Toisaalta ne asiat aina vahvistavat ne mielikuvat oikeiksi, jotka minulla oli.
Käy kuitenkin sääliksi niitä muitakin, jotka ovat heidän autettavia.
He näkevät asiat niin eritavalla.
Kun ihminen on vuoteen oma ja lääkehuuruissa jatkuvaa hoitoa ja hoivaa tarviten, on hänen asiansa silloin heidän mielestään kunnossa.
Näen asian juuri päinvastoin, mutta en olekaan kuin he.
:/
Nainen, oli kiva kun auttajat tulivat taas sortamaan
13
279
Vastaukset
- Anonyymi
Meinaat psyk. hoitajia? Ihmisen masennus on niin vaikea sairaus hoitaa, että sitä tulisi niin monelta kannalta käsitellä ja parantaa. Siihen kuuluu niin paljon muutakin kuin toimintakyvyn lasku kuten esim. negatiivisuutta aiheuttavat ympäristötekijät, sosiaaliset suhteet, elämä, jossa eivät toteudu omat arvot yms. Ei riitä, että syötetään vain lääkkeitä.
- Anonyymi
Yleensä se potilas on se paras asiantuntija asioissaan ja siksi häntä tulee kuunnella ja tukea.
Olen itse sitä mieltä, että masennuksessa sen masennuksen aiheuttaja ja juurisyy pitää hoitaa pois niin masennuskin katoaa.
Se antaa pohjan uuteen alkuun ja nousuun, kun mikään asia ei enää sido ja aiheuta niitä masennuksen oireita.
:/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä se potilas on se paras asiantuntija asioissaan ja siksi häntä tulee kuunnella ja tukea.
Olen itse sitä mieltä, että masennuksessa sen masennuksen aiheuttaja ja juurisyy pitää hoitaa pois niin masennuskin katoaa.
Se antaa pohjan uuteen alkuun ja nousuun, kun mikään asia ei enää sido ja aiheuta niitä masennuksen oireita.
:/Nimenomaan, näin se tulisi olla. Jokainen ihminen on oman masennuksensa asiantuntija. Ja olet oikeassa, että juurisyy pitää hoitaa pois. Muuten se masennus ei lähde. Ja juuri potilaan kuunteleminen ja tukeminen on kaikista tärkeintä.
- Anonyymi
Koskas mielenterveyden ammattislaiset alkaa hoitaa noita jotka lentää suihkareilla ja kutsuvat toisiaan arvonimillä ja pommittavat siviileitä? Mitä enemmän kuolee sen suurempi arvomerkki? Hehän tätä maailmaa hallitsevat jakelevat komentoja psykiatreillekin ja hehän tottelevat sen enempiä miettimättä. Valtio maksaa palkan psykiatreille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan, näin se tulisi olla. Jokainen ihminen on oman masennuksensa asiantuntija. Ja olet oikeassa, että juurisyy pitää hoitaa pois. Muuten se masennus ei lähde. Ja juuri potilaan kuunteleminen ja tukeminen on kaikista tärkeintä.
Pillereiden myyminen ja siitä lahjukset ovat tärkeämpiä.
- Anonyymi
Vanhuksetkin voivat hyvin kun he makaavat sängyssä. Ennen kun ei keho enää kestänyt sitä vaan kuoltiin. Nykyään joku tekee rahaa sillä että makuutetaan sängyssä ja pumpataan lääkkeitä kehoon. Rikollisia on monenlaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pillereiden myyminen ja siitä lahjukset ovat tärkeämpiä.
Valitettavasti ihmiset myyvät omia lääkkeitään muille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskas mielenterveyden ammattislaiset alkaa hoitaa noita jotka lentää suihkareilla ja kutsuvat toisiaan arvonimillä ja pommittavat siviileitä? Mitä enemmän kuolee sen suurempi arvomerkki? Hehän tätä maailmaa hallitsevat jakelevat komentoja psykiatreillekin ja hehän tottelevat sen enempiä miettimättä. Valtio maksaa palkan psykiatreille.
Kaikilla ei ole sairaudentuntoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhuksetkin voivat hyvin kun he makaavat sängyssä. Ennen kun ei keho enää kestänyt sitä vaan kuoltiin. Nykyään joku tekee rahaa sillä että makuutetaan sängyssä ja pumpataan lääkkeitä kehoon. Rikollisia on monenlaisia.
Ymmärrän pointin siitä, että yritetään pitkittää elämää silloin kun elämä on kärsimystä. Jokaisen kannattaa tehdä hoitotahto ajoissa.
- Anonyymi
Helpoin tapa hoitaa, kun heitä pitää lääkeiden avulla sängyssä ja he kuolevat lopulta, koska heidän kehot kuivuvat.
Hoitohenkilökunta vetoaa siihen, että on HENKILÖKUNTA pula.
Ei lääkärit sitä varten määrää lääkkeitä, että HOITAJAT SAAVAT RIISTÄÄ HEILTÄ VAPAUDEN JA JÄTTÄÄ SÄNKYYN MAKAMAAN.
Lääkkeet ovat sitä varten, että he voivat elää normaalisti niin, kuin kaikki toisetkin ihmiset.
Vuodepotilaat kuuluu nostaa ylös istumaan jos se ei ole hengelle ja terveydelle vaarallista.
Pyörätuolit on sitä varten, että heidät voidaan siirtää toiseen paikkaan.- Anonyymi
Nostaminen riippuu vuodepotilaan voinnista ja kunnosta, pystyykö hän istumaan sängyn laidalla. Riippuu sairaudesta, operoinnista ja voinnista, milloin noustaan vuoteesta. Potilaalla on itsemääräämisoikeus ja sitä on kuunneltava herkällä korvalla. Jos on operoitu, alkaa pyörryttämään helposti, kun nousee ylös. Pyörätuolilla siirtäminen paikasta toiseen - pitää huomioida, mitä sairauksia on. Jos on ikääntynyt ja on muistisairautta, voi saada sekavuuskohtauksen vieraaksi kokemassaan paikassa.
- Anonyymi
Palstasetä ja AI höpöttävät keskenään.
- Anonyymi
Mulle riittää nyt tää pelleily ja muu.
En tiedä kuka on minkäkin jutun takana...
Joistain sun aiemmissa aloituksissa olleista kommenteista täytyy sanoa myös että mä en niihin liity mitenkään.
Sä tiedät että voit luottaa muhun.
En oo pettänyt sun luottamusta.
Mutta jooh,
Vaikkei millään enää ole merkitystä niin
mä pyydän että voitais jutella...
Tänään, sitten aika loppuu....
Pistän vielä tähän mitä piti sanoa jo pari päivää sitten sulle.....
Piti sanoo sulle et olis sun takiasi ollut äärimmäisen tärkeetä että otat yhteyttä.
Kuten tiedät niin mä tiedän asioita mitä ei pitäisi taikka en voisi oikeesti tietää mitenkään..
Ja suhun liittyen jotenkin olisi tärkeetä asiaa.
Ja olisi tärkeetä saada sut turvaan tms.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082