Useimmat miehet ja naiset tyydyttävät itseään pienestä lapsesta ukki- ja mummoikään asti, mutta missä iässä omin käsin saavutettu orgasmi on ollut voimakkain ja paras?
Itse sain kaikkein kovimmat orgasmit hyvin nuorena, silloin kun spermaakaan ei vielä tullut. Kokemus orgasmista oli kokonaan erilainen. Kun pippeli ryhtyi itsetyydytyksen lopussa nytkähtelemään niin orgasmin tunne tuntui ihan kaikkialla kehossa. Muistelen myös että rytmikkäitä sykähdyksiä orgasmin aikana oli paljon enemmän kuin sen jälkeen kun spermantuotanto alkoi. Pippeli pompahteli helpostikin sellaiset kymmenen kertaa per yksi laukeaminen.
Kaiken lisäksi ennen murrosikää pystyi yhden laukaisun jälkeen alkamaan heti uudelleen ja niitä kovia orgasmeja pystyi saamaan monta peräjälkeen.
Vaikka on mukava nähdä sperman lentävän niin samanlaiseen seksuaaliseen nautintoon ei ole enää siementuotannon alettua päässyt.
Missä iässä kovimmat orgasmit?
4
260
Vastaukset
- Anonyymi
oisko ollut 30 paikkeilla kun keksin runkata nahkarukkanen kädessä kaikessa rauhassa.
- AnonyymiUUSI
No itse sanoisin että 30-40 oli mulla ehkä voimakkaimpien orkkujen kausi mutta nyt olen seksisuhteessa 70v. naisen kanssa ja hänellä on kyllä uskomattoman pitkät orkut, siis kestää kauan, etenkin nuolemalla saa voimakkaasti ja kestää pitkään mutta myös niin että minä olen alla ja hän päällä, sanoo että klitoris osuu jotenkin aivan täydellisesti mun kullini tyveen naidessa ja saa kyllä helposti siinä asennossa ja kestää kanssa pitkään, monesti haluaa ekan kerran jälkeen vielä toisen tulemisen siinä päällä tai sitten niin että minä laskeudun alaspäin ja nuolen hänelle toisen hänen ollessa mun kasvojen yllä, pari sormea toisinaan sisään samalla tässä asennossa ja tunnen kuinka hänen pillunsa sykkii sormien ympärillä kun laukeaa.
Aivan parasta seksiä ikinä!! - AnonyymiUUSI
Pitkän kokemuksen myötä voin vakuuttaa että 70v jälkeen alkaa tuntua todella hyvältä. Tahti kyllä rauhoittuu kertaan -pariin viikossa, mutta laatu korvaa määrän.
- AnonyymiUUSI
Tuolisi olisi varmaan kohta 49 vuoden iässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3367412Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss774769- 2083225
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243117- 762016
- 1531896
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2201841Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661597Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201558- 891478