Suureellisen nimen saanut

Anonyymi-ap

Kylpyläsaari, kuuluu olevan lomakylä.
Montako askelta menee, kun kävelee tämän lomakylän päästä päähän?

Kylpyläsaari ei ole saari, siinä ei ole kylpylää, mutta ei siitä lomakylääkään koskaan tule, kannattais kaupungin ehkä vähän harkita, ettei joudu naurunalaiseksi.

17

553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näytti myös erittäin vastenmielisektä, että moottoripyörien oli annettu parkkeerata viheriölle.
      Ne kuuluisivat parkkipaikalle, kuten autotkin.

• Anonyymi

ihte oot joutunu naurunalaseksi tai sitähän oot ollu aina eli teeppa jottain sen asian etteen jos ossaat

• Anonyymi

Sillähän ei oo mitään merkitystä, mutta suurihenkinen Haapavesi kun alkaa LIIKAA isotella , menee maku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillähän ei oo mitään merkitystä, mutta suurihenkinen Haapavesi kun alkaa LIIKAA isotella , menee maku.

Jos pieni uimaranta joenuomassa on lomakylä, niin kirkkomäen takainen alue sokkarille ja apsille asti on metropoli.

• Anonyymi

Täällä joku sekopää vainoaa aiheettomasti Kylpyläsaarta, jolla on hyvä ja sopiva suomalainen nimi!

• Anonyymi

Nimi ei vastaa todellisuutta.

Sillä on pieni historisllinen tausta, mutta lienee enemmänkin ollut paikallisten antama pilkkanimi herrasväen saunakulttuurille?

• Anonyymi

Nimi tulee vanhasta historiasta... kylpyläsaari...

• Anonyymi

Jollakin on paha mieli kun meillä on nyt yritteliäs ja aktiivinen Kylpyläsaaren pitäjä.

• Anonyymi

olisko valittaja itse halunnut saaren yrittäjäksi,ei päässy ja katkeroitui.

• Anonyymi

Kylpyläsaari se on aina ollut ja nyt siellä on yrittäjä joka ymmärtää paikan todellisen arvon...kaikki pisteet Jaanalle

• Anonyymi

Ei tee vaikutusta, kaupunkihan on rakentanut kaiken valmiiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tee vaikutusta, kaupunkihan on rakentanut kaiken valmiiksi.

Me emme tunne ketään Jaanaa, mutta leirintäalueen pitäjähän on samanlainen kunnan piikarenki kuin muutkin kunnan työntekijät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me emme tunne ketään Jaanaa, mutta leirintäalueen pitäjähän on samanlainen kunnan piikarenki kuin muutkin kunnan työntekijät.

Kyllä ja kunta olemme me.

• Anonyymi

Valittajalla on ylimielinen asenne ja vaikuttaa turhautuneelta ja elämäänsä kyllästyneeltä tyypiltä. Saa iloa siitä kun voi valittaa ja löytää joka asiasta vaan huonoja puolia.
      Sitäpaitsi piikoja ja renkiä tarvitaan. Kaikki työ on yhtä arvokasta.

• Anonyymi

Jokainen on jonkun piika tai renki. Yrittäminen ja työnteko on aina arvostettavaa. Palkkatyön lisäksi me jokainen voidaan voimiemme mukaan auttaa läheisiämme tai tehdä vapaaehtoistyötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen on jonkun piika tai renki. Yrittäminen ja työnteko on aina arvostettavaa. Palkkatyön lisäksi me jokainen voidaan voimiemme mukaan auttaa läheisiämme tai tehdä vapaaehtoistyötä.

👍👍

• Anonyymi

Siinäpä suurihenkinen spykoloogi yrittää estää muiden rehelliset ja puolueettomat mielipiteen ilmaisut ja ottaa henkilökohtaisesti joka keskustelun. Hiukan etäisyyttä, kun keskustellaan yleisellä tasolla!
        Muuten, yleisellä tasolla tämäkin, harva ihminen ajattelee, että kaikki työ olisi yhtä arvokasta, johan sen palkkaus kertoo, että lääkärit ovat arvossa Jumalasta seuraavia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe