Koska ymmärsit rakastunees?

Anonyymi-ap

Ja miksi se on mahtavin tunne ikinä?

34

701

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sun pitää kuule pärjätä ihan omillas siellä Tinderissä, eikä tulle tänne lypsämään juttuja.

• Anonyymi

Mä ymmärsin vasta jälkikäteen, että olin rakastunut jo aikoja sitten. Mun teot ja sanat puhui rakkauden kieltä ennen kuin edes itse tajusin, että niin oli käynyt.

Se on mahtavinta, koska se on tuonut värit jokaiseen pisaraan.

• Anonyymi

Oliko kissatappeluilla osuutta asiaan?Siksikö havahduit vasta jälkeenpäin?Olisiko tapahtunut mitään ellei tätä matsia olisi ikinä tullutkaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Yhteys ja vetovoima
      Näyttää seksikkäältä ja geneettisesti vaan mun mieleen
      Ääni 🥵

• Anonyymi

ja silti tänne tullaan vain pettämään.

• Anonyymi

Suhtaudutko todella tähän merkkien nakuttelupaikkaan näin.. intensiivisesti?🚩

• Anonyymi

En ole tällä hetkellä rakastunut enkä ihastunutkaan, toivon vielä että tulevaisuudessa saisin rakastua.

• Anonyymi

Se oli sellainen tilanne kun huomasin kokevani rajua harmitusta hänen puolestaan ja tunsin itseni täysin kädettömäksi kun en pystynyt auttamaan ja tekemään mitään.

• Anonyymi

Aika alussa jo. Mutta sain pudota myös aika alussa jo korkealta. Ei se ole silloin mahtava tunne, kun sitä ei voi kokea ja elää. Ja kun alkaa tunteiden tukahduttaminen, koko kroppa voipuu siinä. Kyllä se oli aivan kamalaa aikaa. Mitään muuta toivo, kun että pysyn tasapainossa.

• Anonyymi

Jep.

• Anonyymi

Kaikki miehessä viehättää, jopa arkisemmat asiat laittaa ajattelemaan että hän on täysin minun. Ihan käsittämätön sielujen yhteys.

• Anonyymi

Kun huomasin ajattelevani, että hänen kanssaan asiat saisivat mennä niin pitkälle kuin menevät, otan vastaan kaiken. Aina ennen olen tapellut tunteitani vastaan ja työntänyt ne syrjään ja lakannut haaveilemasta, hänen kohdallaan annoin niille periksi.

• Anonyymi

Kiitos tästä ketjusta. Ainoa mitä olen lueskellut tänään. Muut otsikot näyttävät kahjoilta. Tästä saa hyvää rakkausenergiaa💓🙏

• Anonyymi

Rakkaus parantaa, jopa paatuneimmat setämiehet jos eivät olisi niin täynnä vihaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaus parantaa, jopa paatuneimmat setämiehet jos eivät olisi niin täynnä vihaa

Ei haukuta tässä ketjussa ketään, kiitos🙏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei haukuta tässä ketjussa ketään, kiitos🙏

Kyllä haukutaan niin kauan kuin setämiehiä on

• Anonyymi

Vaikia sanoa sekään kun ei ole kuin tunne kysymyksenä onko rakkaus aitoa jos ei toisen kanssa ole hyvä olla vai onko kyse vain siitä että ei halua itse itselleen myöntää epäonnistuneensa parisuhteen hoidossa sekin kun tarvii muistaa että parisuhteessa on kaksi ihmistä eikä riitä että vain toinen niistä hoitaa parisuhdetta rahan merkitys tai tärkeys parisuhteessa se on ymmärtääkseni yksilöllistä syytä ajatella kenties itse kullakin kuinka parisuhde toimii mikä on parisuhteen tarkoitus mitä pitää parisuhteessa tärkeänä mikä on asioiden tärkeysjärjestys parisuhteessa mitä toisesta/toiselta parisuhteessa haluaa/hakee se miksi ei ole hyväksi suunnitella liian pitkälle koska se sattuu jos jos suhde ei kestä tai etenkin jos toinen menehtyy ennenaikojaan toki parisuhteessakin silti on hyvä olla yhteiset tavoitteet ei ole mahdollista olla parisuhteessa ja silti elää kuin sinkku

• Anonyymi

Täällä kannata hääpuheitansa alkaa pitämään.

• Anonyymi

Näiden todistajien läsnäollessa, julistan teidät mieheksi ja vaimoksi

• Anonyymi

Sehän iskee kuin salama taivaalta. Zapppp! Voiko sitä valita, en tiedä...

• Anonyymi

Siinä vaiheessa kun unohdin välimerkit

• Anonyymi

Pilkut?

• Anonyymi

Sillä tavalla ajatteleva, ja tarkkaileva luonne. Tarkoittaen erinäisiä asioita, sekä ihmisiä. En välttämättä näytä mitään, vaikka tuntuu, kuin tuntisin, jotain enemmän. Kyse on signaaleista.
      Pitkästä katseestakin, saattaa jotakin päätellä.
      Erilaisia tilanteita, niin ja kuvia tulee ja menee. Opasteita. Kaupunkeja. Mukava huomaa jotakin samanhenkisyyttä. Kun kuuluisi joukkueeseen, vaikkei ole joukkuepelaaja, eikä ole ikinä tullut valituksi. Tai ehkä se voi olla ajatusmaailma, avarakatseisuus, haastava historia, huumori, joku muu. Kuin ihmisten välillä, olisi ikäänkuin sama kieli. Sellaisessa tilanteessa voi huokasta helpotuksesta, ja tuntea molemminpuolista ymmärrystä ja aitoa välittämistä. Mahdollisesti olla rakas toiselle ihmiselle

• Anonyymi

No on sillä huumaava vaikutus, minkä takia jotkut jää vähän koukkuun, mutta ei noin muuten voi suositella ainakaan hullua rakastumista.

Nyt kun muistelen mitä se toinen on tehnyt ja sanonut, voi vain todeta, että aikamoiseen psycho-bitchiin tuli kiinnyttyä. Ja ennen kuin kukaan ehtii loukkaantua tästä hänen puolestaan, niin kerron että kaikki muut rakastumiset olleet terveisiin naisiin, joten tiedän kyseessä olevan outo poikkeus. En sano siis että naiset ylipäänsä ovat sairaita, mutta tämä oli, ja tietää sen valitettavan hyvin itsekin. Mutta onneksi olen purrut kieltäni ja ollut satuttamatta takaisin, ettei oireensa pahene ja saa lisäpontta muiden syyttelyyn.

• Anonyymi

Sano nyt yksi esimerkki miten psykobitch käyttäytyy, alkoi kiinnostaa😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano nyt yksi esimerkki miten psykobitch käyttäytyy, alkoi kiinnostaa😅

Hän on sellainen ihminen, joka sanoo muille johonkin joskus vastaan ja sitä märissään sitten porukalla. Siinä sinulle määritelmä. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on sellainen ihminen, joka sanoo muille johonkin joskus vastaan ja sitä märissään sitten porukalla. Siinä sinulle määritelmä. Sivusta

Aivan hullu sanoi minulle takaisin, että sinä olet se kusipää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan hullu sanoi minulle takaisin, että sinä olet se kusipää

Uhriudun ja alan kerätä porukkaa yhyhyhyy

• Rakastumiseksi kutsutaan tapahtumaa jossa naisen keho alkaa tuottamaan kiihoittavan koktailin hormoneja joista osa on saatavilla reseptillä apteekista, loput on saatavilla 'katukaupasta' koska lainsählääjät ovat niin säätäneet. Miehellä samoin, mutta koktailin koostumus on erilainen.
      Lyhyesti voi sanoa, että rakastuessaan nainen alkaa tuntemaan olevansa feminiini olento, ja mies alkaa kokemaan olevansa maskuliini olento.

• Anonyymi

Opettelehan kirjoittamaan.

• Anonyymi

Liian myöhään. Meni sitten ikävän puolelle.

• Anonyymi

Baby you are firework

• Anonyymi

Heti kun katsoin häntä silmiin tiesin tulleeeni kotiin 🤩❤️☺️🔥😎🌹

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3149
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3047
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2902
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2574
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      43
      2088
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1657
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1639
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1610
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe