romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen, että tekemättömät asiat kaduttaa enemmän kuin tehdyt.
Huomenna heitän järjen
15
1420
Vastaukset
- Anonyymi
Good for you.
- Anonyymi
Se jää nähtäväksi. :D Voi olla elämäni paras tai huonoin päätös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se jää nähtäväksi. :D Voi olla elämäni paras tai huonoin päätös.
Mikä siinä arveluttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä arveluttaa?
Hänessä ei yhtään mikään. Sen kummemmin tuntemuksia en tähän kirjoita, koska haluan ne sanoittaa ensimmäistä kertaa hänelle suoraan. On kaksi asiaa, jotka tekevät tästä monimutkaisen, eikä kyse ole parisuhteista, ainakaan minun tietääkseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänessä ei yhtään mikään. Sen kummemmin tuntemuksia en tähän kirjoita, koska haluan ne sanoittaa ensimmäistä kertaa hänelle suoraan. On kaksi asiaa, jotka tekevät tästä monimutkaisen, eikä kyse ole parisuhteista, ainakaan minun tietääkseni.
Mitkä kaksi asiaa, millaisia ne on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä arveluttaa?
Sulla on menny taas yö palstasetää haastatellessa ja ennakoidessa tilannetta mitä ei tule
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä kaksi asiaa, millaisia ne on?
Odotatko oikeasti saavasi tältä hattarapääsedältä jotain vastauksia?
- Anonyymi
No mitä hurjaa meinasit tehdä, kerro?
- Anonyymi
Jotain tosi hurjaa, mikäli saan siihen mahdollisuuden. :o
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain tosi hurjaa, mikäli saan siihen mahdollisuuden. :o
Ai että huomenna iltalehdestä luemme sitten siitä? Et voi etukäteen kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että huomenna iltalehdestä luemme sitten siitä? Et voi etukäteen kertoa.
Höpö höpö. Ihan kivoista asioista tässä kyse.
- Anonyymi
Jokuhan niin tosiaan on sanonut, mut kuka?
- Anonyymi
En kyllä muista.
- Anonyymi
Jännittävää 😉
- Anonyymi
Sama täällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078