Missä iässä kovimmat orgasmit?

Anonyymi-ap

Useimmat miehet ja naiset tyydyttävät itseään pienestä lapsesta ukki- ja mummoikään asti, mutta missä iässä omin käsin saavutettu orgasmi on ollut voimakkain ja paras?

Itse sain kaikkein kovimmat orgasmit hyvin nuorena, silloin kun spermaakaan ei vielä tullut. Kokemus orgasmista oli kokonaan erilainen. Kun pippeli ryhtyi itsetyydytyksen lopussa nytkähtelemään niin orgasmin tunne tuntui ihan kaikkialla kehossa. Muistelen myös että rytmikkäitä sykähdyksiä orgasmin aikana oli paljon enemmän kuin sen jälkeen kun spermantuotanto alkoi. Pippeli pompahteli helpostikin sellaiset kymmenen kertaa per yksi laukeaminen.

Kaiken lisäksi ennen murrosikää pystyi yhden laukaisun jälkeen alkamaan heti uudelleen ja niitä kovia orgasmeja pystyi saamaan monta peräjälkeen.

Vaikka on mukava nähdä sperman lentävän niin samanlaiseen seksuaaliseen nautintoon ei ole enää siementuotannon alettua päässyt.

5

471

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

oisko ollut 30 paikkeilla kun keksin runkata nahkarukkanen kädessä kaikessa rauhassa.

• Anonyymi

No itse sanoisin että 30-40 oli mulla ehkä voimakkaimpien orkkujen kausi mutta nyt olen seksisuhteessa 70v. naisen kanssa ja hänellä on kyllä uskomattoman pitkät orkut, siis kestää kauan, etenkin nuolemalla saa voimakkaasti ja kestää pitkään mutta myös niin että minä olen alla ja hän päällä, sanoo että klitoris osuu jotenkin aivan täydellisesti mun kullini tyveen naidessa ja saa kyllä helposti siinä asennossa ja kestää kanssa pitkään, monesti haluaa ekan kerran jälkeen vielä toisen tulemisen siinä päällä tai sitten niin että minä laskeudun alaspäin ja nuolen hänelle toisen hänen ollessa mun kasvojen yllä, pari sormea toisinaan sisään samalla tässä asennossa ja tunnen kuinka hänen pillunsa sykkii sormien ympärillä kun laukeaa.
      Aivan parasta seksiä ikinä!!

• Anonyymi

Pitkän kokemuksen myötä voin vakuuttaa että 70v jälkeen alkaa tuntua todella hyvältä. Tahti kyllä rauhoittuu kertaan -pariin viikossa, mutta laatu korvaa määrän.

• Anonyymi

Tuolisi olisi varmaan kohta 49 vuoden iässä.

• Anonyymi

Ikää 60+ ja pari vuotta sitten keksin anaali iloittelun. Sormin, tapilla, dildolla. Kyllä runkatessa ei ikinä sitä ennen tämmöisiä orkkuja saanut. Aivan tajuttomia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      171
      4787
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      169
      1631
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1457
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      65
      960
    5. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      124
      797
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      767
    7. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      54
      758
    8. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      741
    9. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      739
    10. miehelle naiselta

Monen naisen kanssa olet lempinyt, mutta mua et saanutkaan 😉
      Ikävä
      75
      720
    Aihe