Millaisia kommentteja te miehet olette saaneet muilta miehiltä kalustanne ja palleistanne?
Missä paikoissa ja millaisissa tilanteissa?
Esim. kouluaikana suihkussa, armeijassa, pukuhuonessa, saunassa, uimahallissa, rannalla...?
Onko kehuttu, onko muuten kommentoitu, onko naureskeltu, mitä?
Miten reagoitte muiden miesten kommentteihin? Oliko mukava kuulla, oliko ok, suututtiko, harmittiko...?
Mies, millaisia kommentteja ja missä olet saanut vehkeistäsi muilta miehiltä?
6
572
Vastaukset
- Anonyymi
Hjaa... kommenneja / palautetta "vehkeistä"?
Jos miehisistä elimistä kysymys niin ok?
En muisra sukuelimestä mitään kommenntia sellaisenaan... kun "varustus" ei kohdallani ole normaalia erikoisempi. Kivekset sitävastoin ovat kookkaat "pussit".
Mutta kun olen miessuhteessa antautuva osapuoli ollut ikäni - on persettäni eli anaaliin naituaan yksi mies kehunut kokemusta parempana tyydytyksenä hänelle antanut kuin naisen naiminen!
Se oli melkoinen tunnustus tai kokemus miehelyä joka ilm. oli aviossa, ja kokematon miesten suhteen!
Mutta samalla kertaa vähän myöhemmin tilanteessa mies alkoi käyttäytyä uhkaavasti! Ei ollut humalassa tai muuta näkyvästi, mutta alkoi vaatia multa rahaa, ja haukkumaan että jos tartutin häneen hivin ( Aids) joka siihen aikaan oli vielä hyvin pinnalla ja tiedostettiin yleisenä uhkana mm. miestfn välisesdä seksisdä.
No olin ja olen terve siinä suhteessa. Mutta pelottava tilanne kerrassaan.
Mutta sain hänet lähtemään pian kun ilmoitun haen apua naapurista.
Kiinni ei mies käynyt joka oli onni siinä tilanteessa!
Mutta itse nainnin hän koki hyvänä, ja sai kokemuksen kanssani! Ja ihan hyvin nai kylöä -kokenut ukkomies naisten kanssa!
Varovaisemmaksi sen kokemuksen myötä varmaan tulin...miten ja missä kumppaneita "iskee"!
Pääsääntöisesti yhdynnät miesten kanssa olleet hyvin tyydyttäviä!
Kiitos miehet, olette upeita parhaimmillaan! - Anonyymi
"Isäs poika olet. Sinullaha on melkein yhtä iso kuin isälläs."
- Anonyymi
Tosiasiassa varmaan harvat toisten vehkeitä kommentoi.
- Anonyymi
Ennen kommentoitiin useammin, enemmän ja julkeammin. Kyllä kaveriporukoissa kommentoidaan vieläkin.
- Anonyymi
En missään kun levossa se ei ole pientä prinssinakkia juurikaan suurempi seisokissa sitä ole ykskään mies edes nähny
- Anonyymi
En ole 60 vuoteen kuullut kertaakaan kommentointia porukoissa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.744999Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.123378Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242690Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571747- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2251180Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra53902