näin painajaisunia yöllä, joissa tietty häirikkö jahtasi minua. Voin yhtä huonosti kuin silloin, kun menetin itselleni äärimmäisen tärkeän vakituisen työpaikan! Miksi en saa elää omannäköistäni elämää. miksi häirikkö ei jätä minua rauhaan! Elämääni on pilattu jo aivan liian kauan, kohta en jaksa edes elää jos häiriköinti ei lopu! Kunpa projektia ei olisi koskaan edes aloitettu! Se on ollut ehdottomasti kauhein kokemus elämässäni!
Olen kauhuissani
9
109
Vastaukset
- Anonyymi
Kerron tämän tänne vaikka joka päivä. Haluan parisuhteen tummatukkaisen lyhyen miehen kanssa. Ja vain yksi uusi ihminen voi tulla elämääni!
- Anonyymi
Onpa mukavaa, että pidät aloittajaäijä tätä viehättävää teatteria näille sanonko jo mille
- Anonyymi
Oispa äitis ja isäs perunu palstahäirikkö kekkeruusi äijä projektin aikoinaan.
- Anonyymi
Ovatko nämä tällaisen anonyymin trolliäijän viestit joku olennainen osa jonkun suureellista selostusprojektia? Saako siitä rahaa-hilloa?
- Anonyymi
Ei saa. Vain hyvän-pahan mielen
- Anonyymi
Kuka sen aloitti? Et kai vain sä,projektin "johtaja"?Rikollisen projektin,hoh hoitaa!
- Anonyymi
Älä syytä muita epäonnistumisistasi,olet läpeensä paha ihminen,piru ,ilman sarvia!Muuten et katoa,kuin polttamalla!
- Anonyymi
Haluatko sönköttää tästä kiihtyvästä ja jatkuvasti uusiutuvasta upeasta ajattelustasi lisää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko sönköttää tästä kiihtyvästä ja jatkuvasti uusiutuvasta upeasta ajattelustasi lisää
Tämä ed oli toki aloittajaäijä itse avautumassa, mutta silti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092453
- 412382
- 1232276
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898- 411864