Tahdon kuolla mutten tahdo kuolla

Anonyymi-ap

Tiedättekö tunteen? Toisaalta kummallakaan ei ole väliä koska minulla ei ole mitään väliä eikä kukaan välitä elänkö vai kuolenko. Pitkitän vain tätä yksinäisyyttä ja kärsimystä elämällä merkityksetöntä elämää jonka tiedän päätyvän jokatapuksessa surulliseen lopputulokseen koska tiedän ettei mikään tule enää muuttumaan parempaan ikinä niin miksi en ennenaikaistaisi sitä loppua? Nyt alan ymmärtämään itsemurhan tehneitä.... heillä ei ole mitään menetettävää kuten ei minullakaan ja vastassa on pelkkä umpikuja...

59

499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaksetaan nyt vaan hetki kerrallaan

• Anonyymi

Oleppa parisuhteessa naisen kanssa muutamanvuoden niin haluaisit siltikin päätyä mielummin tuohon ratkaisuun. 🤣

• Anonyymi

Huonokin päivä kalassa on parempi kuin hyvä päivä palstalla 🌞

• Anonyymi

Tuossa olet oikeessa. Urheillut ja käynyt ulkona tänään tekemässä asioita mutta kotona alkaa ahdistamaan kun jokapäivä on melkein samanlainen.

• Anonyymi

Ei kannata tuollaisia miettiä koska voit päätyä raajarikoksi

• Anonyymi

Oon jo henkisesti raajarikko, sukulaiset kääntänyt selkänsä ei kavereitakaan oikeen ja tää rumuus ei helpota yksinäisyyttä kun saa pelkkää naurua osakseen naisilta. Tuntemattomat tuijotyelee, virnuilee ja tällä palstalla on haukuttu mua pitkään mut ei ne oo suorilla tunnisteilla mut tajuun kyllä ne vihjailut ja piilov#ttuilut. Porukka toivoo mun kuolemaa.
        Jos antas itelleen deadline:n ja jouluna hirteen kotona alkoholin ja lääkkeiden voimin. En ois ikinä uskonu et harkitsisin näin vahvasti tämmöstä alle 40 vuotiaana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon jo henkisesti raajarikko, sukulaiset kääntänyt selkänsä ei kavereitakaan oikeen ja tää rumuus ei helpota yksinäisyyttä kun saa pelkkää naurua osakseen naisilta. Tuntemattomat tuijotyelee, virnuilee ja tällä palstalla on haukuttu mua pitkään mut ei ne oo suorilla tunnisteilla mut tajuun kyllä ne vihjailut ja piilov#ttuilut. Porukka toivoo mun kuolemaa.
        Jos antas itelleen deadline:n ja jouluna hirteen kotona alkoholin ja lääkkeiden voimin. En ois ikinä uskonu et harkitsisin näin vahvasti tämmöstä alle 40 vuotiaana.

Ei rumia ihmisiä ole kuin sisäisesti. Moni on päältä kultaa, mutta se rumuus mikä paistaa sisältä mädättää kyllä ulkoisenkin. Ja sitä ei voi peittää.

Miksi mietit että olet ruma? Tule tänne niin stailataan sinut.

• Anonyymi

Tiedän tunteen. Olen käynyt paljon läpi ja mulla oli pitkään, etten olisi halunnut herätä enää aamulla. Mutta varmaan se oli sitten se käännekohta, kun kävin kolkuttelemassa kuoleman porteilla. Takaisin palautettiin ja elämä ei ole ollut helpompaa, päin vastoin. Edelleen hatutti herätä aamuisin. Vähitellen aloin ymmärtää, ettei kannata jättää kesken tehtävää, joka vielä täällä on. Koska jos mä luovutan, silloin en ole saanut sitä kokemusta ja oppia, mitä olen tarvinnut. Kyllä kaikki olotilat menee joskus ohi, tsemppiä paljon sinne.

• Anonyymi

Sinä se ratsastat sillä hyvälaatusella syövällä pitkään.Voi,voi säälittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli koetko sinä pakkomielteinen yksäri nyt niin, että tämä sinun banaalin kateuden ja katkeruuden kohde hakee sympatiaa tällaisella asialla? Näyttää siltä, että yhdistelet taas eri tekstejä palstasedältä. Olet paha ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on hyvälaatuinen syöpä? Ei sellaista ole ja tietääkseni minulla ei ole minkäänlaista syöpää.

• Anonyymi

Joo-o, aika vanha juttu silleen, be or not to be jne. jne. you know

"Siell' on kauan jo kukkineet omenapuut
      Siell' on siintävät seljat ja salmien suut
      Siell' on vihreät metsät ja mäet
      Siell' on vilposet illat ja varjokas koi
      Siell' on lintujen laulu, mi lehdossa soi
      Siell' on kaihoja kukkuvat käet

Mun on mieleni nääntyä ikävään
      Kun tiedän, kun tiedän ma kaiken tään
      Ja ma kaihoten kaipaan sinne
      Ja mun sieluni silmin ma nään sen näyn
      Salot, vihreät metsät, jos katuja käyn
      Jos kuljen, jos kätkeyn minne

Ja mun huoneeni käynyt on ahtahaks
      Ja sen ilma niin kumman painavaks
      Ja ma syömmessä toivon jo salaa:
      Tulis syksy ja metsät ne vihreät veis
      Tulis talvi ja lumin ne peitteleis --
      Kai silloin mun rauhani palaa!"

• Anonyymi

Hieno teksti🥰

Missähän tämä paikka mahtaa olla? Voisitko ajatella että ottaisit mut joskus mukaan siellä käymään?

• Anonyymi kirjoitti:

Hieno teksti🥰

Missähän tämä paikka mahtaa olla? Voisitko ajatella että ottaisit mut joskus mukaan siellä käymään?

Japanissa? Juu suosittelen, menkää käymään yhessä. Niin romattista.

• Anonyymi

Elämää juoksuhaudoissa

• Anonyymi

Minäkin halusin kuolla viineistään siinä vaiheessa, kun olin menossa pankkiin ja siinä ovella björn nalle wahlroos pysätti, käännytti pois ja huusi vihaisena perään” sinä tuot vain kenkien mukana hiekkaa tänne pankkiin”.

• Anonyymi

No huh onpa siinä tyhmä jos pitää paikkansa? Fyi Fan en då!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No huh onpa siinä tyhmä jos pitää paikkansa? Fyi Fan en då!

Sampo pankin aikaan oli puhetta että hän olisi sanonut noin, mutta ei asiakkaalle kuitenkaan.
        Tottahan se kuitenkin puhui, kun tietää mihin kontekstiin asia liittyi.

• Anonyymi

Ei ole
      Näet ja koet vaan itsesi ihan nurinkurisesti. Näe itsesi arvokkaana sieluna täällä oppimassa
      Sillä se sinä olet. Niin kauan kuikuin soimaat itse äsi. Pahoinpitelet itseitseäsi. Tuotat pahaa itsellesi ja muille. Olet arvokas ja näe itsesi sellaisena. Sen jälkeen näet kaikki muutkin 🤷‍♀️

• Anonyymi

Pedarit ei ole arvokkaita.Sinunlaiset mustan valkoiseksi tai muihin väreihin maalailevat pahimpia uhreille.
        Mieluummin maalaan piruja seinään kuin pahan maton alle tai kaappiin piiloon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pedarit ei ole arvokkaita.Sinunlaiset mustan valkoiseksi tai muihin väreihin maalailevat pahimpia uhreille.
        Mieluummin maalaan piruja seinään kuin pahan maton alle tai kaappiin piiloon.

En ole kyllä mikään pedari eikä ole mitään intressiä moiseen. Ihmeellistä on tosin että tällä palstalla haukutaan ja syyllistetään vaikka miksi jos avautuu mt-ongelmistaan. Sairasta pakkomielteisyyttä nähdä pedareita jokapuolella ja se taas ei kerro minusta vaan enemmän sinusta. T. Aloittaja

• Anonyymi

Elämä on ollut näin uskovaisena sen oppimista, että ainoa joka todella välittää ihmisestä on Jeesus. Kuolema erottaa rakastavaiset ja ystävät toisistaan. Jeesuksesta ei erota mikään. Elämän kuuluukin olla tyhjää ja turhaa ilman Jeesusta. Sitten kun saa palvella Jumalaa, elämällä ja kuolemalla on merkitystä.

• Anonyymi

Kivat sulle mutta minua ei kiinnosta jeesustelut enkä aio elää polvillani anelemassa ja pyytelemässä anteeksi kuinka olen elänyt. Aion jatkossakin tehdä "syntiä" eli inhimillisiä virheitä joita ihmiset tekevät päivittäin.

• Anonyymi

Ei pahemmin kiinnosta joittekin jumalien palveleminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kivat sulle mutta minua ei kiinnosta jeesustelut enkä aio elää polvillani anelemassa ja pyytelemässä anteeksi kuinka olen elänyt. Aion jatkossakin tehdä "syntiä" eli inhimillisiä virheitä joita ihmiset tekevät päivittäin.

Usko Kristukseen ei perustu pakottamiseen. Jumala kunnioittaa valintaasi, siis siinä mielessä, että saat olla iankaikkisessa tulessa sitten kun kuolet, poissa Jumalan läsnäolosta, kuten haluat. Tarjous päästä siitä on tietenkin voimassa niin kauan kuin elät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usko Kristukseen ei perustu pakottamiseen. Jumala kunnioittaa valintaasi, siis siinä mielessä, että saat olla iankaikkisessa tulessa sitten kun kuolet, poissa Jumalan läsnäolosta, kuten haluat. Tarjous päästä siitä on tietenkin voimassa niin kauan kuin elät.

...
        Ja seuraavaksi haluat vastata että et valinnut olemassaoloasi. Se ei poista vastuuta. Ei vanhemmatkaan selviä lapsensa hylkäämisestä sanomalla, että eivät mahtaneet mitään sille, että saivat lapsen. Kohtalon nurkuminen on turhaa.

• Anonyymi

Tiedetään ettei sinua kiinnosta. Tämä on kuitenkin julkinen palsta, ja on ihmisiä joita kiinnostaa. Et ole ainoa ihminen maailmassa. Muut ihmiset on yhtä tärkeitä.

Minähän en tuomitse ketään, vaan Raamatusta löytyy tuo asia, Raamattu tuomitsee siis. Et sinä tai kukaan mene helvettiin minun määräämänä, vaan ainoastaan jos Jumala niin määrää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedetään ettei sinua kiinnosta. Tämä on kuitenkin julkinen palsta, ja on ihmisiä joita kiinnostaa. Et ole ainoa ihminen maailmassa. Muut ihmiset on yhtä tärkeitä.

Minähän en tuomitse ketään, vaan Raamatusta löytyy tuo asia, Raamattu tuomitsee siis. Et sinä tai kukaan mene helvettiin minun määräämänä, vaan ainoastaan jos Jumala niin määrää.

Jumala ei tuomitse,vaan raamatun väärin tulkitsiat. Jopa raamattuun omaa sen hetkistä oppia kirjoittaneet . On monia monia ns 'raamattuja' . On koraani,on vedat. Absoluuttinen totuus ei tarvii milloin milläkin sanalla/kenenkin kirjoittamalla / päähän lyömistä. Muiden alistamista milloin mihinkin 'yhteen ainoaan totuuteen'. viisaus on,eittei ole tarvetta omaa yhtä ainoaa oppia muille pakkosyöttää.. on varaa antaa muiden pitää omat oikeassaolemisensa ja keskiittyä etsimään omaa totuutta,muiden päähän nuijimisista viis.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala ei tuomitse,vaan raamatun väärin tulkitsiat. Jopa raamattuun omaa sen hetkistä oppia kirjoittaneet . On monia monia ns 'raamattuja' . On koraani,on vedat. Absoluuttinen totuus ei tarvii milloin milläkin sanalla/kenenkin kirjoittamalla / päähän lyömistä. Muiden alistamista milloin mihinkin 'yhteen ainoaan totuuteen'. viisaus on,eittei ole tarvetta omaa yhtä ainoaa oppia muille pakkosyöttää.. on varaa antaa muiden pitää omat oikeassaolemisensa ja keskiittyä etsimään omaa totuutta,muiden päähän nuijimisista viis.🤷‍♀️

Parempi umpihanki kun pakkosyötön vanki🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo on vain mielipiteitäsi. Niillä ei ole mitään arvoa. Et ole Jumala etkä sinä päätä mitään hänen tekemisistään.

2. Tessalonikalaiskirje 1:6-8 FB38
        [6] koskapa Jumala katsoo oikeaksi kostaa ahdistuksella niille, jotka teitä ahdistavat, [7] ja antaa teille, joita ahdistetaan, levon yhdessä meidän kanssamme, kun Herra Jeesus ilmestyy taivaasta voimansa enkelien kanssa [8] tulen liekissä ja kostaa niille, jotka eivät tunne Jumalaa eivätkä ole kuuliaisia meidän Herramme Jeesuksen evankeliumille.

Uskottomat menee kadotukseen:

2. Korinttilaiskirje 4:3-4 FB38
        [3] Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat, [4] niissä uskottomissa, joiden mielet tämän maailman jumala on niin sokaissut, ettei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on Jumalan kuva.

Joka ei usko, on jo tuomittu, tarvitsee siis vapahtajan:

Johannes 3:18 FB38
        [18] Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

Tuomio on jo langetettu Jumalan toimesta. Vain usko Jeesukseen pelastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet ainoa joka pääsee sinne helvettiin aivan varmasti. Takaan sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo on vain mielipiteitäsi. Niillä ei ole mitään arvoa. Et ole Jumala etkä sinä päätä mitään hänen tekemisistään.

2. Tessalonikalaiskirje 1:6-8 FB38
        [6] koskapa Jumala katsoo oikeaksi kostaa ahdistuksella niille, jotka teitä ahdistavat, [7] ja antaa teille, joita ahdistetaan, levon yhdessä meidän kanssamme, kun Herra Jeesus ilmestyy taivaasta voimansa enkelien kanssa [8] tulen liekissä ja kostaa niille, jotka eivät tunne Jumalaa eivätkä ole kuuliaisia meidän Herramme Jeesuksen evankeliumille.

Uskottomat menee kadotukseen:

2. Korinttilaiskirje 4:3-4 FB38
        [3] Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat, [4] niissä uskottomissa, joiden mielet tämän maailman jumala on niin sokaissut, ettei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on Jumalan kuva.

Joka ei usko, on jo tuomittu, tarvitsee siis vapahtajan:

Johannes 3:18 FB38
        [18] Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

Tuomio on jo langetettu Jumalan toimesta. Vain usko Jeesukseen pelastaa.

Nuo on myös sinun mielipiteitäsi,etkä sinä ole Jumala tuomitsemaan yhtään ketään. Ihan omassa narsistisessa pienuudessasi yrität muita alistaa ja ' ruotuun lauseilla laittaa'. Se on egoa se,että pyrkii muita hallitsemaan eikä ole munaa antaa muiden nähdä asioita aivan toisesta vinkkelistä.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo on myös sinun mielipiteitäsi,etkä sinä ole Jumala tuomitsemaan yhtään ketään. Ihan omassa narsistisessa pienuudessasi yrität muita alistaa ja ' ruotuun lauseilla laittaa'. Se on egoa se,että pyrkii muita hallitsemaan eikä ole munaa antaa muiden nähdä asioita aivan toisesta vinkkelistä.🤷‍♀️

Luulenpa että sinua pelottaa kohdata totuus,se että oletkin uskomuksinesi aivan haloteillä. Se saa muita maalittamaan pönkittääkseen omia uskomuksiaan. Egolle väärässä oleminen on pahempaa kuin kuolema.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, olen samaa mieltä Jumalan Sanan kanssa. Sinä vain et usko Jumalan Sanaan, vaan uskot omiin turhiin mielipiteisiisi ikäänkuin todellisuus olisi niitä joskus kuunnellut. Raamattu antaa kaikille yhteisen kuvan Jumalasta, eikä kenenkään tarvitse uskoa toisten turhiin luuloihin ja kuvitelmiin ja olla niiden varassa.

• Anonyymi

Joo mua kiinnostaa Jeesustelu nykyisin enemmän kun jäin yksin. Vähän kolho olo mun täytyy saada voimia siitä, että mun tytön siivet kantais maailmalla. Siitä saanut voimia ja iloa yllätys yllätys mutta ei sitä pidä mennä tyrkyttelemään itse en edes puhu siitä. Mulle kävi joskus -94 sellanen tosi paha ja ikävä juttu mistä luulin etten selviäisi. Sitten meidän mökin seinällä oli sellanen ikoni ja lojuin itkuisena siinä sohvalla näin sen ikonin. Ts.huomasin tuijottavani siihen sellanen Neitsyt Maria jolla Jeesus sylissä äiti ortodoksi. Yhtäkkiä huomasin, että siitä huokui voimaa ihan tosi. Aika hämmentävä kokemus. Nyt se on mun yöpöydällä ja jos lähden johkin pakkaan sen mun meikkipussiin😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, olen samaa mieltä Jumalan Sanan kanssa. Sinä vain et usko Jumalan Sanaan, vaan uskot omiin turhiin mielipiteisiisi ikäänkuin todellisuus olisi niitä joskus kuunnellut. Raamattu antaa kaikille yhteisen kuvan Jumalasta, eikä kenenkään tarvitse uskoa toisten turhiin luuloihin ja kuvitelmiin ja olla niiden varassa.

Kerroppa se itsellesi👎🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo mua kiinnostaa Jeesustelu nykyisin enemmän kun jäin yksin. Vähän kolho olo mun täytyy saada voimia siitä, että mun tytön siivet kantais maailmalla. Siitä saanut voimia ja iloa yllätys yllätys mutta ei sitä pidä mennä tyrkyttelemään itse en edes puhu siitä. Mulle kävi joskus -94 sellanen tosi paha ja ikävä juttu mistä luulin etten selviäisi. Sitten meidän mökin seinällä oli sellanen ikoni ja lojuin itkuisena siinä sohvalla näin sen ikonin. Ts.huomasin tuijottavani siihen sellanen Neitsyt Maria jolla Jeesus sylissä äiti ortodoksi. Yhtäkkiä huomasin, että siitä huokui voimaa ihan tosi. Aika hämmentävä kokemus. Nyt se on mun yöpöydällä ja jos lähden johkin pakkaan sen mun meikkipussiin😍

Pelastus on siinä että turvaa Jeesukseen (hänen tekoihinsa ja persoonaansa). Mikään yliluonnollinen kokemus ei korvaa uskoa.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19016756/jumalan-vanhurskaus-joka-saavutetaan

Jeesus on Jumala. Hän on paljon enemmän kuin Maria. Maria oli ihminen kenen kautta Jumala tuli maailmaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelastus on siinä että turvaa Jeesukseen (hänen tekoihinsa ja persoonaansa). Mikään yliluonnollinen kokemus ei korvaa uskoa.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19016756/jumalan-vanhurskaus-joka-saavutetaan

Jeesus on Jumala. Hän on paljon enemmän kuin Maria. Maria oli ihminen kenen kautta Jumala tuli maailmaan.

jeesus ja jumala ja maria ja ihminen ja ihmisen poika ja jumalanvanhurskaus. vttu mitä p9skaa, ei kukaan jaksa tuollaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet ainoa joka pääsee sinne helvettiin aivan varmasti. Takaan sen.

Kuka huikkii palstasedän, eli ALOITTAJAN monologien väliin tällaista narsistista öyhötystä?

• Anonyymi

Ap,mikäköhän sinun mielestäsi sinulle toisi arvokkaan,elämisen arvoisen elämän? Kerro.🤷‍♀️

• Anonyymi

Tiedän tunteen. Miksi noin sinulla on, ja mistä tiedät sen surullisen lopputuloksen niin varmasti? Minkä ikäinen olet?

• Anonyymi

Mutta en kyllä ikinä ole ajatellut että itseäni pystyisin lahtaamaan saati haluisin. Vaikka kuin kaik mättäis en edes uskaltais. Sitä paitsi mistäs tiedät mihkä pannuhuoneeseen sit joudut Tai mikä onni lymystää seuraavan kulman takana? Sit jää paljosta vaille.

• Anonyymi

En välitä.

• Anonyymi

Joskus elämisen motivaatioksi voi riittää vaikka polkujuokseminen tai matematiikan laskut. Tekemisen ei tarvitse olla suurta. Pienikin riittää aluksi.

• Anonyymi

Kipuilun tehtävänä on kasvattaa ihmistä, sisäisesti. Kestä se ja sinusta tulee aina astetta kehittyneempi. Ei ole tarkoitus tulla kovaksi, vaan tämän kovuuden keskellä henkistyä. Meditoi, mietiskele, mene kirjastoon, lue, spekuloi, haasta itseäsi, löydä mielenkiinto jotain asiaa kohtaan. Syö terveellisesti, vitamiinit lisää hyvinvointia, pese hampaat, huolehdi hygieniasta, liiku. Netti on pullollaan ihmisiä, hakeudu hyvien ihmisten pariin, älä käytä päihteitä, tee vapaaehtoistyötä, mene vaikka vapaa palokuntaan, ota joku eläin. Huolehdi itsestäsi, rakasta itseäsi.
      Ja, voit kokeilla tehdä iltarukouksen. Pyydä universumilta tai Jumalalta, että antaa sinulle voimaa jokaiseen päivään ja auttaa sinua hädässä.
      Ystävä rakas, sä et ole yksin, kun annat kaikelle mahdollisuuden.
      Mä olen ihan varma, että sinussa on potentiaalia vaikka mihin.🫂💜

• Anonyymi

Näinpä. Voi kysyä itseltään ,kuka minä olen? Mistä olen tullut? Miksi olen täällä? Minne kenties menen? Saa olla utelias. Etsiä vastauksia. Kiinnostua henkisyydestä,omaista alkujuuristaan. Herää ajattelemaan laajemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinpä. Voi kysyä itseltään ,kuka minä olen? Mistä olen tullut? Miksi olen täällä? Minne kenties menen? Saa olla utelias. Etsiä vastauksia. Kiinnostua henkisyydestä,omaista alkujuuristaan. Herää ajattelemaan laajemmin.

🤷‍♀️

• Anonyymi

Ihana viesti ❤️ Kopioin itselleni. Olen myös maahan lyöty. 😥

• Anonyymi

Tänne ei ole pakko jäädä.

• Anonyymi

Kerro ihmeessä mestari tälle palstasedälle hot tipsit miten hoitaa nämä asiat. TT

• Anonyymi

Ei ole pakko mutta kannattaa.

• Anonyymi

Minkä ikäinen sinä ap olet ja oletko m vai n?

• Anonyymi

Toivoisitko tämän palstaäijän olevan nainen ja jos niin miksi- riittävän epätasapainoinen sinulle vai? Oli varmaan rumasti muotoiltu. Olenpa minä paha ihminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivoisitko tämän palstaäijän olevan nainen ja jos niin miksi- riittävän epätasapainoinen sinulle vai? Oli varmaan rumasti muotoiltu. Olenpa minä paha ihminen

No oli joo. Itse olen nainen. Mietin vain ikään liittyviä asioita. Kaikki ei liity seksiin, jos sitä mietit???!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisko kyse ihan siitä että tietäisi mitä sanoa, joku lause mikä sopii sanoa miehelle vaan loukkaa naista, ja toisinpäin. Eiköhän kyse ollut ihan siitä tuossa, että osaa samaistua henkilöön paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisko kyse ihan siitä että tietäisi mitä sanoa, joku lause mikä sopii sanoa miehelle vaan loukkaa naista, ja toisinpäin. Eiköhän kyse ollut ihan siitä tuossa, että osaa samaistua henkilöön paremmin.

No ei sinun sönkötyksissä gubbe niin hienoja nyansseja ole. Lol

• Anonyymi

Se painaa jonkin aikaa omaatuntoa, ja se on hyvä asia, se että sulla on tietoisuus haluta tehdä paremmin. Se ei korjaa sun nykyistä tilannetta, mut aika parantaa kaikki haavat molemmissa päissä. Kuulostat hyvältä tyypiltä muuten paitsi silloin kun sä lähdet, joten yritä keskittyä siihen puoleen itsestäsi enemmän kuin sun demoneihin, on aina parempi keskittyä ja vaalia sun positiivisia puolia kuin jäädä vellomaan

• Anonyymi

Kuulostaa ikäkriisiltä ja on psykologinen ilmiö, liittyy usein sopeutumisvaikeuksiin oman ikääntymisen ja siihen liittyvien muutosten kanssa. Ikäkriisi ei ole virallinen diagnoosi, mutta se voi ilmetä tyytymättömyytenä, levottomuutena, tai ahdistuksena, ja se voi vaikuttaa ihmissuhteisiin ja elämänvalintoihin.
      Tee muutoksia: Jos jokin asia elämässä aiheuttaa tyytymättömyyttä, mieti, voisiko sitä muuttaa ja keskity positiivisiin asioihin:
      Yritä löytää iloa ja merkitystä elämästä ja arvostaa saavutuksia.

• Anonyymi

Kannattaa lukea kirjoja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3149
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3037
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2902
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2574
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      43
      2088
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1657
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1629
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1610
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe