Mitä eniten puhelimessa kanssani juttelisit jos päätyisit kanssani etäseksiin puhelimessa?
Mitä eniten puheilmessa kanssani kanssa...
11
261
Vastaukset
- Anonyymi
No säästäpä puhuttaisiin ja Ukraina/Putin/Trump-tilanteesta.
Ens alkuun tietenkin säästä ja Ugrainasta siitä mitä Putin, Trump touhuaa...sitten se alkaisi mennä vyötärön alle olevalle alueelle...ja hempeästi puhuen huokaavai ääniä...ja masburtaatiologiasta aihetta loogisesti puhelimen kautta.
- Anonyymi
Santtu1969 kirjoitti:
Ens alkuun tietenkin säästä ja Ugrainasta siitä mitä Putin, Trump touhuaa...sitten se alkaisi mennä vyötärön alle olevalle alueelle...ja hempeästi puhuen huokaavai ääniä...ja masburtaatiologiasta aihetta loogisesti puhelimen kautta.
Juurikin näin ja kuvailtaisiin miten haluis ottaa toisen/ antaa toiselle...
M61 Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin ja kuvailtaisiin miten haluis ottaa toisen/ antaa toiselle...
M61Millä tavalla ottaisit minut? Minä tykkään enemmän takaapäin panosta....
- Anonyymi
Santtu2108 kirjoitti:
Millä tavalla ottaisit minut? Minä tykkään enemmän takaapäin panosta....
Takaapäin on parasta munkin mielestä kun nainen oikein on pylly pystyssä pyllistämässä niin pääsee tosi syvälle...
M61 Anonyymi kirjoitti:
Takaapäin on parasta munkin mielestä kun nainen oikein on pylly pystyssä pyllistämässä niin pääsee tosi syvälle...
M61Se on mahtava tunne kun kyrpä liukuu sisään takakautta...menee tosi syvälle.
- Anonyymi
Santtu2108 kirjoitti:
Se on mahtava tunne kun kyrpä liukuu sisään takakautta...menee tosi syvälle.
Ja mitkä näkymät siitä on!!
M61
- Anonyymi
ehkäpä ensin kiihkeistä esileikeistä ennen aktia.
- Anonyymi
Santtu2108 kirjoitti:
Jooh! puheliseksi on yksi paras ihana esilaikki tapa....
Esileikkinä se on parasta herkkua...pitäisitkö siitä ennen varsinaista pillupanoa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683159
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753057Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682922On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662601Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442112- 601667
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251637- 351625
- 591566