Nuoret naiset ovat alkaneet kiinnostaa minua iän karttuessa. En tiedä, miksi. Ehkä minulla on ikäkriisi tai minua vaivaa jonkinlainen nuoruudenkaipuu. Suuri ikäero kiihottaa joka tapauksessa todella paljon. M60+
Suuri ikäero kiihottaa
7
739
Vastaukset
- Anonyymi
Mua kiehtoo vaimoni sisko oon 42v ukm
- Anonyymi
Minua myös kiehtoo nuoremmat, erityisesti siksi kun on nautinto antaa heille kokonaisvaltaisempaa seksiä mihin ovat tottuneet. Toki on niitä yli 40v naisissakin ettei ole kunnon seksiä saaneet.
Itse olen vähän yli 50v sinkkumies Kuopion suunnasta, yhteyttä voi ottaa varamies ät meiliboxi.fi - Anonyymi
Tuntui hyvältä olla n22v kanssa t.m42 ukm
- Anonyymi
Vain unelmissas eunukki
- Anonyymi
Mä oon kanssa kiinnostunut nuorista naisista, enkä miettisi jos 16 vuotias nuori nainen haluaisi seksiä kanssani vaan nussisin häntä kunnes hän olisi täydellisesti tyydytetty ja samalla omatkin halut ja himot olisivat tyydytetty!!! Olen rapiat viiskymppinen mies ja olen todella kiinnostunut nuorista naisista seksi kumppaniksi eikä siinä ole mitään väärää himoita 16 vuotiaita nuorta naista joka olisi kiihoittava jo pelkän ikäeron vuoksi saatika todella kiinteiden muotojen vuoksi jotka saisivat itseni naimaan ainakin kaksi varvia alkuun ja sitten kun olisin taas valmiina naimaan kolmannen kerran jonka uskon onnistuvan pienelläkin tauolla kahden ensimmäisen varvin jälkeen!!! Meillä oli 17 vuotias nuori nainen ruokkimassa ja ulkoiluttamassa meidän saksanpaimen koiraamme kun olimme kesäloma reissulla ruotsissa serkkuni luona !!! Itse olin todella kiimainen kun pääsin katselemaan hänen peppuaan ja kroppaa joka ei jättänyt mitään toivomisen varaa vaan oli juuri nuoren naisen seksikäs kiinteä kroppa!!! Mietin että miten pääsisin ennen kihlattuani kotiin että olisin päässyt nuoren naisen kanssa kanssa käymiseen ja olisin todellakin tarjonnut hänelle stimulanttia joka kiihdyttää seksuaalista halua ja josta tulee hyvälle fiiliksellä eikä mikään murhe paina mieltä !!! Jos olisin päässyt nuoren naisen kanssa juttelemaan nautittuamme stimulaatia ja jos häntä olisi ruvennut vapaana estoista kiinnostamaan lähempi kanssa käyminen niin olisin todellakin ollut valmis menemään päätyyn asti !!!
- Anonyymi
Katos spedellä taas lääkitys persiillään
- Anonyymi
Olen reilusti yli 50v ja kohtalaisen kropan omaava mies. Kropallani olen saanut muutaman 22-34v naisen narrattua mukaani. En ole varmaan muutoin mikään seksin goat, mutta pillua osaan nuolla mestarillisesti palautteen mukaan. Ja osa näistä nuorista naisista ovat halunneet tapailla lisää seksin merkeissä. Ja aina haluavat eniten että nuolen heitä.
En olisi koskaan nuorempana uskonut olevani tällaisessa tilanteessa vanhempana. Ja väitän, että vain kroppani vuoksi nuoret naiset joskus harhautuvat mukaani. En ole komea tai hyvä seuramies.
Pitäkää miehet itsenne kunnossa, niin vanhempana saatte nauttia hedelmistä edelleen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti23745139Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12025951SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32215641Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy16210778Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229697Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369211Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla848456Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!307213Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2396811Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2196463