Upeetaa taas Loistavaaaaa
Kaisa Juuson johdolla valmistellaan uusia sosiaalihuollon leikkauksia
"Sote|Ministeriö perusti työryhmän etsimään keväällä juuri ennen vaaleja ilmoitettua sadan miljoonan euron säästöä sosiaalihuollosta."
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011369003.html
Kaisa Juuson johdolla valmistellaan uusia sosiaalihuollon leikkauksia
13
161
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuo meitä rikkaita kiinosta, eikö ollut mitään juttua uusista veronkevennyksistä.
- Anonyymi
Lapsilta,vanhuksilta ja vammaisilta on jo viety.Lisää napsitaan niiltä joilla jo ennestään menee huonosti.Rikkaille pitää saada veronkevennyksiä.Kyllähän ne,jotka ovat rahoittaneet hallitusta,vaativat lisää etuja.Eihän ne turhaan ole rahoittaneet vaaleja.Juuso on todella outo ministeri.Ei ole kartalla missä mennään ,mutta koppavaksi on alkanut tuokin hoitsu.
- Anonyymi
Vasemmisto paniikissa.
- Anonyymi
Kaisa Juuso edustaa samaa perussuomalaista naiskauneutta kuin Riikka Purra, Leena Meri, Mari Rantanen jne...
Siinäkin suhteessa perussuomalaisiin on valikoituneet parhaat arjalaisgeenit omaavat rotuvaliot.- Anonyymi
Mitä jos kävisit optikolla?
- Anonyymi
Mestarin korkea otsa on todiste perussuomalaisesta yli-ihmisyydestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mestarin korkea otsa on todiste perussuomalaisesta yli-ihmisyydestä.
Mestarin otsa ulottuu takaraivoon.
- Anonyymi
Lopputulos on katastrofi.
Tyhmä kuin saapas. - Anonyymi
tällaiset vitun järjestöt vetää rahaa välistä 😠😠😠 walkers 🤣🤣🤣
- Anonyymi
"Sosiaalihuollon palveluvalikoiman uudistaminen”.
Onko niillä joku ihan varta vasten keksimässä termistöä hallituksen toimille?
Tämä hallitushan ei esim. leikkaa, vaikka Purra saksien kanssa poseerasikin. Tämä hallitus sopeuttaa, kannustaa ja aikaan saa valtavia dynaamisia vaikutuksia, esim joukkoirtisanomiset ja konkurssiaallon.
Ps. Olen ollut huomaavinani, että vaikka Purra muuta joskus kertoi, voimme sittenkin elää velaksi, tämä hallitus ottaa ennätysmääriä uutta velkaa..- Anonyymi
Riikka Purra:
Me emme ole nostaneet ALV:a, me olemme laskeneet sitä. - Anonyymi
88bersujen uudistukset=kurjistuksia ja takapakkia kehityksessä
- Anonyymi
Nyt viedään lastensuojelusta, jolla on muutenkin liian vähän resursseja.
Eikö aikuisten kuulu olla lapsen puolella ? Lapsi ei pysty itseään
puolustamaan ?
PS on myös lapsivihamielinen puolue.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432121Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151399Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141366Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3701233Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21927Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist161819Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19796Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57716- 75712
Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101665