Onko kukaan heteromies joutunut kokemaan sellaista alistusta, että olisi pakotettu ottamaan toiselta mieheltä suihin. Ja jos kyllä, niin mentiinkö ihan loppuun asti? Spermat suuhun, kasvoille?
Toisen miehen kalu suuhun
14
822
Vastaukset
- Anonyymi
Kerran koitti yks mulle noin tehdä väkisin. Ei yrittänyt toista kertaa purtuani tatin irti ja sylkäistyäni sen vessanpyttyyn.
- Anonyymi
En joutunut vaan saanut imeä miehen kalua
- Anonyymi
En ole kokenut, mutta olisi kiva kokea ja loppuun asti.
- Anonyymi
En ole vielä mutta haluja olisi joltain nuoremmalta. T. +60ukm Uudeltamaalta
- Anonyymi
eetx tyttis imetti mulla miestään kun näki että kiihotuin otti ison vibransa ja painoi sen mun peppuun lakesin melko nopeesti
- Anonyymi
Jos olisi pakko, niin mikä ettei. Vapaaehtoisesti aika mahdotonta, mutta pakolla voisi olla kaikki mahdollista ja kiihottavaakin.
- Anonyymi
Olis kiihottavaa joutua miehen alistamaks.
- Anonyymi
Olisi tosi kiimasta ensin joutua ihmeen miehen kullia jossakin levikkeellä missä muita miehiä katselemassa ja kenties kuvaamassakin ja lopuksi joutuis juomaan kuset suoraan kullista ja se tursuis naamallekin. Olis tosi nöyryyttävää.
- Anonyymi
Ole joutunut ottaan kolmtelta suihin. Levikkeellä tyttöilemässä, hamerunkkasin ja tarkkaavaisus hukkui orgssmin aikana. Nappasivat ja oli parempi suostua kuin ottaa turpiin. Imin ja nielin spermaa. Sain myös vaatteille ja minun piti runkataitseäni. Onneksi päälleni kuseminen jäi puheiksi mutta minun piti kusta hameeseeni.
- Anonyymi
Ei menty Ihan loppuun, mutta vaimon rakastaja on tosi hywvä tyyppi, Karibialta kotoisin ja estoton. Ekoja kertoja kun kävi pyysi lupaa nussia vaimoani.
Vaimo oli rivompi ja käski mun ottaa Jimin kulli suuhun. Kulli on velttona aika iso ja otin sen käteen velttona ja sitten suuhun. Kun kovettuu ohjaan vaimon vitulle.
Nussivat sitten laukeamisen jälkeen patsaan vieraan kullin suullani.- Anonyymi
Onpa hauska leikki, mun vaimolla on tosi hauskaa katsella tätä kulli imemistä ensi kovaksi sitten puhtaaksi.
Vaimo sanoo että pillun antaminen vieraalle on silloin sallitumpaa ja nauttii enemmän.
- Anonyymi
En ole ottanut toiselta mieheltä suihin, mutta parin mies otti minulta ensin ja sitten laittoi kalun vaimonsa pilluun. En ole BI, mutta tuo tuntui kiihottavalta jälkeenpäin. Mies imemässä puolivelttoa kaluani niin kauan, että se oli kova. Olin tuolloin 16 v. ja tuo oli myös eka kokemukseni naisen kanssa.
- Anonyymi
Jouduin imee kun olin parin vieraana rouva painoi suuhun en voima olla ottamatta kun luulin että rouva suuttuu eikä anna pillua..
- Anonyymi
ensin tuntui alistukselta sitten otin vaan syvemmälle halusin kaverin nauttivan ja tulihan lasti suuhun nieleskelin ja vielä nuolin puhtaaks sitä nyt jatkettu monta vuotta iihanaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412365Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423001951- 201750
- 241565
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231404- 1001299
- 411272
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391235- 35992
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta32975