Kun Satosen A Studion lupaukset työllisyyden kääntymisestä nousuun eivät toteudukaan.
Nauttikaa nyt kesän auringosta, syksyllä tulee kylmää vettä niskaan.
Syksyllä koittaa kovat ajat suomessa
23
246
Vastaukset
- Anonyymi
Läski satonen hommasii 60000 uutta työtöntä
- Anonyymi
Kyllä tuosta tulee mitali antaa!
- Anonyymi
Orpon mielestä hän suoriutui erinomaisesti!
Ei hyvää päivää sinne! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orpon mielestä hän suoriutui erinomaisesti!
Ei hyvää päivää sinne!Olihan se suoriutuminen kokoomuslaiseksi ihan erinomaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orpon mielestä hän suoriutui erinomaisesti!
Ei hyvää päivää sinne!Hallituksen aloittaessa ensitöikseen Orpo paskoi työmarkkinat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuosta tulee mitali antaa!
Meinasi saada Kelan johtajan viran, mutta onneksi kokkelit tuli järkiinsä = arto on työnsä tehnyt, eikä paperilla sovittu johtajan virasta, arto saa mennä muihin hommiin . . . . . . artoa KOIJATTIIN!!! 🫣🫣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallituksen aloittaessa ensitöikseen Orpo paskoi työmarkkinat.
Jep.
Maaherra, kansanedustaja ja puoluesihteeri ym. Kaarlo Pitsinki (SDP) viisasteli 80-luvulla :
- Asiat hienosti , kun kohta viimeinenkin pääsee sahalle töihin...:)
- Anonyymi
Tarvitseeko sinun olla joka päivä täällä todistamassa typeryyttäsi? Keksi jotain muuta tekemistä. Mene vaikka metsään kävelemään.
- Anonyymi
Sinä se tyhmä olet!
- Anonyymi
Narutetaan lämmöllä niin ettei pysty vastamaan syksyllä.
- Anonyymi
Eiköhän sille ensi itsenäisyyspäivän jaossa taas joku kultaisen hommiensa sössijöiden suurristi lohkea?
- Anonyymi
Tunariritarikunnan suurristi kultaisin käädyin.
- Anonyymi
En tarvii asuntoa, en autookaan, vaan Satosen lainan...
- Anonyymi
Ukrainan jälleenrakennus tuo työtä ja vaurautta, ellei kyseessä talkootyö...rauhan aika alkaa syyskuussa.
- Anonyymi
Alkaa "Salpa-linjan" rakentaminen itää vastaan, ellei sitten rauha tarkoita koko Ukrainan liittämistä venäjään. Siinä tosin jää jälleenrakennus tekemättä. Venäläinen kuskaa tehtaatkin fasisteilta "turvaan" Uralille...
- Anonyymi
Syksyllä on aina alkanut nousukausi, mutta kukaan ei muista milloin.
- Anonyymi
TUO oli hyvä!
- Anonyymi
UUSIA "TYÖPAIKKOJA" ei sen kummemmin porrrrrvari kuin "demari"-koirakaan enää luo, kun rahat on loppu ja ne edellisetkin, ne olivat niitä vippas-konsteja, yrittäjinä !!!!!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19011069/oikeisto-yle-taman-hetken-quottyovoimapulastaquot-on-runsauden-pula-vaikeaa-erottaa-jyvat-akanoista
t. haans.sea
VAROKAA VELKAA, sen kanssa ne "työliset" nyt ovat kusessa !- Anonyymi
Porrrrvari-koneisto ( =valtamedia) yrittää nyt syöttää sopuleille uskomusta, että talous on nousussa, erityisesti yritys-sektorilla, vaikka työttömyys kasvaa hurrrrjana.
JA: luvassa on porrrrvari-hallituksella MILJARDI-leikkauksia.
MUISTKAA AINA:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17308038/kansalainen-muista-kaikki-suomen-mediat-on-porrvarin-hallussa-!-ja-tiedottaminen-on-sen-mukaista-
t. svt
- Anonyymi
Ei näköjään kiinnosta tämä juttu joten pakko nostaa se itse.
- Anonyymi
Juttu ei tietenkään kiinnosta palstan kokoomus-trolleja. Muut (mm. "demarit") ovat lomalla, nauttimassa mukavista lomarahoista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101080
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86733
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 49539
- 36536
- 25515
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa125511