Aikoina oikeen jaksanut ees panostaa mun ulkonäköön ku ollut niin huonovointinen 😢😧 että anteeks jos näytän rumalta, haluaisin näyttää silmissäsi kauniilta 🥺❤️
Mä en ole viime
27
482
Vastaukset
- Anonyymi
Low profile ist gut, jah?
- Anonyymi
Ihan miten sinä yhtä huonoitsetuntoinen mies kuin aapeekin haluat tämän kellariteatterin ymmärtää
- Anonyymi
Helpottaisko jos tulisin käymään.
- Anonyymi
Siis oliko tuossa aloituksessa nimi ja osoite?
- Anonyymi
Tuoksutellaan rauhassa bensaa pieni hetkinen, nuuh!
https://m.youtube.com/watch?v=PeMUtqwQoE4- Anonyymi
...mulla auttaa jos on liikaa imelyyksiä ympäristötekijöissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...mulla auttaa jos on liikaa imelyyksiä ympäristötekijöissä.
Ootko pyromaani?
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko pyromaani?
-sivustaOletko itse? Sivusta, teen profiilia viranomaisille vaihtoehtoisista totuuksista, sillä olen ymmärtänyt että se on mahdollista Suomessa
- Anonyymi
Sinä näytät hänen silmissä kauniilta vaikka uisit paskassa.
Hän ehkä voi sanoa, että : Oliko pakko mennä sinne paskaan uimaan.- Anonyymi
En oo ap, mut useemmat festarit mutalillussa ryvenneenä voin ihan rehellisesti sanoa että kyllä se oli pakko. Muuten ois jääny tunnelmasta ♥️
- Anonyymi
Oletko unohtanut yliherkkyyksistä kärsivät.Vaikka kuinka rakastaa toista voi olla tämän ihmisen jolkekkin jutulle yliherkkä=oikeasti tulee ruumiillisia oireita mitkä aiheuttaa tietenkin ongelmaa kummallekkin.Itselläni ei ole kylläkään,epäilen kaivatulla olevan tätä.En voi lähestyä häntä tämän vuoksi.En halua hänelle huonoa oloa.Olen nainen hän mies.
- Anonyymi
Itse jään kiinni kaivattuni silmiin ja hymyyn niin pahasti etten kyllä edes kiinnitä huomiota mihkään muuhun. :D
- Anonyymi
☺️😘💖🤩🤗
- Anonyymi
Parannan sut tällä etähalauksella.
- Anonyymi
Kiitos, kuka oletkaan. Nyt minäkin käperryn peiton mutkaan ja nukahdan kuvitellen, että eräs ihana ihminen pitää minua halauksessaan 🤗 Olen turvassa ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, kuka oletkaan. Nyt minäkin käperryn peiton mutkaan ja nukahdan kuvitellen, että eräs ihana ihminen pitää minua halauksessaan 🤗 Olen turvassa ❤️
Onko pitkäkin suunnitelma pysyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoinhan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mysteeristä.
- Anonyymi
Ihana, kiitos 🤗❤️
- Anonyymi
Ihan täyttä puppua olet ihana ja kaunis aina!! Halataan vielä tässä nyt pitää yrittää nukkua.
- Anonyymi
❤️😉🤗🔥
- Anonyymi
kampaajalla hyvä hiustyyli ja, muutama hyvä kasvovoide, sheivaa, sokeroi joskus. muuta ei perus hyvään tarvita. eikä tarvii nähdä vaivaa paljoa. Osta klassisia vaatteita. ja kun ikää tulee rasvaa vielä enemmän, juo vettä ja syö myös kasviksia ja vitamiinejä. jotain liikuntaa viikoittain. helppo juttu, minä voin joskus lähettää hyviä ajatuksia.
- Anonyymi
Aika herkkää aloittajasetä kirjoitti ideoita itselleen huoltoremontista
- Anonyymi
Mulla taitaa olla jokin sairaus, täytyy mennä tutkimuksiin. Luulen että joku autoimmuunisairaus, vissiin joko reuma tai kilpirauhas juttuja. Tai sitten ihan vaan alhaiset ferritiini tasot, kait sekin voi aiheuttaa jos minkälaisia oireita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla taitaa olla jokin sairaus, täytyy mennä tutkimuksiin. Luulen että joku autoimmuunisairaus, vissiin joko reuma tai kilpirauhas juttuja. Tai sitten ihan vaan alhaiset ferritiini tasot, kait sekin voi aiheuttaa jos minkälaisia oireita.
Tarkoitatko palstaäijä sitä, että ei jaksa edes tukkaa kammata?
- Anonyymi
En laita kemikaaleja iholleni. Rasvat käytän sisäisesti. Jos iho pahasti pääsee silti kuivumaan jostain kohtaa, laitan jotain luonnollista rasvaa tai öljyä siihen. Sellaista, jota voisin syödä. - en ap
- Anonyymi
Kuulostaapa stressaavalta.
Mun vinkit: pesulle, pisulle ja sänkyyn
(mielellään ei yksin) 😂
🤗🤭❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556