miehen lähettämän videon jossa kamera kuvaa miehen alapäätä kun mies näyttelee isoa kaluaan ja masturboi. Kun mies sitten laukeaa niin spermaa tulee paljon, kalu ruiskauttelee spermaa pitkissä kaarissa kaarissa ja ruiskauksia tulee kaikkiaan 11 kertaa viimeisimmät muutamat ruiskaukse ovat heikompia. Olen hiukan bi-utelias ja kun katsoin niitä spermasuihkuja niin välitön ajatus oli että haluaisin ottaa sen kalun suuhuni ja saada jokaisen spermaruiskauksen suuhuni ja niellä ne nauttien. Ensimmäisten ruiskausten lentäessä refleksimäinen ajatukseni oli että ei ei lattialle sitä spermaa, se menee hukkaan vaan kaikki minulle suuhun. En tiedä onko minulla mahdollisuuksia saada tavata tuo mies naisystäväni kautta/ kanssa ja kokeilla kolmen kimppaa. Olisi mukava saada tavata runsas-spermainen mies ja saada mieheltä spermaa mielummin vaikka useampaan kertaan.
Haluan antaa miehelle suuseksiä, panot ei ehkä ole minun juttu, ainoastaan imeminen komeaa kalua.
Monta ruiskausta
10
867
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittamastani tarinasta jäi pois pätkä tekstiä: Tuttava nainen näytti minulle videon jossa hänen tuttu mies masturboi..
Terveisin,
Aloittaja Anonyymi - Anonyymi
Harvinaista mut upeeta kun mieheltä tulee kunnolla ja paineella paljon. Meil oli muijaani nussimassa sellane sonni. M58
- Anonyymi00006
Multa tulee usein se 10-12 raiskausta. Nuorempana tuli vielä enemmän. Joku sanoi joskus että tulee enemmän kuin pystyy nielemään 🙂 M52
- Anonyymi00007
Ruiskausta siis 😁
- Anonyymi00008
Kiihottavaa kun tulee paljon.
- Anonyymi00009
Haluan nähdä kyrvän ruiskauset, tekisin kädellä, kiihottavaa nähdä sykkivä kyrpä,sperma ruiskii. Haaveilen ja runkkaan, pian ruiskasen spermat.
- Anonyymi00010
Noin kerran viikossa käyn salaa yhden kaverini 2åv pojan luona imemässä, kaverilla on ihanan kova n.15/4 just suuhuni sopiva kulli, kaunis iso sileä terska joka on tosi herkkä ja laukeaa nopsaan jos en malta imeä ensin pidempään hellästi.
Sitten kun se laukeaa niin sitä spermaa riittää, tulee varmaan yli 10 ruiskautusta enkä todellakaan ehdi kaikkea niellä vaan osa valuu suustani ja lentää päälleni.- Anonyymi00011
20v kundi 👍
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
20v kundi 👍
Maistuis mulleki, missäpäi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens1203521EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt2202527Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul2141965Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta491792Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b521177Tulen hulluksi hänestä
Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu67997Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva18885- 109879
Koulussa puukotus
Tapuli kaupungissa, ollaanhan me maailman onnellisin kansa. Voi puhäjysäys.. millä mittarilla onnellisuus on mitattu,, p26811Ensimmäinen kuukausi palkatatta
Siis ei jumankauta näitä kokoomuksen ehdoituksia. Nytkin joku Otto Meri ehdoittaa, että ensimmäinen kuukausi pitäisi ty71767