Tekis mieli huitaista luudalla. Pestä ja lingota. Tai mitä niitä nyt on.
Vanha koira ei kuulemma opi uusia temppuja. Ehkä pitäs hankkia nuori.
Tökerö perskärpänen
17
268
Vastaukset
- Anonyymi
Kyrös koskelta varmasti löydät koppalakkeines ittelles parempaa tekemistä.
- Anonyymi
Ajattelin enemmän saaristoon mennä, vaikka Velkualle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin enemmän saaristoon mennä, vaikka Velkualle
Hukuta ne omat murhees ja velkas mihin lystäät, mut älä toisten nurkkiin tuu himmailee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hukuta ne omat murhees ja velkas mihin lystäät, mut älä toisten nurkkiin tuu himmailee.
Omissa nurkissani ihan
- Anonyymi
Ikävä on kuitennii 😉
- Anonyymi
Jos 'Hän' ni todellakin.
- Anonyymi
No ei kun se on ikävä ett hän käyttäytyy niin kun voisi käyttäytyä toisinkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos 'Hän' ni todellakin.
Miehestäkö kyse?
- Anonyymi
Kärpänen on koko eläinkunnan taitavinn lentäjä. Ei ole mitään tapaa millä kärpänen ei osaisi entää. Kärpäset saa tosi vähän kunnioitusta.
- Anonyymi
Minä olin lentäjän poika -laulu on sävelletty kärpäsille.
- Anonyymi
En kyllä ymmärrä kummankaan käyttäytymistä...
- Anonyymi
Sanonpahan vaan: "vaan"
- Anonyymi
Supisuomalainen lupaa oppia mitä vaan. Ainakin Hänen puukenkähuumoria, josta meikä saa persuksille tämän tästä.
- Anonyymi
Saippualla pitäis suunsa pestä
- Anonyymi
Höpöhöpö. Vaikka kikkaillaan ja vitsaillaan, aina haluan halata ja antaa tunteen että toisesta tykätään.
- Anonyymi
Remmiin kii laittaisin...
- Anonyymi
Oppiipahan olemaan.. :-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as973664Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna303180- 583145
- 612935
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)632788Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642750On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632484Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802301- 452152
- 692148