Nimittäin huomaa palstalla selkeästi että Eloisan MT-palvelut on kesälomalla!
Kyllä huomaa,,,
11
1000
Vastaukset
- Anonyymi
Etkös sinä ole MT niuvassa. Niin miksi eloisalle yrität yhteyttä ottaa?
- Anonyymi
Vissiin vetelet viimeisiä kun olet AP joka aloittaa kaikki ketjut😂😂pitkillä lomilla kerkee käydä "lataamossa" 😂
- Anonyymi
Kuten arvasinkin osui ja upposi kuten tarkoitinki!!!
- Anonyymi
Laita kääpä jo se korkki kiini ja pie pieni loma myös täältä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita kääpä jo se korkki kiini ja pie pieni loma myös täältä!!
Uuvatteja on hauska ärsyttää kun ottavat itseensä kovin helposti,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuvatteja on hauska ärsyttää kun ottavat itseensä kovin helposti,,,
Ainut uuvatti täällä olet sinä. Syntynyt ilmeisesti ilman aivoja.
- Anonyymi
Paikat ne mitään lomalla ole vaan annettu väärät lääkkeet ja osa on muuten vaa vapaalla jalalla!!
- Anonyymi
TopTen lista Kevään/kesän suosituimmists vastausviesteistä,,,
Kyllä, Joo, Saa, Hyvä, Tulisi, Saa Nähdä, Ajaisi, Ajaa ja Tehdään
Ankaran seulonnan jälkeen suosituin kolmikko oli Saa, Joo ja Kyllä ja ehdottomasti suosituin vastausviesti oli Saa!!!
Suosituimpia aiheita oli Linja-autot, Junat, Laivat sekä Tulevat Kaupat, voittivat lukumäärällisesti ylivoimaisesti tura-aloitukset,,,
Raatia eritoten miellytti yleisimpien aiheiden vastaajien lyhyet ytimekkäät vastaukset, Saa, Joo ja Kyllä!!! - Anonyymi
Tekköökö eloisa hiivasyylän poistoja hartioiden välistä?
- Anonyymi
Tekköö tekköö ja hiivat uuteen taikinajuureen jotta on leipee ja ruista ranteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181