Nuoret naiset ovat alkaneet kiinnostaa minua iän karttuessa. En tiedä, miksi. Ehkä minulla on ikäkriisi tai minua vaivaa jonkinlainen nuoruudenkaipuu. Suuri ikäero kiihottaa joka tapauksessa todella paljon. M60+
Suuri ikäero kiihottaa
3
351
Vastaukset
- Anonyymi
Mua kiehtoo vaimoni sisko oon 42v ukm
- Anonyymi
Minua myös kiehtoo nuoremmat, erityisesti siksi kun on nautinto antaa heille kokonaisvaltaisempaa seksiä mihin ovat tottuneet. Toki on niitä yli 40v naisissakin ettei ole kunnon seksiä saaneet.
Itse olen vähän yli 50v sinkkumies Kuopion suunnasta, yhteyttä voi ottaa varamies ät meiliboxi.fi - Anonyymi
Tuntui hyvältä olla n22v kanssa t.m42 ukm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491787
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121641Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va301232Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931161- 911113
- 741001
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351961- 62839
- 49811
- 50796