Perussuomalaisten kansanedustaja Sara Seppänen kutsuu suomalaisia säälittäviksi, kun hän vertaa norjalaisten ja suomalaisten kansallista itsetuntoa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/44499320-6e18-4b07-b797-5491b73fb934
PS-kansanedustaja kritisoi suomalaisia
35
216
Vastaukset
- Anonyymi
Ukrainanlippu närästää, jos tilla olisi Venäjänlippu niin kehuisi.
- Anonyymi
tarkoitti tietysti persuja ei muita suomalaisia,
- Anonyymi
Vihreät kyllä tykkäisi kun olihan heillä eu:ssa oma venäjän agentti
- Anonyymi
Natsit marssivat jälleen tulevana itsenäisyyspäivänä yöllisessä soihtumarssissansa häpäisten samalla suomenlipun.
Ei natseilla ole oikeutta käyttää suomenlippua vaan sitä sellaista varten on olemassa venäjänlippu. Käyttäkää natsit venäjänlippua ja jättäkää suomenlippu rauhaan iljettäviltä laittomilta mielenosoituksistanne.- Anonyymi
Juuri näin! Suomi on suomalaisten!
- Anonyymi
Natsit tuhottiin jo 1945
- Anonyymi
Persuille Suomi on huono maa. Valittavat koko ajan jostain.
- Anonyymi
Jep !
Nyt on persu hoxannut suomalaisten väärän liputtamistavan. Ymmärtäähän nyt tuon kun persut liputtavat jatkuvasti kun paituli liputtaa housujen perspuolelta housun päälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep !
Nyt on persu hoxannut suomalaisten väärän liputtamistavan. Ymmärtäähän nyt tuon kun persut liputtavat jatkuvasti kun paituli liputtaa housujen perspuolelta housun päälle.Ainahan täällä on kaikki huonosti ja väärin, mutt se on jonkun muun syy. Itsellä ei ole mitään positiivisia tavoitteita, keinoista puhumattakaan. Noita syyllisiä nyt ainakin pitäisi rankaista, vaikka ei muuta tulisikaan mieleen.
- Anonyymi
Rehellinenhän tuo on. Persut ehkä vastustavat 'vihervasemmistoa', mutta suorastaan halveksivat vaalitorien karjaa, joka on uunotettavissa äänestämään heitä. Varsinkin sellaisia, jotka antavat sen tapahtua useamman kerran.
- Anonyymi
Seppänen toimii kuten muukin puolue-eliitti. Pitävät Suomen kansaa säälittävänä, ja toimivat myös sen mukaisesti, eli monottavat säälittäviä ihmisiä.
- Anonyymi
SS on oikeassa. Eihän suomalaiset kykene olemaan ylpeitä omista tavoistaan tai perinteistään. Täälä madellaan ja nöyristellää islamisteja!
- Anonyymi
Ei pitänyt suomenkansaa säälittävänä vaan suomalaisten kansallisylpeyttä kun vertasi sitä norjalaisten kansallisylpeyteen.Kannattais lukea ja ottaa selvää asioista ennen kuin kommentoit
- Anonyymi
Juu, ei jatkoon!
- Anonyymi
Kyllä jatkoon
- Anonyymi
Minusta se olisi Suomen lipun aliarvostusta jos se olisi liehumassa jatkuvasti. Meillä on hyvä systeemi, on liputuspäivät ohjeineen ja sen lisäksi omat perhejuhla liputuksin. En omista lippusalkoa vaikka asun omakotitalossa.
- Anonyymi
Sebu liputtaa Sateenkaarilipulla ja niin pitäisi jokaisen suomalaisen toimia.
- Anonyymi
Mitäpä persu ei vihaisi ja haukkuisi!
- Anonyymi
Lue juttu!
- Anonyymi
Sepäs jännää, että tuen osoittaminen Ukrainalle närästää persuedustajaa
- Anonyymi
Persut on Venäjän ystäviä, persut haluavat, että Ukraina häviää Venäjälle.
- Anonyymi
Mikä ihmeen tuki se on jos lippu liehuu??? Ei mikään vaan on täysin omanitsensä tuomista esille,että katsos miten hyvä ihminen minä nyt olen.Sotakaluston lähettäminen sinne on tukemista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut on Venäjän ystäviä, persut haluavat, että Ukraina häviää Venäjälle.
Lue suomen historiaa niin huomaat mitkä puolueet ja heidän toimijansa ovat aina sinne N-Liittoon ja Venäjälle kumartaneet ja eivät ole persut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen tuki se on jos lippu liehuu??? Ei mikään vaan on täysin omanitsensä tuomista esille,että katsos miten hyvä ihminen minä nyt olen.Sotakaluston lähettäminen sinne on tukemista
Tuo persukansanedustaja juurikin toi itseään julki, että katsokaas, miten hyvä persu minä nyt olen, äänestäkää minua ja kannattakaa persuja vaalit ovat parin vuoden päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo persukansanedustaja juurikin toi itseään julki, että katsokaas, miten hyvä persu minä nyt olen, äänestäkää minua ja kannattakaa persuja vaalit ovat parin vuoden päästä.
Laita korkki kiinni kun tulee niin outoa juttua
- Anonyymi
Suomestakin voisi olla ylpeä jos ei olisi persuja.
- Anonyymi
Ainut puolue suomessa joka ajattelee suomen ja suomalaisten parasta aina ensin niinkuin pitääkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainut puolue suomessa joka ajattelee suomen ja suomalaisten parasta aina ensin niinkuin pitääkin
Heko, heko! Omaa lompakkoaan ne ajattelee!
Turha muuta väittää.
- Anonyymi
Tottahan tuo puhui.Suomessa poliisit vie suomenliput pois "vääriltä" mielenosoittajilta
- Anonyymi
Koska Suomi on EU:n rasistisin maa, jonka hallitusta kutsutaan
kauhukabinettihallitukseksi on pakko Suomen kansalaisena
yrittää pitää matalaa profiilia.- Anonyymi
Höpöhöpö
- Anonyymi
Suomalaisten mielestä persut on säälittäviä.
- Anonyymi
Kerro kysely mistä näin voi päätellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro kysely mistä näin voi päätellä?
Gallupkannatus persuilla 10 rossaa. Pieni säälittävä vähemmistö ovat.
- Anonyymi
Kun muuta asiaa ei oikein ole, niin keksitään sitten sellainen. Yhtään kenenkään tai minkään asemaa ei paranna keskustelut jostakin liputuksesta, mutta Saraa se kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä392955- 632344
- 1742304
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 171375
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221343- 101224
- 221201
- 111194