Missä iässä kovimmat orgasmit?

Anonyymi-ap

Useimmat miehet ja naiset tyydyttävät itseään pienestä lapsesta ukki- ja mummoikään asti, mutta missä iässä omin käsin saavutettu orgasmi on ollut voimakkain ja paras?

Itse sain kaikkein kovimmat orgasmit hyvin nuorena, silloin kun spermaakaan ei vielä tullut. Kokemus orgasmista oli kokonaan erilainen. Kun pippeli ryhtyi itsetyydytyksen lopussa nytkähtelemään niin orgasmin tunne tuntui ihan kaikkialla kehossa. Muistelen myös että rytmikkäitä sykähdyksiä orgasmin aikana oli paljon enemmän kuin sen jälkeen kun spermantuotanto alkoi. Pippeli pompahteli helpostikin sellaiset kymmenen kertaa per yksi laukeaminen.

Kaiken lisäksi ennen murrosikää pystyi yhden laukaisun jälkeen alkamaan heti uudelleen ja niitä kovia orgasmeja pystyi saamaan monta peräjälkeen.

Vaikka on mukava nähdä sperman lentävän niin samanlaiseen seksuaaliseen nautintoon ei ole enää siementuotannon alettua päässyt.

4

260

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

oisko ollut 30 paikkeilla kun keksin runkata nahkarukkanen kädessä kaikessa rauhassa.

• Anonyymi
      UUSI

No itse sanoisin että 30-40 oli mulla ehkä voimakkaimpien orkkujen kausi mutta nyt olen seksisuhteessa 70v. naisen kanssa ja hänellä on kyllä uskomattoman pitkät orkut, siis kestää kauan, etenkin nuolemalla saa voimakkaasti ja kestää pitkään mutta myös niin että minä olen alla ja hän päällä, sanoo että klitoris osuu jotenkin aivan täydellisesti mun kullini tyveen naidessa ja saa kyllä helposti siinä asennossa ja kestää kanssa pitkään, monesti haluaa ekan kerran jälkeen vielä toisen tulemisen siinä päällä tai sitten niin että minä laskeudun alaspäin ja nuolen hänelle toisen hänen ollessa mun kasvojen yllä, pari sormea toisinaan sisään samalla tässä asennossa ja tunnen kuinka hänen pillunsa sykkii sormien ympärillä kun laukeaa.
      Aivan parasta seksiä ikinä!!

• Anonyymi
      UUSI

Pitkän kokemuksen myötä voin vakuuttaa että 70v jälkeen alkaa tuntua todella hyvältä. Tahti kyllä rauhoittuu kertaan -pariin viikossa, mutta laatu korvaa määrän.

• Anonyymi
      UUSI

Tuolisi olisi varmaan kohta 49 vuoden iässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      336
      7412
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      77
      4769
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3225
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3117
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      76
      2016
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1896
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      220
      1841
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1597
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1558
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1478
    Aihe