Työnhakijoita on nyt merkittävästi enemmän, mikä lisää kilpailua ja pettymyksiä.
Kiristyneeseen tunnelmaan rekrytoinnissa vaikuttaa kehno työmarkkinatilanne.
Yhtä avointa paikkaa kohden on yhä enemmän hakijoita, ja siten yhä useampi jää ilman työpaikkaa.
Kehno työmarkkinatilanne
14
128
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä on rekry päällä, mutta eipä ole hakijoita.
- Anonyymi
Orpon hallitus on suurin syyllinen työpaikkojen vähyyteen. Hallitus ajaa leikkauksillaan pienet ja keskisuuret yritykset konkurssiin, työttömiä syntyy näin aina vaan lisää..
- Anonyymi
"Todella surkea rekryä hoitava henkilö. Täysin epäpätevä henkilö rekrytointiin. Ei tajua mistään mitään."
- Anonyymi
Eiköhän niitä kyykytettäviä tehtaan ympäri juoksutettavia löydy töihin joita voi työpaikkakiusata.
- Anonyymi
Voi hellan lettas, kun työtävieroksuva yrittää perustella loisimistaan yhteiskunnan varoilla :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hellan lettas, kun työtävieroksuva yrittää perustella loisimistaan yhteiskunnan varoilla :D
Varmaan näitä armeijan keskeyttäneitä velliperseitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan näitä armeijan keskeyttäneitä velliperseitä.
Enpä palkkaisi sivaria tai armeijakarkuria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä palkkaisi sivaria tai armeijakarkuria.
no eipä nettosaaja juntilla,
ole mitään työtä tarjottavana...
- Anonyymi
"Rekrykonsultit ovat syöpä ja loinen, joka on asettunut hakijan ja yrityksen väliin."
- Anonyymi
Joensuussa on valtava työvoimapula.
- Anonyymi
Osaavista työntekijöistä. Tuskin kuulut heihin?
- Anonyymi
Meillä olisi edelleen töitä tarjolla. Ei elämäntapaluusereille, teille tietenkään... lopettakaav valtio kaiken avun kerjääminen....!!!
- Anonyymi
"Te rekrytoijat olette pahinta syöpää päällä maan. Ei vissiin riittänyt ÄO parempaan kuin johonkin tradenomin tutkintoon. Pitäkää tunkkinne!"
- Anonyymi
No, siinäpä kelpo kaveri töihin paikkaan, kuin paikkaan;(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342373
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472106- 442068
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3231863- 1191514
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161435Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101167- 411065
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036