Toisen miehen kalu suuhun

Anonyymi-ap

Onko kukaan heteromies joutunut kokemaan sellaista alistusta, että olisi pakotettu ottamaan toiselta mieheltä suihin. Ja jos kyllä, niin mentiinkö ihan loppuun asti? Spermat suuhun, kasvoille?

14

822

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerran koitti yks mulle noin tehdä väkisin. Ei yrittänyt toista kertaa purtuani tatin irti ja sylkäistyäni sen vessanpyttyyn.

• Anonyymi

En joutunut vaan saanut imeä miehen kalua

• Anonyymi

En ole kokenut, mutta olisi kiva kokea ja loppuun asti.

• Anonyymi

En ole vielä mutta haluja olisi joltain nuoremmalta. T. +60ukm Uudeltamaalta

• Anonyymi

eetx tyttis imetti mulla miestään kun näki että kiihotuin otti ison vibransa ja painoi sen mun peppuun lakesin melko nopeesti

• Anonyymi

Jos olisi pakko, niin mikä ettei. Vapaaehtoisesti aika mahdotonta, mutta pakolla voisi olla kaikki mahdollista ja kiihottavaakin.

• Anonyymi

Olis kiihottavaa joutua miehen alistamaks.

• Anonyymi

Olisi tosi kiimasta ensin joutua ihmeen miehen kullia jossakin levikkeellä missä muita miehiä katselemassa ja kenties kuvaamassakin ja lopuksi joutuis juomaan kuset suoraan kullista ja se tursuis naamallekin. Olis tosi nöyryyttävää.

• Anonyymi

Ole joutunut ottaan kolmtelta suihin. Levikkeellä tyttöilemässä, hamerunkkasin ja tarkkaavaisus hukkui orgssmin aikana. Nappasivat ja oli parempi suostua kuin ottaa turpiin. Imin ja nielin spermaa. Sain myös vaatteille ja minun piti runkataitseäni. Onneksi päälleni kuseminen jäi puheiksi mutta minun piti kusta hameeseeni.

• Anonyymi

Ei menty Ihan loppuun, mutta vaimon rakastaja on tosi hywvä tyyppi, Karibialta kotoisin ja estoton. Ekoja kertoja kun kävi pyysi lupaa nussia vaimoani.
      Vaimo oli rivompi ja käski mun ottaa Jimin kulli suuhun. Kulli on velttona aika iso ja otin sen käteen velttona ja sitten suuhun. Kun kovettuu ohjaan vaimon vitulle.
      Nussivat sitten laukeamisen jälkeen patsaan vieraan kullin suullani.

• Anonyymi

Onpa hauska leikki, mun vaimolla on tosi hauskaa katsella tätä kulli imemistä ensi kovaksi sitten puhtaaksi.
        Vaimo sanoo että pillun antaminen vieraalle on silloin sallitumpaa ja nauttii enemmän.

• Anonyymi

En ole ottanut toiselta mieheltä suihin, mutta parin mies otti minulta ensin ja sitten laittoi kalun vaimonsa pilluun. En ole BI, mutta tuo tuntui kiihottavalta jälkeenpäin. Mies imemässä puolivelttoa kaluani niin kauan, että se oli kova. Olin tuolloin 16 v. ja tuo oli myös eka kokemukseni naisen kanssa.

• Anonyymi

Jouduin imee kun olin parin vieraana rouva painoi suuhun en voima olla ottamatta kun luulin että rouva suuttuu eikä anna pillua..

• Anonyymi

ensin tuntui alistukselta sitten otin vaan syvemmälle halusin kaverin nauttivan ja tulihan lasti suuhun nieleskelin ja vielä nuolin puhtaaks sitä nyt jatkettu monta vuotta iihanaa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      41
      2365
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      300
      1951
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      20
      1750
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1565
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      23
      1404
    6. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1299
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      41
      1272
    8. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1235
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      35
      992
    10. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      32
      975
    Aihe