Huomenna heitän järjen

Anonyymi-ap

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen, että tekemättömät asiat kaduttaa enemmän kuin tehdyt.

77

2550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Good for you.

• Anonyymi

Se jää nähtäväksi. :D Voi olla elämäni paras tai huonoin päätös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se jää nähtäväksi. :D Voi olla elämäni paras tai huonoin päätös.

Mikä siinä arveluttaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä siinä arveluttaa?

Hänessä ei yhtään mikään. Sen kummemmin tuntemuksia en tähän kirjoita, koska haluan ne sanoittaa ensimmäistä kertaa hänelle suoraan. On kaksi asiaa, jotka tekevät tästä monimutkaisen, eikä kyse ole parisuhteista, ainakaan minun tietääkseni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänessä ei yhtään mikään. Sen kummemmin tuntemuksia en tähän kirjoita, koska haluan ne sanoittaa ensimmäistä kertaa hänelle suoraan. On kaksi asiaa, jotka tekevät tästä monimutkaisen, eikä kyse ole parisuhteista, ainakaan minun tietääkseni.

Mitkä kaksi asiaa, millaisia ne on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä siinä arveluttaa?

Sulla on menny taas yö palstasetää haastatellessa ja ennakoidessa tilannetta mitä ei tule

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä kaksi asiaa, millaisia ne on?

Odotatko oikeasti saavasi tältä hattarapääsedältä jotain vastauksia?

• Anonyymi

No mitä hurjaa meinasit tehdä, kerro?

• Anonyymi

Jotain tosi hurjaa, mikäli saan siihen mahdollisuuden. :o

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain tosi hurjaa, mikäli saan siihen mahdollisuuden. :o

Ai että huomenna iltalehdestä luemme sitten siitä? Et voi etukäteen kertoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että huomenna iltalehdestä luemme sitten siitä? Et voi etukäteen kertoa.

Höpö höpö. Ihan kivoista asioista tässä kyse.

• Anonyymi

Jokuhan niin tosiaan on sanonut, mut kuka?

• Anonyymi

En kyllä muista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä muista.

Ainakin minä S nainen olen tuota lausahdusta paljon käyttänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin minä S nainen olen tuota lausahdusta paljon käyttänyt.

Usein esimerkiksi pitkään jatkunut taistele tai pakene- tilanne elämässä voi aiheuttaa aukkoja muistiin. Se ei tarkoita, etteikö ikävien tapahtumien lisäksi mene suojelumekanismin myötä myös niitä, jotka oikeasti olisi muistamisen arvoisia.

• Anonyymi

Jännittävää 😉

• Anonyymi

Sama täällä

• Anonyymi

Mites sinun kävi?

• Anonyymi

No miten kävi? Menikö asiat pieleen katastrofaalisesti?

• Anonyymi

Tavallaan joo. Taisi olla kuitenkin onni että olen luonteeltani hyvin varovainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tavallaan joo. Taisi olla kuitenkin onni että olen luonteeltani hyvin varovainen.

Kerro heti lisää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli et tehnyt mitään ja nyt keksit selityksiä sille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro heti lisää

:D En mä viitsi, kuten sanoin, olen varovainen.

Kaikesta huolimatta en vaihtaisi näitä tunteita pois. Ennemmin tuntee liikaa kuin liian vähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli et tehnyt mitään ja nyt keksit selityksiä sille.

Tein toki. En kuitenkaan uskaltunut laittaa kaikkea peliin, koska joskus sattuu väärinymmärryksiä, kuten nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tein toki. En kuitenkaan uskaltunut laittaa kaikkea peliin, koska joskus sattuu väärinymmärryksiä, kuten nyt.

Siis et uskaltanut sanoa mitä tunnet. Ja jokin meni ihan pieleen koko hommassa silti. Aikamoinen failure voisi sanoa....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis et uskaltanut sanoa mitä tunnet. Ja jokin meni ihan pieleen koko hommassa silti. Aikamoinen failure voisi sanoa....

Saat olla tuossa uskossa, mikäli siitä tulee sinulle parempi mieli. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat olla tuossa uskossa, mikäli siitä tulee sinulle parempi mieli. :)

Joo, tulee... Kun luen sinua kuin avointa kirjaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, tulee... Kun luen sinua kuin avointa kirjaa..

Toivottavasti ei ole liian tylsää luettavaa, että nukahdat kesken kaiken 🤣 Eiku, minähän se tässä olen se ikäloppu 🤦🏼‍♀️ Enkä voi edes flexata kavereille! Ainiin hitto, eihän mulla ole sellaisia- sattuneesta syystä...🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti ei ole liian tylsää luettavaa, että nukahdat kesken kaiken 🤣 Eiku, minähän se tässä olen se ikäloppu 🤦🏼‍♀️ Enkä voi edes flexata kavereille! Ainiin hitto, eihän mulla ole sellaisia- sattuneesta syystä...🤔

Mistä syystä sinulla ei ole kavereita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä syystä sinulla ei ole kavereita?

No, onhan minulla työkaverit ☺️ Muu sosiaalinen kanssakäyminen jäänyt vähemmälle...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, onhan minulla työkaverit ☺️ Muu sosiaalinen kanssakäyminen jäänyt vähemmälle...

Et pidä ihmisistä vai..?

• Anonyymi

Kerran elämässä kuitenkin, tulee aika jolloin on palattava kotiin takaisin

• Anonyymi

Olisit myyntinaisena kaupannut vakuutusta, kävelyseuraa tai vaikka halailuseuraa. Juu tiedän, olisi mennyt naureskeluksi ja halailuksi.

• Anonyymi

Paras tie ulos on mennä läpi. Kaartelemalla jää pyörimään ympyrää.

• Anonyymi

Ja tarpeeksi, kun kaartelee, niin on myöhäistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tarpeeksi, kun kaartelee, niin on myöhäistä.

Se on aivan varmaa se! En ymmärrä miten joku voi edes ajatella, että toinen haluaisi tutustua ns. hiljaiseen hiippariin! Mahdollisuudet olla ystäviä menetettiin jo kuusi vuotta sitten!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on aivan varmaa se! En ymmärrä miten joku voi edes ajatella, että toinen haluaisi tutustua ns. hiljaiseen hiippariin! Mahdollisuudet olla ystäviä menetettiin jo kuusi vuotta sitten!

Haluaisin tästä loukkaavasta viestistä lisätietoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En koskaan haluaisi tällaista mätäpaisetta lähipiiriini. On teillä porukka.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Varmaan kerrot sitten minullekin 🙈

• Anonyymi

Jotta voit siirtyä eteenpäin, sinun on ymmärrettävä, miksi tunsit niin kuin tunsit ja miksi sinun ei enää tarvitse tuntea niin. Tuleeko tuo ymmärrys toiminnan kautta on asia erikseen. Toisten tunteita kehottavat säästämään, eikö omiakin pitäisi.

• Anonyymi

Pitäisi 😔

• Anonyymi

Senkin voi salata menemällä niihin töihin käsiksi.

• Anonyymi

Mitähän tuokin tarkoittaa?

• Anonyymi

On tuskallista rakastaa jotakuta etäältä. Katselee ulkopuolelta. Elämänsä kerran tutut elementit kutistuvat pelkiksi satunnaisiksi maininnoiksi keskusteluissa ja valokuvien vaihtuviksi kasvoiksi. Kun jäljellä on enää elävä repliikki siitä mikä yhä voi satuttaa. Ilman minkäänlaista kontaktia.

• Anonyymi

Tuo on kyllä niin totta.
        Ja ne viimeiset sanat on jääneet ikuisesti muistiin. Eikä ne olleet hyviä.

• Anonyymi

Eikä se ole jo myöhäistä kun deadline meni jo. Pelit on pelattu.

• Anonyymi

Se on totisinta totta, että pelit on pelattu ja joidenkin kohdalla jo vuosia sitten!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on totisinta totta, että pelit on pelattu ja joidenkin kohdalla jo vuosia sitten!

Sinähän olet se kaiken mahdollistaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Si senor

• Anonyymi

Itse en kuuna päivänä soisi olevani tunteideni armoilla. Haluan käyttää niitä, nauttia niistä ja hallita niitä. Tehdä niistä itseni kuvan.

• Anonyymi

Joskus sitä nyt vaan tietää olevansa tunteidensa armoilla, ja ne eivät tunnetusti armoa tunne. On mentävä niin pitkälle kuin mahdollista ja oskus sen ylikin.

• Anonyymi

Sattumanvaraisen seikkailun houkutus. Seisot reunalla ja tulevaisuutesi muuttuu ja vääristyy pienimmänkin askelen, surkeiden pienten oikkujen myötä. Se miksi tulet heittäytymällä on käsissäsi. Kannattaako tuollaisen varaan laskea onneaan.

• Anonyymi

Ei todellakaan kannata! Olen tunteiden lisäksi myös järki-ihminen, enkä todellakaan tee mitään yllättävää tai harkitsematonta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan kannata! Olen tunteiden lisäksi myös järki-ihminen, enkä todellakaan tee mitään yllättävää tai harkitsematonta!

Nyt vain lopullinen ja jäljellä oleva järki on ilmeisesti lentänyt linnun lailla pois, kiitos eräälle tuhannesti 😏 (en osoittele silti syyttävästi sormella, ei kuulu tapoihini) Huomenta ❤️

• Anonyymi

Vähän niinkun parkkitalon katon reunalla.

• Anonyymi

Voitteko sitten ystävällisesti lopettaa sen kyyläämisen. Haluan vaan elää mykkänä paskana ja hiljaisena hiiparina elämääni.

Jos teitä haittaa paska elämäni tulkaa sanomaan se, että kurjistan teidän ihanaa elämäänne, olettehan täydellisiä.

• Anonyymi

Rakastan sinua ❤️

• Anonyymi

Onhan tuokin palstasetä tapa sanoa, että aurinko on laskenut yhteisen pientareemme alta🫶

• Anonyymi

Leikkivät tuolla rakkaudella. Että rakkaus olisi voimakas intohimo. Sitä on pelko. Sen kanssa on leikittävä jos haluaa maistaa elämän voimakkaimpia iloja.

• Anonyymi

Sinä joku sen sanoit selvin sanoin..aivan totta.

• Anonyymi

Rakkaus on kauhua oikein otettuna.

• Anonyymi

Jossain pelon ja seksin välimaastossa, jumalan ja paholaisen välillä on intohimo. Ja tie sinne on äkillinen ja paluu vieläkin pahempi. Olen yllättänyt itseni, että puhun tällä tavalla.

• Anonyymi

Tyhmä sä olet.

• Anonyymi

Kuullostaa hienolta tuo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhmä sä olet.

Oletko abbedissa todella sitä mieltä tästä kiivashenkisesti kirjoittavasta palstaäijästä? Niin minäki ja sinusta T naiselta

• Anonyymi

Vähän liian bipolaarista on nyt hyvä mies

• Anonyymi

Turhia asioita. Arvet jotka eivät muistuta. Silmät jotka eivät itke. Halut jotka eivät kosketa. Intohimot jotka uinuvat.

• Anonyymi

Se miten teet kaiken on se miten kaiken teet. Eikö tuo johda muuhunkin, holtittomuuteen.

• Anonyymi

Teetkö sinä ikinä mitään sikkiä?

• Anonyymi

Miten pitkälle olet valmis menemään. Tuntenut sitä koskaan intohimon nimellä. Ymmärtänyt sen siteen luonnetta, joka toi nämä eräät yhteen, mutta sen toiminnan ymmärsin erittäin hyvin. Tiesin, mitä he antaisivat sen eteen ja mistä luopuisivat sen vuoksi. Kuinka pitkälle menisivät. Tiesin ettei ollut mitään rajaa. Se alkoi olla vaaraksi. Tajusin heidän saavan siitä jotain, mitä minä en ollut koskaan saanut. En tajunnut, että olin kateellinen sille, kateellinen sille, mitä he antoivat toisilleen ja mitä minulle ei ollut suotu. Vaikka kokemus ei voinut kertoa minulle, mitä kaikkea se oli, vaistosin osan heidän välisestä jännitteestä.

• Anonyymi

Et sitä mies koskaan intohimon nimellä tuntenut?

• Anonyymi

🧠🤏
      🗑️

• Anonyymi

Se on ku sähköposti, kun sen panee roskakoriin, sitten sitä ei enää ole

• Anonyymi

Oletko kovilla. Mieti elämääsi. Vaikeimmat ajat herättävät aistillisuuden.

• Anonyymi

Sellainen kirjo-ommeltu huoneentaulu sieltä

• Anonyymi

Minä voin jaella sitä järkeä muillekin, palstasetä ja muut. T naiselta empatialla

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      115
      7305
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      656
      4835
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      3164
    4. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1317
    5. 50
      1305
    6. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      90
      1158
    7. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      117
      1059
    8. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      51
      956
    9. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      27
      863
    10. Mitä olisitte sanonut hänelle?

Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään
      Ikävä
      50
      854
    Aihe