ja luulen että nainen pidät siitä, että stalkkaan sinua. Muuten et antaisi itsetuntoani hiveleviä merkkejä.
Olen stalkkeri ukko
24
427
Vastaukset
- Anonyymi
Millaisia merkkejä, anna muutama esimerkki 🤔
- Anonyymi
En anna, ettei tunnistajat tunnista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En anna, ettei tunnistajat tunnista.
Tai no facebookilla kikkailee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai no facebookilla kikkailee.
Miten Facebookissa kikkaillaan?🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Profiilinsa tulee hakiessa esiin sen mukaan miten kohtelen häntä. Nyt meillä on muutaman päivän ajan mennyt hyvin ja pääsen katsomaan profiilikuvaansa. Toisella tunnuksella hakiessa ei tule ollenkaan esiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa sinä muiden sosiaalista mediaa päivystävä verkkorikollinen tästä lisää esim juuri tähän palstaäijän monologiin
- Anonyymi
En pidä siitä. Siksi pakenen.
- Anonyymi
Olkiukko sinä olet
- Anonyymi
Meinaatko sitä, joka aina Ruotsissa poltetaan salaa joulun aikaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko sitä, joka aina Ruotsissa poltetaan salaa joulun aikaan?
Heh olisko pukki
- Anonyymi
Jos olen sanonut ääneen rakastavani sinua ja nimelläsi yksin ollessani,kotonani sehän on selvä.
Älylaitteet kuuntelee.
Ei mustille miehille tämä.- Anonyymi
...Heikkona hetkenä olen saattanut "pikkusen"arvostella sinua.
Ei mustille miehille eikä pitkille,niitä haukun kyllä jatkuvasti ja sitä yhtä naista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Heikkona hetkenä olen saattanut "pikkusen"arvostella sinua.
Ei mustille miehille eikä pitkille,niitä haukun kyllä jatkuvasti ja sitä yhtä naista.Kiitos kun palstasetä täsmensit erittäin uskottavasti, että keitä rajaat erittäin vakavien haukkujesi sisä- tai ulkopuolelle
- Anonyymi
🙂🙂🙂
- Anonyymi
Suurin osa ihmisistä on sinun kaltaisia. Minulle tuli bussissa juttelemaan mies joka tiesi minut ja selvisi, että olemme olleet samassa koulussa, ei ollut edes rinnakkais luokalla vaan vuotta tai paria ylempänä. Muisti minut nimeltäkin ja tiesi minusta asioita ja minä olin että kuka sinä olet? Olen se oppilas jolle kukaan ei puhunut ikinä mitään, ruokalassa kaikki muut istui aina toiselle puolelle ruokalaa missä minä istuin ja tästä syystä olin vähän ihmeissäni millainen julkkis olen. Näköjään kaikki tuntee todellakin apinan mutta apina ei ketään.
- Anonyymi
Joskus syrjinnän kohteeksi joutuu ne ketkä on suosikki narsisti oppilaiden tiellä(vaarantaa hänen mielestään hänen suosion).
- Anonyymi
Onko tämä palstasetä taas joku fantasia teinitytöstä bussissa tai bussipysäkillä?
- Anonyymi
Tämä ei liity mitenkään ketjun aiheeseen siitä, kuinka tuntemani ihminen lähettää minulle merkkejä, vaikka viimeksi yhteyttä ottaessa tunnelma oli kylmää kuin jää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä palstasetä taas joku fantasia teinitytöstä bussissa tai bussipysäkillä?
Olette hakoteillä.
- Anonyymi
Tiedän, et stalkkaat mua ja se ei haittaa mua sitten niin yhtään rakas.❤️
- Anonyymi
Ihanaa että saan stalkkaa ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa että saan stalkkaa ❤️
❤️
- Anonyymi
Sairas.
- Anonyymi
Tattis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082