Et ole prinssi sinäkään

Anonyymi-ap

Jos en prinsessa enää minäkään. Näin kuvasi pitkästä aikaa - hieman on vuodet jättäneet jälkiä, vaikka nuori oletkin. Ajattele, jos asiat olisi menneet toisin - rupsahdettaisiin nyt yhdessä.

21

382

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nii tämmöst se on

• Anonyymi

Olen ajatellut sitä usein, eilen viimeksi. Että jos asiat olisi menneet vähänkin toisin. Oli niin vähästä kiinni, vain parista sanasta, ja parista kuukaudesta.

mies

• Anonyymi

No nyt ei tule uni.

• Anonyymi

Mikä vuosi?

• Anonyymi

Jos tosiaan mietit, miksi et tuo sitä julki? Olen olettanut että elät nyt elämäsi parasta aikaa - olet saapunut kotiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt ei tule uni.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä vuosi?

Ei enää montaa vuotta, kaksi enintään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei enää montaa vuotta, kaksi enintään!

Mihin on kaksi vuotta? Tarkoitin kyllä, että mikä vuosi liippasi läheltä?
        Sillä eräänä vuonna, hän olisi voinnut jättä pari sanaa sanomatta, niin olisin ehkä tiennyt siitä parin kuukauden päästä tapahtuvasta siirrostaan.

• Anonyymi

Rupsahda rauhassa rakkaani mun. 👵

• Maailmankaikkeuden tahto oli,että ei päädytty yhteen, se oli pahan demonin tekosia. Mutta olen kiitollinen, ilman sinua en olisi kokenut henkistä kasvua.

• Anonyymi

Missä se henkinen kasvusi niinkun pitäisi näkyä??

• Anonyymi

Gullit

• Anonyymi

Rupsahtaminen ei tunnu olevan nykyään, tässä individualistisessa maailmassa kovinkaan muodissa. Yrittävät eräät vältellä sitä, jopa oman henkensäkin uhalla.
      Ihmiset irtaantuvat todellisuudesta, leikkimällä ikuista nuorta. Ennen miehetkin olivat miehiä jo parikymmppisinä. Nyt aikuislapsia vielä nelikymppisenäkin.

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂hitto sä olet tyhmä

• Anonyymi

Ei rupsahdus vaan ikä. Tyylikäs ikääntyminen ja lempeä vanhentuminen rypyissä on minun mottoni. Kyllä vuosi on tuonut ryppyjä mutta näkykööt osana minua, on ainakin eletty ja tehty asioita.

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Hienoa, että päästään taas välillä alapääjutuista ulkonäkökeskeisyyteen. Vai meneekö se niin, että miehet ja alapääjutut ja naiset ja ulkonäköjutut.

• Anonyymi

Ei. Oletko typerä??

• Anonyymi

minulle he on laittanut joka vuosikymmenelle jotain suurta, hyvää ja huonoa. 20 v. oli opinnot, työ ja bilettäminen,niin kuin fiksu vai bimbo. Selvisin sain tutkinnon työpaikan, omistuskpdin ja lapsen. ja myös hävisin samoissa jutuissa tai en hävinnyt vaan luovuin koska en jaksanit niitä mt juttuja, koko 30v meni jotenkin niissä, ei aina lääkkeissä ja hoidoissa, vaan burnout ja, stressi, huoltajuustaistot ja erot, työkuviot, diagnoosit, itsensä hoitaminen. Töitä ollut hyvin paitsi 1vuosi, eikä pahempia talousongelmia, vaikka niitä on on heitetty. tai oli töitäkin vuoden mutta veivät kaikki. ei oikeastaan mitään hyvää 10 vuoteen, 1 lapsi lisää ja kotielämään on tullut hyvää ja näkyy työjutuissakin mutta paljon myös muuttoja ja, kaikkea inhottavaa. karsea 30v kausi monessa mielessä, hyvää matkoissa ja cv näyttää hyvälle tosin lisätutkinnot puuttuu ja omistus ei kasvanut eikä rauhaisaa kotiksuounielämää saatu. jos 20 vuosikymmen toi, 30 vuosikymmen on vaan oikeastaan vienyt jotain hyvää mutta hakattu kaikesta sitäkin kovemmin. ja nuo mt jutut on niin syvältä, vihaan niitä yli kaiken. toivottavasti ja niin povataan että 40 vuosikymmen olisi paras jakso, ja voi jatkua vielä. sen ylikin 50 ja 60 kausiin. mutta tuo 30 vuosikymmen oli täysin karsea, murskaava ja hirveä.

• Anonyymi

Häh en oo Prince vaik oonki multi instrumentalisti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      88
      3488
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3083
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2982
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      59
      2823
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2667
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2628
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      55
      2391
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2261
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2122
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2118
    Aihe