Tällaista tapahtui tasangolla. Miksi ihmeessä?
Mannerheim: Hän kuvautti itseään "se" näkyvillä
43
350
Vastaukset
- Anonyymi
Mannerheim oli/on meidän kaikkien suomalaisten kansallishomo.
- Anonyymi
VENÄJÄN TROLLIT EIVÄT OLE SUINKAAN SUOMALAISIA VAAN SUOMEEN ASUMAAN MUUTTANEITA ETNISIÄ VENÄLÄISIÄ!
YKSI ÄÄNEKKÄIMMISTÄ, JOKA TUNTEE NIMET:
- teini
- Venäjän homppeli
- PUFUFU-Tiltu
KYSEINEN TROLLI ON PESIYTYNYT SUOMEEN ASUMAAN! MIEKKONEN VIHAA SUOMEA JA SUOMALAISIA JA fanittaa kiihkeästi Putleria ja tämän sotaa!
Hän tekee yli puolet KAIKISTA Nato- ja Historia-palstojen avauksista ja kommenteista!
Hän syyttelee mielellään homoiksi kaikkia Suomen johtohenkilöitä ja ilmeisesti hän kokee oman olotilansa heikoksi, koska väittää usein vastaväittäjän olevan sekä venäläinen että homo kaiken muun nimittelyn lomassa!- Anonyymi
Avauksia tosin en tee juuri LAISINKAAN ja kommenteissakin vain kiistän enimmäkseen Tiltun väitteitä!
Ei tosiasiat muutu VALEHTELULLA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avauksia tosin en tee juuri LAISINKAAN ja kommenteissakin vain kiistän enimmäkseen Tiltun väitteitä!
Ei tosiasiat muutu VALEHTELULLA!Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Ehta homppelihan tuo oli.
- Anonyymi
VENÄJÄN TROLLIT EIVÄT OLE SUINKAAN SUOMALAISIA VAAN SUOMEEN ASUMAAN MUUTTANEITA ETNISIÄ VENÄLÄISIÄ!
- teini
- Venäjän homppeli
- PUFUFU-Tiltu
KYSEINEN TROLLI ON PESIYTYNYT SUOMEEN ASUMAAN! MIEKKONEN VIHAA SUOMEA JA SUOMALAISIA JA fanittaa kiihkeästi Putleria ja tämän sotaa!
Hän tekee yli puolet KAIKISTA Nato- ja Historia-palstojen avauksista ja kommenteista!
Hän syyttelee mielellään homoiksi kaikkia Suomen johtohenkilöitä ja ilmeisesti hän kokee oman olotilansa heikoksi, koska väittää usein vastaväittäjän olevan sekä venäläinen että homo kaiken muun nimittelyn lomassa! - Anonyymi
Venäjällä sodomiitit otattivat itsestään sellaisia valokuvia, läntinen heteromies ei toki moista tehnyt.
- Anonyymi
Löytyy YKSI AINOA KUVA! EI MUUTA! EMME TIEDÄ,KUKA ON EDES OTTANUT JA TEKIKÖ PYYNNÖSTÄ!
Silti venäläinen homppeli-trolli säveltää lukemattomia hatusta sepitettyjä ”tietoja” kuvan perusteella? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy YKSI AINOA KUVA! EI MUUTA! EMME TIEDÄ,KUKA ON EDES OTTANUT JA TEKIKÖ PYYNNÖSTÄ!
Silti venäläinen homppeli-trolli säveltää lukemattomia hatusta sepitettyjä ”tietoja” kuvan perusteella?Ei ole mitään sepittelyä, esitä valokuva, jossa länsimainen kenraali ratsastaa alasti hevosella, ei taida löytyä. Sellaista kuvaa ei edes Montgomery itsestään otattanut, vaikka Marskin kanssa samantyylinen kaveri olikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään sepittelyä, esitä valokuva, jossa länsimainen kenraali ratsastaa alasti hevosella, ei taida löytyä. Sellaista kuvaa ei edes Montgomery itsestään otattanut, vaikka Marskin kanssa samantyylinen kaveri olikin.
Minulla ei ole käytettävissä jokaikisen kenraalin kuvakokoelmaa! Ei marski ollut kuvan ottohetkellä kenraali ja vain ratsuväessä oli moinen tapa! Ratsuväet tuppasivat katoamaan kokonaan jo vuosisadan 1800/1900-vaihteessa!
LISÄKSI KOKO PERUSOLETTAMUS ON TÄYSIN TYPERÄ! Ei kenenkään identiteetti vaihdu valokuvan mukaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään sepittelyä, esitä valokuva, jossa länsimainen kenraali ratsastaa alasti hevosella, ei taida löytyä. Sellaista kuvaa ei edes Montgomery itsestään otattanut, vaikka Marskin kanssa samantyylinen kaveri olikin.
Miksi valehtelet?
https://yle.fi/aihe/a/20-122855 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet?
https://yle.fi/aihe/a/20-122855Mannerheim homoili Venäjällä ja oli Venäjän kenraali.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mannerheim homoili Venäjällä ja oli Venäjän kenraali.
Oli lopussa, mutta kuvanottohetkellä ei vielä ollut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mannerheim homoili Venäjällä ja oli Venäjän kenraali.
Eikä ole edes siitä vätetystä homoilusta sinulla näyttöä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole edes siitä vätetystä homoilusta sinulla näyttöä!
Eikö muka ole?
https://yle.fi/aihe/a/20-122855 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö muka ole?
https://yle.fi/aihe/a/20-122855Sanoisin tuota aika vahvaksi näytöksi. Tuskin edes Asko Vilenius kykenisi näyttämään paremmin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö muka ole?
https://yle.fi/aihe/a/20-122855Siellä se pili töpöttää!
- Anonyymi
Ei se mennyt niin koska tasankohallusinaatio.
- Anonyymi
Mannerheim oli komea homo.
- Anonyymi
- teini
- Venäjän homppeli
- PUFUFU-Tiltu
Hän syyttelee mielellään homoiksi kaikkia Suomen johtohenkilöitä ja ilmeisesti hän kokee oman olotilansa heikoksi, koska väittää usein vastaväittäjän olevan sekä venäläinen että homo kaiken muun nimittelyn lomassa!- Anonyymi
Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet?
JA MIKÄ OLI SE VALE! EI KAHDEN SANAN VASTINE RIITÄ!
- Anonyymi
TODELLISUUDESSA EN TEE YHTÄKÄÄN AVAUSTA (kaikki ”marski on homo”-avaukset tekee venäläinen homppeli ITSE!) ja ainoastaan torjun hänen väitteitään. Minä kun OLEN SITÄ MIELTÄ, että väitetystä homoudesta EI OLE NÄYTTÖÄ!
Ja lisäksi sanon: ” Länsimaissa jokainen henkilö on oletuksena hetero ja jos joku haluaa väittää hänestä muuta niin on väitteen esittäjän asia näyttää väitteensä toteen!
Siihen Tiltu ei kykene ja siksi marski on ja pysyy heterona!”
Kerropa nyt syy, MIKSI MINÄ MUKA VÄITTÄISIN marskia homoksi ja tekisin sen mukaisia AVAUKSIA kun olen asiasta JYRKÄSTI eri mieltä!? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JA MIKÄ OLI SE VALE! EI KAHDEN SANAN VASTINE RIITÄ!
Et ole mitenkään uskottava kirjoittaja.
Sillä ihan kaikki jorinasi mitä tänne olet tässä vuosien saatossa suoltanut on ollut ihan aina vain sitä täysin valheellista oikeistolaista lahtaripropagandaa.
Näin sitten sinä oletkin menettänyt täällä sen oman uskottavuutesi ihan vallan kokonaan jo todella kauan aikaa sitten. TSEMPPIÄ !
- Anonyymi
Epäilen että tänä päivänä hänellä olisi Onlu Fans Gay kanava
- Anonyymi
- teini
- Venäjän homppeli
- PUFUFU-Tiltu
Hän syyttelee mielellään homoiksi kaikkia Suomen johtohenkilöitä ja ilmeisesti hän kokee oman olotilansa heikoksi, koska väittää usein vastaväittäjän olevan sekä venäläinen että homo kaiken muun nimittelyn lomassa! - Anonyymi
Homppelilla on ”homppelin haaveet”?
- Anonyymi
Mun mielestä alastonkuvat on ihan jees. Mieluiten katson kyllä naisia. Ei oikein kiinnosta Mannerheimin kuvat kuten ei Tom of Finlandin edellistä hivenen häveliäämmät piirrokset.
- Anonyymi
Pakotettinko sotilaat katsomaan sitä erikoistas "heppi"performanssia?
- Anonyymi
Mannerheim oli ensimmäinen Tom Of Finland.
- Anonyymi
Sodomiitti antisemiitti esitteli mielellään temmiään.
- Anonyymi
Näenkö väärin vai onko temmi täydessä toimintavalmiudessa tuossa alastonkuvassa?
- Anonyymi
Alasti ja ilman satulaa ratsastaessa täytyi pitää pilistä kiinni ettei putoa hevosen selästä.
- Anonyymi
Pontevasti oli pili tanassa!
- Anonyymi
Valehteletko aina ja kaiketa! Tuo syö uskottavuutta kaikesta sanomastasi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valehteletko aina ja kaiketa! Tuo syö uskottavuutta kaikesta sanomastasi!
No, katso nyt itse sitä kuvaa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No, katso nyt itse sitä kuvaa!
NO LUULETKO ETTEN OLE KATSONUT?
Venäjän Tiltu sepittelee valeitaan ilman todisteita!
Ja ainut todiste, minkä minä kelpuutan on VALOKUVA ITSE AKTISTA, missä alaston Mannerheim harrastaa seksiä toisten alastomien miesten kanssa!
Ja se pitää Stallarihomo TArkkispojan minulle toimittaa, sillä SEN MINÄ HALUAN NÄHDÄ! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
NO LUULETKO ETTEN OLE KATSONUT?
Venäjän Tiltu sepittelee valeitaan ilman todisteita!
Ja ainut todiste, minkä minä kelpuutan on VALOKUVA ITSE AKTISTA, missä alaston Mannerheim harrastaa seksiä toisten alastomien miesten kanssa!
Ja se pitää Stallarihomo TArkkispojan minulle toimittaa, sillä SEN MINÄ HALUAN NÄHDÄ!Kiihotuitko kuvaa katsoessasi?
- AnonyymiUUSI
Olisi se kyllä isompikin voinut olla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiihotuitko kuvaa katsoessasi?
lrstaileva lsoisä pitää sitä yöpöydällään😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
lrstaileva lsoisä pitää sitä yöpöydällään😂
Tuskinpa! Älä nyt viitsi tehdä itsestäsi täyttä pelleä!
- AnonyymiUUSI
Aika selkeä oman aikansa p-o-r-n-okuva
- AnonyymiUUSI
- teini
- Venäjän homppeli
- PUFUFU-Tiltu
Hän syyttelee mielellään homoiksi kaikkia Suomen johtohenkilöitä ja ilmeisesti hän kokee oman olotilansa heikoksi, koska väittää usein vastaväittäjän olevan sekä venäläinen että homo kaiken muun nimittelyn lomassa!
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272514Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271396- 981337
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59985