Keskustella kitka/nastarenkaista.
On tilastollinen tosiasia että nastarenkailla ajava joutuu todennäköisemmin kolariin.
Tämä totuus ei ole hyväksytty, vaan mutu muuttuu todeksi keskusteluissa.
Ilmiö lienee samanlainen kuin vasemmistolaisten ajattelussa. Faktat kielletään ja tunneperäiset argumentit jyräävät politiikassakin.
Ovatko nastarengasihmiset siis vasemmistolaisia vaí suorastaan kommunisteja.
Tieteellinen tosiasia on myös että aivoissa oleva pihtipoimu altista tosiasioiden kieltämiselle. Se on suurempi vasemmistolaisilla.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/c496e2df-2c10-4887-a74d-63be3ce0a52e
Nyt on oikea aika.....
6
199
Vastaukset
- Anonyymi
KItkat kuluvat nopeasti kesällä, nypityt ovat turvattomat.
Tuplarenkailla ajavilla on riesana renkaiden vaihto kahdesti vuodessa.
Vaihtoaikaa arvotaan syksyisin ja keväisin
Ronkaat roudataan hotelliin.
Korollan renkaan vaihto 5 vuoden välein hyviin renkasiin maksaan. 400€ vuodessa.
Halppiksilla pääsee n. 200€ rengaskustannuksiin vuodessa
Renkaathan menettävä pitonsa täysin kun paistosta on kulunut viisi vuotta, riippumatta kuinka kuluneet ne ovat.- Anonyymi
Minulla oli 17 vuotta vanha nastarengas kun romutin sen. Ei sattunut yhtään vahinkoa.
- Anonyymi
Olen elämässäni ajanut kesällä loppuun ainakin 5-6 sarjaa nypittyjä renkaita.
mutta turvattomuutta en ole vielä niiden kanssa kokenut.
Mutta jos pitäisi joka aamu ajaa 130 lasissa motarilla sateessa töihin,
niin pitäisi toki valita alle jotkut Aqastopit valtavine urineen eli renkaat
mitkä kuluvat loppuun yhdessä kesässä .
- Anonyymi
KItkoilla mennään ympäri vuoden. Jo 28 vuotta kitkoja.
Eipä tarvitse kalenteria plarata ekä vaihtoaikoja varailla.
KIkat ovat muuten tulleet vuosi vuodelta paremmiksi ja pitävämmiksi.- Anonyymi
Älä muuta sano.
Nykyajan kitkarenkaat pitää autotallin betonilattialla oikein hyvin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä muuta sano.
Nykyajan kitkarenkaat pitää autotallin betonilattialla oikein hyvin.Henkilö joka joko ei osaa ajaa autoa.
Henkilö joka ei ole koskaan ajanut metriäkään kitkarenkailla kommentoi "betonilattialla".
Itse olen kahdesti tehnyt vaakakierteen nastrenkailla, kitkarenkaill en koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28111143
- 1326988
- 955663
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385038- 524241
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303869- 613504
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323452Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222975- 782874