Vaikea olla sellaisen kanssa.
En ikävöi kaksisuuntaista
15
301
Vastaukset
- Anonyymi
Juokse karkuun vaan.
- Anonyymi
Taasko se alkaa
- Anonyymi
Kuka haluaisi
- Anonyymi
Hauku vaan
- Anonyymi
Ja mä en v'ttumaisia ihmisiä, jotka lyö lyötyä
- Anonyymi
Sinäkö et ole. Miksi kirjoitat täällä valehtelemassa sen sijaan että tekisit muuta??
- Anonyymi
En olekaan sellainen. Naiselta
- Anonyymi
Tiedän. Mieheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän. Mieheltä.
❤️❤️ sivusta
- Anonyymi
Mulla ei olla sellaista diagnoosia, vaikka mielelläsi olisit sellaisen mulle diagnosoinutkin. Et tunne minua.
- Anonyymi
En todellakaan ole, mut en mä hänen diagnostiikkaansa tiedä. Rakas on jokatapauksessa.
- Anonyymi
Kaksisuuntaisetkin ovat ihmisiä. Kaikilla on omanlaisensa mielenterveys. Sinullakin ap.
- Anonyymi
Sä et edes tunne mua, etkä tiedä millainen oon oikeesti. Oisit nyt ees kertonut kuka sä mahdat edes olla kun on loukattava tollei.
- Anonyymi
En mielestäni loukannut. Puolustan ihmisiä,joiden arvoa jollaintavalla aliarvioidaan.
- Anonyymi
Te ette nyt kestä ketään ihmisiä muutenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753047Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556