Onko kokemusta https://www.suomirahoitus.fi/ lainojen vertailusta?
Sivuston mukaan voisi yhdistää vanhat lainat. Miten tuo yhdistäminen lainojen yhdistäminen toimii? Pitääkö tuonne kertoa kaikki vanhat lainat, en haluaisi kertoa niitä noille.
Suomirahoitus lainojen vertailu
3
221
Vastaukset 3
- Anonyymi
Pysyisin erossa lainavertailupalveluista, ellet ole yksinäinen ja kaipaa lisää sähköposteja ja tekstiviestejä. Mutta eipä kai lainoja itse tarvitse kertoa, eiköhän jokseenkin kaikki jo löydy positiivisestä luottorekisteristä, jonka varmasti tarkastavat.
- Anonyymi
Yllä oleva on sivuston kehittäjän oma mainos.
Voit hakea lainan yhdistämistä suoraan rahoittajalta. Tällaiset palvelusivut keräävät vain yksityisiä tietojasi. Kaikki rahoittajat käyttävät nykyään positiivista luottorekisteriä, johon on kirjattu 12 kk:n tulosi ja kaikki velkasi.
Yhdistelylainan saanti on nykyään tosi vaikeata. Tosin jos sinulla on pitkäaikainen työpaikka ja vankat tulot, ei haittaa vaikka olisit boheemi raha-asioissa: saat kyllä silloin järjestelylainaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393988- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei279844- 77738
- 82726
- 71691
- 50655
- 37646
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 44607