Syksyllä koittaa kovat ajat suomessa

Anonyymi-ap

Kun Satosen A Studion lupaukset työllisyyden kääntymisestä nousuun eivät toteudukaan.
Nauttikaa nyt kesän auringosta, syksyllä tulee kylmää vettä niskaan.

23

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Läski satonen hommasii 60000 uutta työtöntä

      • Anonyymi

        Kyllä tuosta tulee mitali antaa!


      • Anonyymi

        Orpon mielestä hän suoriutui erinomaisesti!
        Ei hyvää päivää sinne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orpon mielestä hän suoriutui erinomaisesti!
        Ei hyvää päivää sinne!

        Olihan se suoriutuminen kokoomuslaiseksi ihan erinomaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orpon mielestä hän suoriutui erinomaisesti!
        Ei hyvää päivää sinne!

        Hallituksen aloittaessa ensitöikseen Orpo paskoi työmarkkinat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuosta tulee mitali antaa!

        Meinasi saada Kelan johtajan viran, mutta onneksi kokkelit tuli järkiinsä = arto on työnsä tehnyt, eikä paperilla sovittu johtajan virasta, arto saa mennä muihin hommiin . . . . . . artoa KOIJATTIIN!!! 🫣🫣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallituksen aloittaessa ensitöikseen Orpo paskoi työmarkkinat.

        Jep.


      • Maaherra, kansanedustaja ja puoluesihteeri ym. Kaarlo Pitsinki (SDP) viisasteli 80-luvulla :

        - Asiat hienosti , kun kohta viimeinenkin pääsee sahalle töihin...:)


    • Anonyymi

      Tarvitseeko sinun olla joka päivä täällä todistamassa typeryyttäsi? Keksi jotain muuta tekemistä. Mene vaikka metsään kävelemään.

      • Anonyymi

        Sinä se tyhmä olet!


    • Anonyymi

      Narutetaan lämmöllä niin ettei pysty vastamaan syksyllä.

    • Anonyymi

      Eiköhän sille ensi itsenäisyyspäivän jaossa taas joku kultaisen hommiensa sössijöiden suurristi lohkea?

      • Anonyymi

        Tunariritarikunnan suurristi kultaisin käädyin.


    • Anonyymi

      En tarvii asuntoa, en autookaan, vaan Satosen lainan...

    • Anonyymi

      Ukrainan jälleenrakennus tuo työtä ja vaurautta, ellei kyseessä talkootyö...rauhan aika alkaa syyskuussa.

      • Anonyymi

        Alkaa "Salpa-linjan" rakentaminen itää vastaan, ellei sitten rauha tarkoita koko Ukrainan liittämistä venäjään. Siinä tosin jää jälleenrakennus tekemättä. Venäläinen kuskaa tehtaatkin fasisteilta "turvaan" Uralille...


    • Anonyymi

      Syksyllä on aina alkanut nousukausi, mutta kukaan ei muista milloin.

      • Anonyymi

        TUO oli hyvä!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ei näköjään kiinnosta tämä juttu joten pakko nostaa se itse.

      • Anonyymi

        Juttu ei tietenkään kiinnosta palstan kokoomus-trolleja. Muut (mm. "demarit") ovat lomalla, nauttimassa mukavista lomarahoista


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1080
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      733
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      539
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      125
      511
    Aihe