viikkoa.
Näin kesällä on pakko pitää öisin ikkunat auki että vähän ilma vaihtuisi kämpässä,valitettavasti.
Vuokralla asuvien tavat ja tottumukset
18
300
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen välillä saanut kämpässäni raivokohtauksia.
- Anonyymi
Laita korvatulpat.
- Anonyymi
Alhainen ÄO kuuluu kauas.
- Anonyymi
Vuokralla asuvissa on paljon näitä elämässään epäonnistuneita ja laiskoja ja heidän mielestään kaikki on yhteiskunnan syytä ja sen takia ei kunnioiteta yhteiskunnan sääntöjä ja hyviä tapoja.
- Anonyymi
Kaikki kirjaimellisesti on yhteiskunnan syytä. Sokeasti suuria johtajia ja heidän tekemiään sääntöjä seuraavan lampaan tätä tosin on hankala tajuta. Pääasia, että lääkäristä saa xanoreita, aamulla kahvia ja illalla tulee salkkarit. Jämpti.
- Anonyymi
Uretaani vaahto pakoputkessa vaimentaa kummasti ääntä..
- Anonyymi
Antaa nuorten rällästää, kerranhan neki nuoria on nii saavat tehä mitä haluaa. Ei vaikuta sinun elämään mitenkää taikka muuta maalle.
- Anonyymi
Lopeta heti kärpässienen käyttö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta heti kärpässienen käyttö!
En lopeta
- Anonyymi
Eivät välitä, tullaan häiritsee ym.kytätään verhojen välistä mitä naapuri tekee.puututaan toisten asioihin ym.omat asiat huonosti
- Anonyymi
On mielenterveys ong.alko-ongelmia,ym,raha ongelmia,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mielenterveys ong.alko-ongelmia,ym,raha ongelmia,,
Puretaan niitä ongelmia naapurille.kun oma elämä on huonosti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puretaan niitä ongelmia naapurille.kun oma elämä on huonosti
Syyttömät ihmiset saa "kärsii näistä yhteiskunnan mätämunista
- Anonyymi
Satolla kaikkinainen rakennus on lopetettu. Vain ulosotot on jäljellä.
- Anonyymi
Taas itketää turhasta asiasta
- Anonyymi
Olen tässä keskustellut erään parin kanssa että saisin panna miehen vaimoa joko omassa kodissani tai jossain muualla.
Olisko kellään muulla kiinnostusta? - Anonyymi
No mikä jottei. Hyvä tavara kiinnostaa aina.
- Anonyymi
Taas oli turha aloitus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893544Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 563044
- 612865
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642690Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542687On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle612424Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802271- 692128
- 452122