Mitä lottoatte?
Joko Aisala vihdoin saisi naista?
14
280
Vastaukset
- Anonyymi
Nussinut jo Jannia?
- Anonyymi
Tuskin.
- Anonyymi
Näin olen itsekin tuumaillut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin olen itsekin tuumaillut.
...siis tuuminut että on varmaan nxsasseet.
- Anonyymi
Latvala on liian vanha Jannille.
- Anonyymi
En tiedä kuinka vanha on, mutta näyttää kuusikymppiseltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kuinka vanha on, mutta näyttää kuusikymppiseltä.
Vanhat miehet haisee vanhalle ja ei sellaista tää nainen huoli viereensä sänkyyn 🤧.
- Anonyymi
Aisala ❤️ Serla
- Anonyymi
Fiksut miehet osaavat olla naisenkin kanssa ystäviä ja arvostaa heitä ihmisinä. Erikseen on ne naiset, jotka tarjoavat itseään ja haluavat elää miehen siivellä. Tuskin Latvalalla on puutetta minläänlaisista naisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiksut miehet osaavat olla naisenkin kanssa ystäviä ja arvostaa heitä ihmisinä. Erikseen on ne naiset, jotka tarjoavat itseään ja haluavat elää miehen siivellä. Tuskin Latvalalla on puutetta minläänlaisista naisista.
Näinpä, ja sitten on ne miehet jotka tarjoavat itseään ahkerasti naisille, mutta naiset lähtevät ennenpitkää parempiin suhteisiin. Naisilla on omaa rahaa ja omaisuutta, ei tarvitse roikkua vastentahtoisesti huonossa seurustelusuhteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä, ja sitten on ne miehet jotka tarjoavat itseään ahkerasti naisille, mutta naiset lähtevät ennenpitkää parempiin suhteisiin. Naisilla on omaa rahaa ja omaisuutta, ei tarvitse roikkua vastentahtoisesti huonossa seurustelusuhteessa.
Maisa on Suomen kaunein nainen❤️
Inhoan Latvalaa, koska kehtasi jättää ihanan Maisan ja kehtasipa vielä kertoa totuuksia ihanasta Maisasta.
Maisa on niin ihana, rehellinen, puhdas ja kaunis.
T. Pappa palvelutalosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maisa on Suomen kaunein nainen❤️
Inhoan Latvalaa, koska kehtasi jättää ihanan Maisan ja kehtasipa vielä kertoa totuuksia ihanasta Maisasta.
Maisa on niin ihana, rehellinen, puhdas ja kaunis.
T. Pappa palvelutalosta.Hiihoo, ja Latvalan jättivät monet naiset ennen Maisaa, ja Maisan jälkeen! Voi sitä pikku reppanaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiihoo, ja Latvalan jättivät monet naiset ennen Maisaa, ja Maisan jälkeen! Voi sitä pikku reppanaa.
Latvala on rikas ja komea "reppana". Naisia on jonoksi asti. Kaikki eivät edes kelpaa. 😁👍
Maisa oli Latvalan suurimpia erehdyksiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Latvala on rikas ja komea "reppana". Naisia on jonoksi asti. Kaikki eivät edes kelpaa. 😁👍
Maisa oli Latvalan suurimpia erehdyksiä.Maisa on Suomen kaunein nainen❤️
Lopettakaa Maisan parjaaminen. Minä olen ollut virastossa töissä vanhojen piikojen kanssa. Minä tiedän nämä asiat.
Maisa kelpaisi kaikille papoillekin.
Heräävät jopa kuolleista, kun tuntevat Maisan ihanien isojen rintojen kosketuksen.
T. Pappa palvelutalosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147284
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434634- 753378
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261747Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 351522
- 1431287