Mä en ole viime

Anonyymi-ap

Aikoina oikeen jaksanut ees panostaa mun ulkonäköön ku ollut niin huonovointinen 😢😧 että anteeks jos näytän rumalta, haluaisin näyttää silmissäsi kauniilta 🥺❤️

27

482

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Low profile ist gut, jah?

• Anonyymi

Ihan miten sinä yhtä huonoitsetuntoinen mies kuin aapeekin haluat tämän kellariteatterin ymmärtää

• Anonyymi

Helpottaisko jos tulisin käymään.

• Anonyymi

Siis oliko tuossa aloituksessa nimi ja osoite?

• Anonyymi
      • Anonyymi

...mulla auttaa jos on liikaa imelyyksiä ympäristötekijöissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...mulla auttaa jos on liikaa imelyyksiä ympäristötekijöissä.

Ootko pyromaani?
        -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko pyromaani?
        -sivusta

Oletko itse? Sivusta, teen profiilia viranomaisille vaihtoehtoisista totuuksista, sillä olen ymmärtänyt että se on mahdollista Suomessa

• Anonyymi

Sinä näytät hänen silmissä kauniilta vaikka uisit paskassa.
      Hän ehkä voi sanoa, että : Oliko pakko mennä sinne paskaan uimaan.

• Anonyymi

En oo ap, mut useemmat festarit mutalillussa ryvenneenä voin ihan rehellisesti sanoa että kyllä se oli pakko. Muuten ois jääny tunnelmasta ♥️

• Anonyymi

Oletko unohtanut yliherkkyyksistä kärsivät.Vaikka kuinka rakastaa toista voi olla tämän ihmisen jolkekkin jutulle yliherkkä=oikeasti tulee ruumiillisia oireita mitkä aiheuttaa tietenkin ongelmaa kummallekkin.Itselläni ei ole kylläkään,epäilen kaivatulla olevan tätä.En voi lähestyä häntä tämän vuoksi.En halua hänelle huonoa oloa.Olen nainen hän mies.

• Anonyymi

Itse jään kiinni kaivattuni silmiin ja hymyyn niin pahasti etten kyllä edes kiinnitä huomiota mihkään muuhun. :D

• Anonyymi

☺️😘💖🤩🤗

• Anonyymi

Parannan sut tällä etähalauksella.

• Anonyymi

Kiitos, kuka oletkaan. Nyt minäkin käperryn peiton mutkaan ja nukahdan kuvitellen, että eräs ihana ihminen pitää minua halauksessaan 🤗 Olen turvassa ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, kuka oletkaan. Nyt minäkin käperryn peiton mutkaan ja nukahdan kuvitellen, että eräs ihana ihminen pitää minua halauksessaan 🤗 Olen turvassa ❤️

Onko pitkäkin suunnitelma pysyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoinhan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mysteeristä.

• Anonyymi

Ihana, kiitos 🤗❤️

• Anonyymi

Ihan täyttä puppua olet ihana ja kaunis aina!! Halataan vielä tässä nyt pitää yrittää nukkua.

• Anonyymi

❤️😉🤗🔥

• Anonyymi

kampaajalla hyvä hiustyyli ja, muutama hyvä kasvovoide, sheivaa, sokeroi joskus. muuta ei perus hyvään tarvita. eikä tarvii nähdä vaivaa paljoa. Osta klassisia vaatteita. ja kun ikää tulee rasvaa vielä enemmän, juo vettä ja syö myös kasviksia ja vitamiinejä. jotain liikuntaa viikoittain. helppo juttu, minä voin joskus lähettää hyviä ajatuksia.

• Anonyymi

Aika herkkää aloittajasetä kirjoitti ideoita itselleen huoltoremontista

• Anonyymi

Mulla taitaa olla jokin sairaus, täytyy mennä tutkimuksiin. Luulen että joku autoimmuunisairaus, vissiin joko reuma tai kilpirauhas juttuja. Tai sitten ihan vaan alhaiset ferritiini tasot, kait sekin voi aiheuttaa jos minkälaisia oireita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla taitaa olla jokin sairaus, täytyy mennä tutkimuksiin. Luulen että joku autoimmuunisairaus, vissiin joko reuma tai kilpirauhas juttuja. Tai sitten ihan vaan alhaiset ferritiini tasot, kait sekin voi aiheuttaa jos minkälaisia oireita.

Tarkoitatko palstaäijä sitä, että ei jaksa edes tukkaa kammata?

• Anonyymi

En laita kemikaaleja iholleni. Rasvat käytän sisäisesti. Jos iho pahasti pääsee silti kuivumaan jostain kohtaa, laitan jotain luonnollista rasvaa tai öljyä siihen. Sellaista, jota voisin syödä. - en ap

• Anonyymi

Kuulostaapa stressaavalta.
        Mun vinkit: pesulle, pisulle ja sänkyyn
        (mielellään ei yksin) 😂

🤗🤭❤️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3149
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3037
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2902
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2574
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      43
      2088
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1657
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1629
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1610
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe