Millaisia kommentteja te miehet olette saaneet muilta miehiltä kalustanne ja palleistanne?
Missä paikoissa ja millaisissa tilanteissa?
Esim. kouluaikana suihkussa, armeijassa, pukuhuonessa, saunassa, uimahallissa, rannalla...?
Onko kehuttu, onko muuten kommentoitu, onko naureskeltu, mitä?
Miten reagoitte muiden miesten kommentteihin? Oliko mukava kuulla, oliko ok, suututtiko, harmittiko...?
Mies, millaisia kommentteja ja missä olet saanut vehkeistäsi muilta miehiltä?
7
761
Vastaukset
- Anonyymi
Hjaa... kommenneja / palautetta "vehkeistä"?
Jos miehisistä elimistä kysymys niin ok?
En muisra sukuelimestä mitään kommenntia sellaisenaan... kun "varustus" ei kohdallani ole normaalia erikoisempi. Kivekset sitävastoin ovat kookkaat "pussit".
Mutta kun olen miessuhteessa antautuva osapuoli ollut ikäni - on persettäni eli anaaliin naituaan yksi mies kehunut kokemusta parempana tyydytyksenä hänelle antanut kuin naisen naiminen!
Se oli melkoinen tunnustus tai kokemus miehelyä joka ilm. oli aviossa, ja kokematon miesten suhteen!
Mutta samalla kertaa vähän myöhemmin tilanteessa mies alkoi käyttäytyä uhkaavasti! Ei ollut humalassa tai muuta näkyvästi, mutta alkoi vaatia multa rahaa, ja haukkumaan että jos tartutin häneen hivin ( Aids) joka siihen aikaan oli vielä hyvin pinnalla ja tiedostettiin yleisenä uhkana mm. miestfn välisesdä seksisdä.
No olin ja olen terve siinä suhteessa. Mutta pelottava tilanne kerrassaan.
Mutta sain hänet lähtemään pian kun ilmoitun haen apua naapurista.
Kiinni ei mies käynyt joka oli onni siinä tilanteessa!
Mutta itse nainnin hän koki hyvänä, ja sai kokemuksen kanssani! Ja ihan hyvin nai kylöä -kokenut ukkomies naisten kanssa!
Varovaisemmaksi sen kokemuksen myötä varmaan tulin...miten ja missä kumppaneita "iskee"!
Pääsääntöisesti yhdynnät miesten kanssa olleet hyvin tyydyttäviä!
Kiitos miehet, olette upeita parhaimmillaan! - Anonyymi
"Isäs poika olet. Sinullaha on melkein yhtä iso kuin isälläs."
- Anonyymi
Tosiasiassa varmaan harvat toisten vehkeitä kommentoi.
- Anonyymi
Ennen kommentoitiin useammin, enemmän ja julkeammin. Kyllä kaveriporukoissa kommentoidaan vieläkin.
- Anonyymi
En missään kun levossa se ei ole pientä prinssinakkia juurikaan suurempi seisokissa sitä ole ykskään mies edes nähny
- Anonyymi
En ole 60 vuoteen kuullut kertaakaan kommentointia porukoissa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1504390Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.382500Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442157Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet261236Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711102- 621077
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on37964Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63926- 48879
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies106842