Haluaisin sanoa sen. Oikeasti
Hyvää yötä rakas
22
475
Vastaukset
- Anonyymi
Tuu tänne niin toiveesi toteutuu
- Anonyymi
Hyvää yötä rakas. 🩷 sitten sanot sen..
- Anonyymi
No sanon,hyvää yötä rakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin 😘💛
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostain syystä en tunnista ääntäsi tosta tekstistä? 🦻👀🙏
- Anonyymi
Eilen illalla et halunnut toivottaa hyvää yötä. Mistä nyt tuulee?
- Anonyymi
Kyllä sä tiät mistä tuulee.
- Anonyymi
No se yks taas.
- Anonyymi
Paa viestillä. Ei aikaakaan, niin sen polun päässä on hetki, kun voit sanoa livenä.
- Anonyymi
Unohda.
- Anonyymi
Minua alkaisi itkettämään jos se nainen kutsuisi minua rakkaaksi. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Niin minäkin ❤️ mä muistan kun kerran sanoit ja kuulin sun äänestä tunteesi, se oli ihana hetki 🤗😘 Hyvää yötä rakas 💕
- Anonyymi
Milloin/missä tilanteessa tämä oli?
Hyvää yötä miehelle. ❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin/missä tilanteessa tämä oli?
Hyvää yötä miehelle. ❤️Mä kirjoitin naiselle ja oon nainen itsekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kirjoitin naiselle ja oon nainen itsekin
Minä olen nainen, mutta en ole koskaan halunnut naista elämääni. Pidän vain miehistä seksuaalisesti. Ja olen hyvin ihastunut yhteen tummatukkaiseen mieheen.
- Anonyymi
Monesti ajatellut samaa, joten sympatiat ovat puolellasi. Se tulee niin vahvana mieleen ja sitä miettii paljon, miten sen sanoisi.
Olisi niin ihanaa katsoa silmiin ja kertoa kahden kesken asioita. Sitten ajattelen, että aikaa on kulunut vuosia, tämä tunne on jostain toiselta planeetalta. Miten se on hengissä 13 vuoden jälkeen. Se on niin hullua 😄- Anonyymi
Ootko mies Marsista?
- Anonyymi
On todella. Minä en ole koskaan kaivannut ketään monien vuosien ajan. Ja aloin kaivata miestä vasta pari vuotta sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko mies Marsista?
Kuuhullu 🤭
- Anonyymi
Joskus vielä sanotkin. Hyvää yötä rakas ❤️😘
- Anonyymi
Haluaisin kuulla sen sun sanoilla sun huulilta söpö mies 🤗❤️
- Anonyymi
Niin minäkin haluaisin sanoa sen tummatukkaiselle ihastukselleni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683089
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)702950Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672849On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632554Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli331841- 601627
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181609- 351575
- 591526
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,151430