Miksi en ole mustasukkainen miehestäni? Eilen hämmästyin siitä että toivoisin hänen löytävän jonkun, jonka kanssa hän olisi onnellinen. Olenko jo luovuttanut meidän suhteemme?
En ole mustasukkainen
Anonyymi-ap
5
580
Vastaukset
- Anonyymi
Haluat päästä itse vaihtamaan? On myös sellainen välimuoto olemassa, että käyt vain nauttimassa seurastani ja palaat miehesi luokse. Pureksit sitten asiaa miltä tuntuu,
- Anonyymi
Olet urpo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet urpo.
En ole. Ketähän antaa omalle lapselleen nimeksi Urpo? Usein vanhemmat antaa lapsilleen typeriä nimiä ja sitten ne joutuu sen takia kiusatuksi.
- Anonyymi
Oon ihan liian ylimielinen ollakseni oikeasti mustasukkainen kenestäkään. Ainoa mitä olen oikeasti niin olen utelias ja vttumainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805