Eikös noita puistotyöntekijöitä sido työaika? Ajellaan työajalla omia ajoja kaupungin autolla? Kuvataan faseen ym. Et sillai.? Kuka näitä valvoo kaupungilla? Toropaisen työkuvaan ei ainakaan mikään kuulu. Palkan nosto ainut rasittavin, ehkä?
Ei työaikana
19
1437
Vastaukset
- Anonyymi
Taas joku tyhjänpäivänen keskustelu, hyvin hoitavat , ammattitaitosiakin ovat
- Anonyymi
Ne katsoo aikaa aurinkokellosta
- Anonyymi
Kaupungin työntekijät saavat pestä autonsa ilmaiseksi kaupungin tiloissa ja työaikana. Sama koskee palokuntaa jossa pesuntarvetta on omille yksityisautoille paljon.
- Anonyymi
No eihän ne nukkuakaan koko ajan jaksa.
- Anonyymi
Palkkaavat Parkanossa meidän Parkanon ulkopuolelta lorveja Hallituksen kiristämät työttömyyssakot uhkaavat jo kuntien taloutta – apulaisprofessori: ”Mallia pitää korjata” | Kotimaa | Yle
Hallituksen kiristämät työttömyyssakot uhkaavat jo kuntien taloutta – apulaisprofessori: ”Mallia pitää korjata” | Kotimaa | Yle https://share.google/AHhRlTKafirIO1WQg - Anonyymi
Juu, ei ne thaikut kovin ahkeria ole.ovat sitten missä töissä tahansa. Aluksi harjoitteluaikana kyllä esitetään., mutta kun saadaan vakipaikka niin työmotivaatiosta ei ole tietoakaan.
- Anonyymi
Mielestäni kaupunki voisi käyttää esim .ylikorkeiden kuusiaitojen ym leikaukseen ym. näitä työntekijöitä ,eikä tyhjentyvän vanhan keskustan turhan aikaiseen nyppimiseen
- Anonyymi
Kukas näitä työaikoja siellä valvoo?
- Anonyymi
Ovat kotoisin maasta,jossa on maailman vanhin tietotaito puutarhan hoidosta
- Anonyymi
Niinpä ,ja hienoa jälkeä ovat tehneet.Nää niin sanotut työajan kyttääjät niitä pahimpia loisia.
- Anonyymi
Teknisen puolen työmotivaatio heikkoa. Päivisin työaikana on aikaa , kyllä istuskella joka puskanjuurella , mutta ku tarttis niitä töihin kuuluvia
Hommia tehrä, niin ei oikein aika riitä siihen mistä palkka maksetaan . Olenko oikeassa? - Anonyymi
Mielestäni ovat hyvin hommansa hoitaneet. Keskusta alueella on siistit puut ja pensaat. Alkukesän sadesäälläkin usein trimmasivat ja ajoivat nurmikoita kolmoskeskuksen alueella. Kyllä näillä helteillä itse kukin välillä istuu varjossa, muutoin ei jaksa.
- Anonyymi
Missäs ne muut työntekijät ovat, mitä piti palkata kesäksi puistopuolelle? Ei kai ne kaksi ulkomaalaista klaapi ku sitä hylättyä keskustaa.
- Anonyymi
Ja kai heillekin lakisääteiset tauot kuuluu. Helteillä vielä pidemmät.
- Anonyymi
Juu, ei ymmärrä valitusta. Ihan hyvin on pusikot hoidettu.
- Anonyymi
eikös aina sanottu että on päässyt ikuiseen lepoon kun on päässyt kaupungille töihin.on kuulemma kaupungin edut huonontunu.kahvitaukokin enää kolme varttia.mun yksi sukulainen oli parkanon kaupungilla ikänsä töissä .kun pääsi eläkkeelle kertoi kun ei voida enää erottaa.ettei kertaakaan 30 vuoden aikana tehnyt täyttä työpäivää.palkka tuli kyllä koko päivältä.eli palkka 8 tunnilta mut töitä tekivät noin 4-6 tuntia .mitä osa siirtymistä työpisteelle .tehokas työaika noin 4 tuntia.
- Anonyymi
Kukaan ei hoida keskustan puskia niin hyvin kuin nämä thaitytöt.Ahkeria ovat ei työttömistä löydy yhtäkään vastaavaa,laiskoja ovat eletään tuilla.
- Anonyymi
Erittäin ahkeria ovat.
Eivät käytä työaikaa toisten haukkumiseen. - Anonyymi
Ei niitä sido työaika mutta sadomasokisti voi sitoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833348
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442797Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742336- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202027Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212023- 621944
- 1051855