Siinä ei ole itsessään korttipaikkaa, mutta voiko sen lisätä ulkoisesti?
Maksu-TV-kortti digiboksiin
6
157
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi ja noi maksu televisiot ovat muutenkin jo mennyttä aikaa. Ohjelmia tulee niin paljon ilmaiskanavilta ja striimauspalveluissa on suurempi tarjonta halvemmalla.
- Anonyymi
Striimauspalvelut on NIIN NÄHTY. Siksi kysyin.
- Anonyymi
" Ohjelmia tulee niin paljon ilmaiskanavilta ja striimauspalveluissa on suurempi tarjonta halvemmalla."
Tämä on varmasti ihan hyvä niille, jotka kaipaavat "suurempaa tarjontaa". Itse katson ilmaiskanavilta lähinnä uutiset ja maksukanavilta tennistä ja jalkapalloa, joskus myös lätkää, ja aina suorana. Mitään suuremman tarjonnan sarjaohjelmaa en suostuisi katselemaan, vaikka minulle maksettaisiin siitä. En ole koskaan nähnyt yhtään jaksoa Salattuja elämiä tai muuta soopaa.
En ole tutkinut ja ottanut selvää onko tenniksen huipputurnauksia, Valioliigaa, Serie A:ta, Bundesliigaa ja La Ligaa tarjolla jossakin suoratoistopalvelussa halvemmalla kuin nykyisin maksan. Asialla ei tosin ole sen kummempaa merkitystäkään minulle, koska en ole köyhä.
- Anonyymi
Ropolla Kuopiossa on erikoistuttu ja heillä on asiantuntemusta vaihtaa kirjeet kortteihin.
- Anonyymi
Kuka ihme haluaa edelleen ostaa maksukanavia? Se aika meni jo ajat sitten.
- Anonyymi00006
Tsekkaa täältä kuumimmat deittiprofiilit 😈 https://Patty.hoty.lat/Patty#/?/?/3jdlhbk05
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542398
- 622292
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p151790- 621602
- 521562
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41915Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit111837Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118787Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33758- 40713