Kaisa Juuson johdolla valmistellaan uusia sosiaalihuollon leikkauksia

Anonyymi-ap

Upeetaa taas Loistavaaaaa

Kaisa Juuson johdolla valmistellaan uusia sosiaali­huollon leikkauksia

"Sote|Ministeriö perusti työryhmän etsimään keväällä juuri ennen vaaleja ilmoitettua sadan miljoonan euron säästöä sosiaalihuollosta."

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011369003.html

13

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tuo meitä rikkaita kiinosta, eikö ollut mitään juttua uusista veronkevennyksistä.

• Anonyymi

Lapsilta,vanhuksilta ja vammaisilta on jo viety.Lisää napsitaan niiltä joilla jo ennestään menee huonosti.Rikkaille pitää saada veronkevennyksiä.Kyllähän ne,jotka ovat rahoittaneet hallitusta,vaativat lisää etuja.Eihän ne turhaan ole rahoittaneet vaaleja.Juuso on todella outo ministeri.Ei ole kartalla missä mennään ,mutta koppavaksi on alkanut tuokin hoitsu.

• Anonyymi

Vasemmisto paniikissa.

• Anonyymi

Kaisa Juuso edustaa samaa perussuomalaista naiskauneutta kuin Riikka Purra, Leena Meri, Mari Rantanen jne...
      Siinäkin suhteessa perussuomalaisiin on valikoituneet parhaat arjalaisgeenit omaavat rotuvaliot.

• Anonyymi

Mitä jos kävisit optikolla?

• Anonyymi

Mestarin korkea otsa on todiste perussuomalaisesta yli-ihmisyydestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mestarin korkea otsa on todiste perussuomalaisesta yli-ihmisyydestä.

Mestarin otsa ulottuu takaraivoon.

• Anonyymi

Lopputulos on katastrofi.
      Tyhmä kuin saapas.

• Anonyymi

tällaiset vitun järjestöt vetää rahaa välistä 😠😠😠 walkers 🤣🤣🤣

• Anonyymi

"Sosiaalihuollon palveluvalikoiman uudistaminen”.

Onko niillä joku ihan varta vasten keksimässä termistöä hallituksen toimille?
      Tämä hallitushan ei esim. leikkaa, vaikka Purra saksien kanssa poseerasikin. Tämä hallitus sopeuttaa, kannustaa ja aikaan saa valtavia dynaamisia vaikutuksia, esim joukkoirtisanomiset ja konkurssiaallon.

Ps. Olen ollut huomaavinani, että vaikka Purra muuta joskus kertoi, voimme sittenkin elää velaksi, tämä hallitus ottaa ennätysmääriä uutta velkaa..

• Anonyymi

Riikka Purra:

Me emme ole nostaneet ALV:a, me olemme laskeneet sitä.

• Anonyymi

88bersujen uudistukset=kurjistuksia ja takapakkia kehityksessä

• Anonyymi

Nyt viedään lastensuojelusta, jolla on muutenkin liian vähän resursseja.
      Eikö aikuisten kuulu olla lapsen puolella ? Lapsi ei pysty itseään
      puolustamaan ?
      PS on myös lapsivihamielinen puolue.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2121
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1399
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1366
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      370
      1233
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      927
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      161
      819
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      796
    8. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      716
    9. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      712
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      665
    Aihe