Nyt kun on kesä niin ukkolauma taas päivystää ärrän edessä ja setvii ihmisten asioita. Eiko ne vois kokoontua Juoru-Tuvalla, että sais asioida ärrällä ilman vahtaamista. Olen jo muuten lopettanut mutta joskus pakko pakettia hakea.
Päivystäjät ärrällä
25
2091
Vastaukset
- Anonyymi
Semmosia ne pierut on, sais nostaa eläkeiän vaikka 75v.
- Anonyymi
Tai laskea se vaikka 55v, jaksais eläkkeellä tehdä muutakin kuin istua ja katsella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai laskea se vaikka 55v, jaksais eläkkeellä tehdä muutakin kuin istua ja katsella.
Eläkeläiset on loisia nii vois hyvin nostaa 70v asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläkeläiset on loisia nii vois hyvin nostaa 70v asti.
Eläkelläiset ovat suurin asiakaskunta monelle yritykselle, nuoret vastaavasti ovat loisia niin kauan kun eivät tuota mitään hyödyllistä, notkuvat vain kauppojen eteisissä, osa heistä ei tule ikinä tuottamaan muuta kuin harmia, eli pysyvät loisina koko elämänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläkelläiset ovat suurin asiakaskunta monelle yritykselle, nuoret vastaavasti ovat loisia niin kauan kun eivät tuota mitään hyödyllistä, notkuvat vain kauppojen eteisissä, osa heistä ei tule ikinä tuottamaan muuta kuin harmia, eli pysyvät loisina koko elämänsä.
Ei oo ja työssäkäyvät maksaa niiden eläkkeet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo ja työssäkäyvät maksaa niiden eläkkeet.
Kyllä ovat, asiakkaat maksaa työssäkäyvien palkat.
- Anonyymi
En tykkää käydä ärrällä juuri tuon ukkolauman takia. Jos ei oo pakko - joskus paketti on viety sinne haettavaksi vaikka muualle olen tilannut.
- Anonyymi
Ostatko aina pakettiasi hakiessa jotain, tai yleensä ikinä?
- Anonyymi
En käy enää ärrällä jos ei oo pakko.
Juoru ukot suuauki vahtaa ihmisiä. Ei mitään käytöstapoja- Anonyymi
Sama homma kaikkialla, ei tuo mihinkään ärrälle tai vanhoihin ukkoihin rajoitu. Jos ei sen vertaa itsetuntoa ole että voi kävellä ihmisten ohi, niin kannattaa tilata ne paketit kotiin toimitettuna. Ruokakauppojen eteisissä juorunuoriso päivystää jatkuvasti, eli et varmaan voi käydä edes ruokakaupassa.
- Anonyymi
vuoroviikoin vois mumekset väijyä ärrän edessä
- Anonyymi
Ongelmahan on, jos muut automaatit ovat täynnä, paketti viedään R-kiskalle. Miksihän ihmiset, jotka tilaavat tavaraa, suurin osa laittaa toimituspaiseksi S-marketin tai K-Superin...
- Anonyymi
Viimeisetkin ärrän asiakkaat pitäis siis häätää pois, jotta jotkut kehtais hakea seksilelunsa pakettiautomaatista, vai miksi se on niin vaikeaa?
- Anonyymi
Vaari hakee uuden dildon itelle?
- Anonyymi
Ei niin , mutta tosiasia on ettei mielellään ärrällä Käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaari hakee uuden dildon itelle?
Ai, siis sait sellaisen kuvan, että ärrällä istuvat vaarit valittavat siitä että itse istuvat ärrällä?
- Anonyymi
Ei ne ärrän asakkaita ole, ei ne mitään osta sieltä, aikaa kuluttavat uteliaisuuttaan siinä. Ne joilla on pari euroa rahaa menevät Häkkmannille kahvittelemaan.
- Anonyymi
Eli kuten nuoriso s-marketin käytävällä.
- Anonyymi
Lieneekö omistaja tuolit tarkoittanut ostaville asiakkaille . Kivahan siinä ois jäätelänsä lapsen kanssa syödä ja jatkaa matkaa mutta nämä joutilaat siinä parveilee ettei asiakkaille ole tilaa
- Anonyymi
Oisko tämä yhdistysasia. Kokoukseen käsittelyyn.
- Anonyymi
Ai mikähän yhdistys sydän maksa munuais keuhko aivo näkö kuulo proteesi eturauhas vai päiväkahvi piirakalla yhistyminen
- Anonyymi
Rauhan-!?
- Anonyymi
Pitäähän se kööri olla.
- Anonyymi
Toisten menemistä töllistelijöiden joukko vain kasvaa syksyä kohti. Kaulat oikein venyy uteliausuuttaan jos menet Mehiläiseen. Eiköhän ärrän omistaja hoksaa miksi maksavat asiakkaat on lopettanut käynnit.
- Anonyymi
Kukahan ketäkin kyttää? Itselleen voi kyllä tehdä "vaivan" kaikesta jonninjoutavasta. Miksei vaan hoida asioitaan ja anna toisten istuskella? Ihmisaran ja epäluuloisen paras vaihtoehto on tilata kotiovelle paketit ja huudella avaimenreiästä maailmalle. Tai muuttaa niin korpeen, että ainoa "kyttääjä" on orava kannon nokassa. Antaa ihmisten istuskella, niin ne tekee isommissakin "pitäjissä"...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433