Nyt kun on kesä niin ukkolauma taas päivystää ärrän edessä ja setvii ihmisten asioita. Eiko ne vois kokoontua Juoru-Tuvalla, että sais asioida ärrällä ilman vahtaamista. Olen jo muuten lopettanut mutta joskus pakko pakettia hakea.
Päivystäjät ärrällä
6
734
Vastaukset
- Anonyymi
Semmosia ne pierut on, sais nostaa eläkeiän vaikka 75v.
- Anonyymi
Tai laskea se vaikka 55v, jaksais eläkkeellä tehdä muutakin kuin istua ja katsella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai laskea se vaikka 55v, jaksais eläkkeellä tehdä muutakin kuin istua ja katsella.
Eläkeläiset on loisia nii vois hyvin nostaa 70v asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläkeläiset on loisia nii vois hyvin nostaa 70v asti.
Eläkelläiset ovat suurin asiakaskunta monelle yritykselle, nuoret vastaavasti ovat loisia niin kauan kun eivät tuota mitään hyödyllistä, notkuvat vain kauppojen eteisissä, osa heistä ei tule ikinä tuottamaan muuta kuin harmia, eli pysyvät loisina koko elämänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläkelläiset ovat suurin asiakaskunta monelle yritykselle, nuoret vastaavasti ovat loisia niin kauan kun eivät tuota mitään hyödyllistä, notkuvat vain kauppojen eteisissä, osa heistä ei tule ikinä tuottamaan muuta kuin harmia, eli pysyvät loisina koko elämänsä.
Ei oo ja työssäkäyvät maksaa niiden eläkkeet.
- Anonyymi
En tykkää käydä ärrällä juuri tuon ukkolauman takia. Jos ei oo pakko - joskus paketti on viety sinne haettavaksi vaikka muualle olen tilannut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403057- 802801
- 1842428
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362155- 181476
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241