Jos ehdottaisit tapaamista mies

Anonyymi-ap

Missä tavattaisiin ja mitä suunnitelmia? :)

59

774

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Odotan sua jo täällä kuin lokki kivellä mut ei näy

• Anonyymi

Mistä voisi johtua ettei näy 🤔

• Anonyymi

Ootsä taas menossa vesijuokseen? Mä oon tulossa sinnepäin tässä lähiaikoina.

• Anonyymi

Ei tuu tapahtuu mä en sun perässä juokse.

• Anonyymi

Älä huoli maskuliinisia miehiä riittää mulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä huoli maskuliinisia miehiä riittää mulle.

Kaikille riittää aina jotakin se on taivaan tosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikille riittää aina jotakin se on taivaan tosi.

Hyviä, kohteliaita, naisen huomioon ottavia, lempeitä, maskuliinisia jotka ottavat yhteyttä eivätkä jätä naista epätietoisuuteen tai ghostaa. Löytyy kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyviä, kohteliaita, naisen huomioon ottavia, lempeitä, maskuliinisia jotka ottavat yhteyttä eivätkä jätä naista epätietoisuuteen tai ghostaa. Löytyy kyllä.

Täytyy ottaa huomioon, että miehellä voi olla jo joku. Jos alkaa hyppimään kukasta kukkaan, niin mihin se päättyy. Ei mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy ottaa huomioon, että miehellä voi olla jo joku. Jos alkaa hyppimään kukasta kukkaan, niin mihin se päättyy. Ei mihinkään.

En puhu varatuista. Rehellisesti sinkkuja on kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidä hauskaa. Täältä ainakin pääsee samalla pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinkkuuden käsityskin on häilyvä nykyään. Jotkut käyvät ulkona vaikka viiden kanssa samaan aikaan. Toiset taas tapailevat vain yhtä kerrallaan. Minulla ei ainakaan riitä mielenkiinto aloittaa koko ajan alusta samaa rumbaa. Mieluummin katsoo yhden jutun loppuun, ennen kuin miettii seuraavaa. Sitä tarkoitin. Jos naiset joskus miettii, että miksi se mies ei tee aloitetta.

• Anonyymi

Ajattelin järjestää meille huomenna illalla mahdollisuuden tavata kahdestaan. Katsotaan tartutko siihen.

• Anonyymi

Huomenna illalla ei onnistu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika on rajattu tiukasti.

• Anonyymi

Kuulostaa kivalta, mutta epämääräiseltä. Huomenna on jo sovittua menoa valitan, mutta viikon päästä on tilaa joinakin päivinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä tietenkää. Varaatko kalenterista 3 kuukauden päähän vaikkapa lokakuun 4 viikon perjantai päivä? Vai onko kissalla silloin ristiäiset? 🤣✌️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä tietenkää. Varaatko kalenterista 3 kuukauden päähän vaikkapa lokakuun 4 viikon perjantai päivä? Vai onko kissalla silloin ristiäiset? 🤣✌️

En varaa jos en tiedä mitä silloin on ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kykene tässä kertomaan, mutta näin se vain on. Näinkin tekee tiukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kykene tässä kertomaan, mutta näin se vain on. Näinkin tekee tiukkaa.

Ja lisäyksenä, nyt kun kysyit, niin tuo mainitsemasi sopii erinomaisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja lisäyksenä, nyt kun kysyit, niin tuo mainitsemasi sopii erinomaisesti.

Ja en siis ole ap. Tosiaankaan. Kunhan höpisin tähän ketjuun omiani. Et ole kukaan kenet tunnen.

• Anonyymi

No minulle sopii joka ilta... kaikki käy.

• Anonyymi

Ei niin hienoista jutuista täällä kuule puhutakaan.

• Anonyymi

Eli...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli...?

No romanttinen paikka, turvallinen paikka, paikka, jossa kannattaa käydä joka tapauksessa. Enempää en kyllä voi sanoa.

• Anonyymi

on sulla toiveet. En tuu ehdottaa yhtää mitää sulle!

• Anonyymi

En sitä kuule odotakaan. Eikä hetkauta, kun treffailen aviomiestä itselleni niin en jää pyörimään mihinkään epäselvään jahkailijaan joka ei ehdottele mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En sitä kuule odotakaan. Eikä hetkauta, kun treffailen aviomiestä itselleni niin en jää pyörimään mihinkään epäselvään jahkailijaan joka ei ehdottele mitään.

Jaahas ettei mitään kesäkollia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi en jaksa mitään sellaisia pelejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko jäänyt pysyvästi tälle lapsen tasolle kun haastattelet tätä naisena esiintyvää trollia? Keräätkö tällä irtopisteitä?

• Anonyymi

Itseasiassa annoin chatgpt:n suunnitella treffit mitä voisi meidän kaupungissamme tehdä... 😊

• Anonyymi

Mitä se sanoi? 😆

• Anonyymi

Se etenisi siihen, eikö? Hänen kanssa tekisi hyvää. Yksi ihana K kyseessä.

• Anonyymi

Kyllähän se siihen etenisi. Pääsisi lyyti vähän kirjoittelemaan.

Terveisin K-naisesi.

• Anonyymi

Tohon en lähe, jos mä laitan kirjaimen sää suutut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän se siihen etenisi. Pääsisi lyyti vähän kirjoittelemaan.

Terveisin K-naisesi.

Millä tavalla lyyti pääsisi? Mutta K olisi upea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tohon en lähe, jos mä laitan kirjaimen sää suutut.

Olin tuo vastannut. Siinä menin vähän imussa mukana, oon tosiaan niin tyhmä.

Voit laittaa musta ihan mitä tahdot.

• Anonyymi

Ihana kysymys!! Näin kesä aikaan harrastusten lomassa olisi ylpeä, joskin ujo olotila jos nainen saapuisi tuomaan mehua.. mutta tietäisin sen voimaannuttavan tunteen. Kesämökillä olisi kuitenkin kiva viettää lämmin viikonloppu, siellä voisi keksiä lähes mitä tahansa tai nainen voisi vain istuskella veneessä, ja nauttia kesäpäivästä järvimaisemissa. Jos nainen ei olisi niin tottunut luonnossa kulkija tai muuten kokosi siellä vierautta, voisimme mennä sinne vasta yöksi, on tunnelmallista istuskella laiturilla puolen yön aikaan tai nauttia yöpalaa terassilla vieretysten. Naiset tykkäävät yöpyä viileässä aitassa, eikä rupattelu yölampun valossa olisi tulevaisuutta ajatellen turhaan heitettyä aikaa.

https://www.youtube.com/watch?v=d3nLNmhTNGU&list=RDd3nLNmhTNGU&start_radio=1

• Anonyymi

Linnanmäellä siellä paljon ihmisiä hukutaan joukkoon. Voisin kertoo lapsuudesta

• Anonyymi

Ennen Lintsillä oli Vekkula eli Funhouse. Tää vähän Lost in the Funhouse koko homma

• Anonyymi

Ehdottaisin että nainen ehdottaa tapaamista. Kiinnostuneet ihmiset tekevät ehdotuksia.

• Anonyymi

Naisellinen nainen ei astu miehen tontille tuossa. Menee viimeisetkin halut jos pitää miestä alkaa liidata.

• Anonyymi

Eli itse et ole kiinnostunut, kun et tee ehdotusta. Oman logiikkasi mukaan.

• Anonyymi

Senkun mutiset passiivisaggressiivisesti ja käskyttävästi tälle naista esittävälle, mitään tuloksia et tosin saa aikaan

• Anonyymi

Käveltäs jossain, välillä voitas istahtaa vaikka kivelle.Juteltas niitä näitä.

• Anonyymi

Kävelemään en lähde valitettavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävelemään en lähde valitettavasti.

No, jos mahdollista, tehtäs pitsaa ja katotaan telkkua, hierottava toistemme jalkaterät.

• Anonyymi

Huoneessa

• Anonyymi

Minun luona, tänä iltana. Juteltaisiin... Ja katsoo sitten mitä tapahtuu...

• Anonyymi

Tavattaisiin siellä missä ensimmäisellä kerrallakin..ehkä vain halataan ja jutellaan. Paikka alkaa H-kirjaimella.

• Anonyymi

He...tti?

• Anonyymi

Ihan mahdotonta täällä sopia mitään.

• Anonyymi

Miksi edes yrität ns pysyä virrassa mukana ja mumista misogyynisesti tälle naista esittävälle setämiehelle? Noloa

• Anonyymi

No nainen täytysi sitten tuntea hyvin jos haluasi hänen kanssaan treffeille.
      Aika paljon täytysi olla takana tapaamisia että tuntisi toisen.
      Elikkä tämähän on mahdoton yhtälö.

• Anonyymi

Treffeille mennää tutustumaan? Missä sä muuten tutustut kuin treffeillä?

• Anonyymi

Palstan otannan perusteella, päästäisiin treffeille johonkin ärrälle kahville 😂

• Anonyymi

Kaiken lisäksi mies ei tarjoa sitä vaan olettaa naisen kaivavan kuvetta kassalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaiken lisäksi mies ei tarjoa sitä vaan olettaa naisen kaivavan kuvetta kassalla.

😄 Joo. Tai vähintään tarjoavan seuraavalla kerralla. Takaisin maksun paikka, jos ei enempää heti naiselta irtoa 🤭

• Anonyymi

Kikka 2 NY tuli menoo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      86
      3460
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3073
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2962
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      59
      2813
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      53
      2640
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2628
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      54
      2379
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2251
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2118
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2112
    Aihe