Onko kokemusta https://www.suomirahoitus.fi/ lainojen vertailusta?
Sivuston mukaan voisi yhdistää vanhat lainat. Miten tuo yhdistäminen lainojen yhdistäminen toimii? Pitääkö tuonne kertoa kaikki vanhat lainat, en haluaisi kertoa niitä noille.
Suomirahoitus lainojen vertailu
2
156
Vastaukset
- Anonyymi
Pysyisin erossa lainavertailupalveluista, ellet ole yksinäinen ja kaipaa lisää sähköposteja ja tekstiviestejä. Mutta eipä kai lainoja itse tarvitse kertoa, eiköhän jokseenkin kaikki jo löydy positiivisestä luottorekisteristä, jonka varmasti tarkastavat.
- Anonyymi
Yllä oleva on sivuston kehittäjän oma mainos.
Voit hakea lainan yhdistämistä suoraan rahoittajalta. Tällaiset palvelusivut keräävät vain yksityisiä tietojasi. Kaikki rahoittajat käyttävät nykyään positiivista luottorekisteriä, johon on kirjattu 12 kk:n tulosi ja kaikki velkasi.
Yhdistelylainan saanti on nykyään tosi vaikeata. Tosin jos sinulla on pitkäaikainen työpaikka ja vankat tulot, ei haittaa vaikka olisit boheemi raha-asioissa: saat kyllä silloin järjestelylainaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372340
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361276- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan57582