Hotelli Punkaharju tarvitsee kipeästi osaavaa pyörittäjää. Kun kerran nyt Kare Tikka on päättänyt siirtyä siirtyy taka-alalle, tarvitaan uusia kykyjä. Helsingin hotellibusineksessa kannuksensa ansainnut mäkisuksimies Samppa Lajunen voisi astua kehiin ja tulla antamaan viimeisen silauksen Punkaharjun hotelliin. Samppa toisi mukanaan ripauksen ehtaa Ultraluxusta.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8344c5a2-590b-4172-bf58-457dbb39bc83
Samppa Lajunen tulossa pyörittämään Hotelli Punkaharjua ?
17
258
Vastaukset
- Anonyymi
Viimeisen silauksen? Tarkoitatko viimeisen naulan arkkuun, viimeiset mullat päälle?
- Anonyymi
Lajunen on taitava porsastelemaan toiseten rahoilla. Kyllä Savonlinnaan yksi koijari aina mahtuu ...
- Anonyymi
On se koululaitos huonossa hapessa kun ei osata enää edes suomenkieltä!!!
Artikkelissa lukee "vetovastuun ottavat keittiömestari Ilkka Lääveri ja Huono äiti-brändistä tuttu Sari Helin",,,- Anonyymi
ja aloituksessahan lukee ”… Samppa Lajunen voisi astua kehiin ja tulla antamaan viimeisen silauksen …”
Luetun tekstin ymmärrys hakusessa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja aloituksessahan lukee ”… Samppa Lajunen voisi astua kehiin ja tulla antamaan viimeisen silauksen …”
Luetun tekstin ymmärrys hakusessa?Lukeeko aloituksen artikkelissa Samppa Lajunsesta yhtään mitään???
Aloitus on jonkun PöljäPenikan omia mielikuvitus juttuja!!!
- Anonyymi
Hyvät vakuutukset ja tuleen .. 20v sillä suunnalla asuneella Yhtä köyhä kun venäjän karjala...
- Anonyymi
Tänne pitäisi saada asukkaita...Eikä tyhjien majoitus tilojen pitäjiä..
- Anonyymi
Maahantuontia lisättävä voimakkaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikun tilaat morsiamen thaimaan taivaan alta ja rakkautta riittää, kunhan lompakkoa levität.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikun tilaat morsiamen thaimaan taivaan alta ja rakkautta riittää, kunhan lompakkoa levität.
Itse taidat harrastaa muslimimiehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse taidat harrastaa muslimimiehiä.
Miulla on ihan kotimainen versio ja sama jo 40 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varparannallahan tuonti on jo vaikuttanut ja väri vaihtunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thaikku ei levitä jalkojaan, jos levitä lompakkoasi.
Ukrainalaisella ja venäläisellä samat tavat.
Jokainen toimii samalla tavalla...
- Anonyymi
Lajunen mukaan touhuun niin konkka on taas valmis
- Anonyymi
Jetro Tuliisi Espanjasta Maseratilla Etsimään Kauppalinnaa Kun Ei Löydä Ostaa Hotelli Punkkaharjun Kahvilaa Varten
- AnonyymiUUSI
Pekkoset, Heiskanen ja Kupiainen apuun. Heh.
- AnonyymiUUSI
Kuka sioittaisi Savonlinnaan, kysynpä vaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082