En tiedä, kuinka kauan jaksan enää, kertoo työtön työnhakija – rekrytoijat kohtaavat aiempaa karumman todellisuuden
Esimerkiksi Uudellamaalla useampi kuin joka kymmenes työikäinen oli toukokuussa työtön työnhakija. Eniten heitä on Vantaalla.
En tiedä, kuinka kauan jaksan enää, kertoo työtön työnhakija rekrytoijat kohtaavat aiempaa karumma
13
161
Vastaukset
- Anonyymi
Uallitustahannse ei kiinnosta
Hallitusmonmeikkaiya varten
Köyhä joka maksaa kokolystinmveroissaan - Anonyymi
Äärioikeisto vain riemuitsee, kun "luusereilla" menee huonosti. Hymy hyytyy vasta, kun itse jää työttömäksi tai menee konkurssiin.
- Anonyymi
Tuollaisella luuseriksi leimaamisella lähinnä on haluttu piilottaa työttömyyden kasvot ja siirtää siitä vastuu työttömäksi joutuneille. Tuo on puhtaasti ollut ja on maton alle ongelmia lakaisua ja vastuun pakoilua.
https://yle.fi/a/74-20171975
- Anonyymi
Hallitus ei välitä.Elävät kun siat pellossa.Ilmaiset liput festareille,viinat,kemut ym.Kansa maksaa!Hyvinsyöneet porsaat palaavat syksyllä töihin lomailtuaan etelässä.On se sitten kiva niillä tehdä lisää leikkauksia ja vittuilla niille joilla ei ole edes työtä!
Olemme kommunismin ja sosialismin vankeja. Vasemmisto ja ay mafia haluavat pitää huolen siitä, ettei elintasoa saada nousemaan.
Palkat pitäisi määrittää uudelleen jotta kilpailukykymme pääsisi nousuun, Kun työttömyys kasvaa jollain alalla niin sen alan palkkojen pitäisi laskea alemmas. Nyt kun taitaa tuota vikaa olla yleisesti niin kaikkien palkojen pitäisi laskea. Se auttaisi nostamaan kilpailukykyä ja saisi vauhtia tuotantoon joka taas merkitsisi uusia työpaikkoja. Kun ay mafia vaatii palkan korotuksia niin sen pitäisi huolehtia myös siitä, että sen "orjat" myös vastaavasti lisäävät tuottavuuttaan. Eihän tyhjästä pidä maksaa mitään!- Anonyymi
No ihan viime aikoina uutisoitu paljonkin kuinka yrityksiä tänä vuonna ennätyksellisesti lopetettu hallitusti tai konkkaan menneet. Kyse siis yrityksistä joiden toiminnan edellytys on maksavat asiakkaat eli ostovoima. Kaiken takana nykyinen hallitus toimineen.
- Anonyymi
Olemme juuri noin kuten sanoit. Nykyinen hallitus kokoomuskommareineen tuhoaa Suomen.
Sinä ilmeisesti teini. Mutta minä muistan ajan ennen kokoomuskommareita. Kokoomusta ei olisi pitänyt koskaan päästään hallituksiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme juuri noin kuten sanoit. Nykyinen hallitus kokoomuskommareineen tuhoaa Suomen.
Sinä ilmeisesti teini. Mutta minä muistan ajan ennen kokoomuskommareita. Kokoomusta ei olisi pitänyt koskaan päästään hallituksiin.Samaa mieltä. Pistää palkansaajat liriin ja kuppaa rahat rikkaille. Kansakunnan edunajon tilalle on iskostunut ahneus ja räikeä röyhkeys . Kansalaisten yleisestä hyvinvoinnista ja toimeentulo mahdollisuuksista huolehtimisen on arvona syrjäyttänyt raha, joka menee ylitse ihmis arvojen päätöksenteossa. Yleinen piittaamattomuus kansakunnan omita asioita on vallalla ja tuossa suhteessa päättäjien paistattelu valokeilassa kansainvälisillä areenoilla on noussut kansallisesti harjoitettavan kansainvälisen politiikan itseisarvoksi ,maan edun valvomisen sijaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ilmeisesti teini. Mutta minä muistan ajan ennen kokoomuskommareita. Kokoomusta ei olisi pitänyt koskaan päästään hallituksiin.Urkki UKK piti henk koht huolen siitä ettei kokoomus päässyt tekemään tuhotöitäään
- Anonyymi
Missä on toimet jotta saadaan kuvat 1oo ooouuta työpaikkaa
Ei kiinnosta yhtään hallitusta ja Urpo. Lupausten pitäminen samoin vale perutaan ei puhu asiasta mitään
- Anonyymi
ja orpon mulkku syyllistää työttömiä lusmuiks ja likkaa tuista.. voi voi ..mene töihin.
Milläs meet jossei ole töitä!!! ja sit rankaistaa ja pitää koittaa selvitä 3 sataa kuukaus..
Hallitus paskonu työmarkkinat maahanmuuttajilla.
Ei niitä töitä ole maahanmuuttajillekkaa.
Suomalist häädetää kaupungin vuokra-asunnoista jotka annetaan mersuilla ajaville matuille..
Tuntuu olevan eri säännöt kaupungin asuntojen tulorajoissa.
Lisää muslimeja päättäviin virkoihin.- Anonyymi
Maahanmuuttajia on turha syyttää päättäjien virheistä. Maahanmuuttajat on hyvin
työllistyneet rasismista huolimatta.
"Mersuilla" ajavat maahanmuuttajat ??? Melkoista puppua.
Tiedätkö, että maahanmuuttajilla on suhteellisesti enemmän omia yrityksiä
kuin muilla ? Ehkä on pakko perustaa yritys, jos ei rasismin takia oteta töihin ?
Mersuja saa muuten liisatakin.
Hallitus itse keksi häätömekanismin. Kymmenet tuhannet suomalaiset häädettiin
kodeistaan. Piti hankkia halvempi asunto ? Mistä niitä löytää jos aikoo pysyä
paikkakunnalla, jossa on töitäkin.
- Anonyymi
TE-Roponen on todellisuutta.
T:niceparat
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432121Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151399Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141366Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3701233Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21927Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist161819Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19796Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57716- 75712
Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101665